Re 10864 Y: OK, ja som rád, keď o tých nápadoch môžeme diskutovať. Čo sa týka trate na sídl. Ťahanovce, pri trasovaní cez Alvinczyho nie je iná možnosť ako súbeh so železnicou od Rampovej po Hlinkovu. Tu žiadne železničné zastávky podľa mňa nevzniknú a ak áno, tak maximálne len pod nadjazdom Hlinkovej ul., kde je priestoru dostatok. Ak trať z Komenského, tak jedine od Krajského úradu po Hlinkovej. Od Lokomotívy to neprichádza do úvahy, pretože tam dvojkoľajnú trať nie je kde postaviť, potom by viedla miestami, kde tá 14-ka raz za pol hodiny bohato postačuje a treba si tiež uvedomiť, že výstavba prepojovacej komunikácie a nového mosta v starých Ťahanovciach sa mala budovať súbežne s ich asanáciou. A nakoniec by sa Ťahanovčania ešte museli voziť aj obkľukou a nezmyselne od začiatku sídliska na jej koniec! Čiže samé zbytočné prekážky. Vybúranie niekoľkých ulíc v obci Ťahanovce pritom predstavuje neprekonateľný problém, preto je o tomto variante úplne zbytočne čo len uvažovať. Inak som nerozumel, ako si to myslel s tou odbočkou na Komenského pri jedenástke. No a k tej Stupavskej. Prišiel som na to, že pri zastávke Sečovská je krčma, ktorá sa volá Stupavská. Najskôr si myslím, že je to hovorový názov v tejto súvislosti.
Sarko
Čo sa týka predstavy regiotramu, ktorú si tu naznačil, tak sa na to pozrime. Električku by si napojil na Masarykovu, viedol iba 1,4 km po železničnej trati a potom ju znova odpájal na vlastnú električkovú trať. To by bolo podľa mňa zbytočne komplikované, pretože tam kvôli krátkemu úseku budeš musieť nasadiť drahé dvojsystémové vozidlá a zložito prepájať trakcie. Tých 1,4 km električkovej trate, oddelenej od železničnej, vyjde v konečnom dôsledku určite menej. Zriadené zastávky po tejto trase toto územie aj riadne obslúžia. Vedenie električky po žel. trati je vhodné na územia mimo zastavanej oblasti, resp. pre dvojsystémové jednotky, ktoré premávajú zo vzdialenejších miest zahrnutých do integrovaného systému, so zastavovaním na termináloch, vybudovaných na frekventovaných miestach a prestupných uzloch.