Ešte jedna info:
Po vyše roku prevádzky v Brne, malo dňa 16.12.2003 nehodu KT8D5.R ev.č. 1736, ex Košice #518. Električka čelne narazila do zadného čela trolejbusu 14Tr ev.č. 3231, ktorý sa pravdepodobne uhýnal parkujúcim autám po krajnici cesty a vošiel do dráhy električky.
Foto nájdete na:
http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=216
Po vyše roku prevádzky v Brne, malo dňa 16.12.2003 nehodu KT8D5.R ev.č. 1736, ex Košice #518. Električka čelne narazila do zadného čela trolejbusu 14Tr ev.č. 3231, ktorý sa pravdepodobne uhýnal parkujúcim autám po krajnici cesty a vošiel do dráhy električky.
Foto nájdete na:
http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=216
Sarko
Tak "historicky" sa Ti budú všetci cestujúci voziť tým, čo majú/mali najbližšie a najčastejšie. Nikto nikoho nenúti zastávky Mikovíniho a Stodolova používať. Tobôž bližšie umiestnené a používané obyvateľmi Luníka VIII.
Kým nevyrástli intráky na Jedlíkovej, priľahlá električková zastávka (ex štadión VSŽ) bola periférnou a bezvýznamnou.
A opakujem, ak mám mesačník, idem ako "prúd" a "chytím", čo mám najbližšie a časovo najkratšie, hoci aj s prestupom. Ak raz chodím denne do školy, viem, aké mám nadväznosti spojov.
Na všetky moje otázky ohľadne Optima busu existuje len jediný a za všetko hovoriaci fakt - VIESŤ SA ZADARMO (a v ostatných prípadoch NAČIERNO).
Preto nerozumiem, prečo sa študentov zastávaš, keď je známe, že vďaka Optima busu je DPMK poškodzovaný a prichádza o nemalé zisky. Takisto je poškodzované OC, ktoré nemôže zabezpečiť pohodlnú prepravu zákazníkom, ktorí práve nakúpili a napokon aj samotní zákazníci, ktorí sa musia v dopravnom prostriedku tlačiť a nemajú si kam sadnúť, lebo napr. miesta už obsadili študenti, ktorí sa neštítia obsadiť vedľajšie miesto vlastným batohom.
Preto sa nečudujem nevôli OC objednávať si túto dopravu, nevôli DPMK takú dopravu prevádzkovať (a ponúka ju len preto, že má aké-také isté peniaze) a nevôli cestujúcich, ktorí pokiaľ majú mesačník a nemajú auto, sa radšej pohodlnejšie odvezú električkou.
Všetko vlastne jednoznačne potvrdí/vyvráti nová linka č. 5. Bude to bežná linka s intervalmi ako Optima bus, naviac s približnými odchodmi a dokonca so zastávkou cca o 100 m bližšie k internátom. Nechajme sa teda prekvapiť...