Cislom 900 je oznacena trat Cvatimech-Vydrovo, 910 je Vychylovka. Detska zeleznica nema oznacenie podla tratovych usekov-aspon nie v CP ZSR 2004/2005.
Podla schematickej mapy UDC v obvode OR KE ma trat Cermel-Pionier cislo 80. Tieto cisla vsak nie su totozne s cislami trat. usekov. Pr.: trat Kosice-Cierna n/T ma podla TU cislo 190, no podla mapy UDC v obvode OR KE cislo 1.
Na prevadzke DZ sa skutocne podielaju 3 firmy: ZSR, ZSSK a.s., DPMK.
Mám ešte jeden nápad, kto by bol za, aby sme do sekcie "Cestovné poriadky" nahodili aj cestovný poriadok Detskej železnice? Aj keď časy spojov sú skôr len symbolické, predsa len je to informácia ako akákoľvek iná. Potreboval by som potvrdiť, či DZ prevádzkuje DPMK, a. s. a kto presne vlastní trať a vozidlá. Takisto neviem, aký názov by sme dali tejto "linke" ("DZ"?). Vie niekto, či ešte platí nejaké číslo trate (nie podľa starého číslovania), prípadne ma iný nápad pre označenie? Ďakujem za všetky príspevky k veci.
Opravy z postu som už nahodil, vďaka Marek ?, a verím, že je to už správne. Inak tie časy si veľmi všímať netreba, pretože je to len priemer, ale v php súbore sú nastavené a do úvahy sa berú zvlášť jednotlivé režimy I, II a III. Ale budem rád ak nájdete akúkoľvek chybu, podľa možnosti sa ju budem snažiť čo najskôr v spolupráci s eMareqom opraviť.
qwerťák:Preklep a hrubé prsty?.Ale aby som sa preklepol tak,že by som napísal Samofandko vševedivý,to by k týmto dvom faktorom musel pristúpiť ešte tretí,zvaný Pilsner Urquell,v množstve väčšom než malom:-D.
Dochodcovia z Michalovskej vystrajali este pred zmenou L17 (v novinach o tom pisali 4. septembra 2000 ako spisali peticiu za vratenie L17 naspat), lenze DP argumentoval, ze takto prepravi o 10% viac cestujucich.
Skor by som povedal, ze obyvatelov Kos. N. Vsi/Myslavy nastval ten hodinovy interval L20.
Inak bolo to komicke sledovat presmerovanie, predlzovanie a nasledne skracovanie tejto linky do povodnej trasy. "Darmo dobri holuby se vraceji." ?
L17 jazdila na Ťahanovce len pár mesiacov od jesene 2000 do marca 2001. Potom prišli vystrájať dôchodci z Michalovskej, a tak sa L17 vrátila na Michalovskú a na opačnom konci do Košickej Novej Vsi. V podstate namiesto L17 dostali Ťahanovce L36. Potom sa ale nazlostili dôchodci z Košickej, ktorým sa zdal 15' interval na L17/20 horší ako 20' interval na L20, a tak dostali späť svoju L20, no a L17 sa presunula len na Lingov. Nič neriešiaci úsek od ŽST po Lingov sa napokon vypustil a teda výsledok: Trasa L17 sa zmenila 3-krát za pár mesiacov, aby sa napokon vrátila do pôvodnej ?
Vodic na 4088 by mohol niekedy vo vnutri vozidla pozametat pavucinu. Nie je to prijemne, ked cestujete, stojite v autobuse a nad hlavami sama pavucina.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Balky
Podla schematickej mapy UDC v obvode OR KE ma trat Cermel-Pionier cislo 80. Tieto cisla vsak nie su totozne s cislami trat. usekov. Pr.: trat Kosice-Cierna n/T ma podla TU cislo 190, no podla mapy UDC v obvode OR KE cislo 1.
Na prevadzke DZ sa skutocne podielaju 3 firmy: ZSR, ZSSK a.s., DPMK.