Sarko : Tak podľa mňa trať ED z Masarikovej na Ťahanovce nikdy nebude, nakoľko je to finančne veľmi náročné / a aj na obsluhu /. V súčasnosti sa na VUC venuje dosť veľká pozornosť integrovanej doprave / s možnosťou využitia prostriedkov EU /. Takže si predstav zaujímavú možnosť napojenia elektrčkovej trate na železničnú na Masarikovej, alebo na žel. stanici a potom odbočku na sidl. Ťahanovce. Problém je v podstate v trakcii, ale to je len technický problém. Ešte je problematický ťahanovský kopec - s trmý a to nehovorím už o Stupavskej kde by vyšla asi len zubačka. Najjednoduchšie a najlacnejšie riešenie je trolejusové.
Sarko
Predĺženie zo Štadióna Lokomotívy bolo naplánované ako jednokoľajná vyhliadková trať po Kostolianskej ceste na Aničku. O žiadnom prepojení cez nový most v obci Ťahanovce a novú komunikáciu na Americkú triedu sa nikdy ani len neuvažovalo. Tento "novodobý" plán je zbytočný a podľa mňa sa nikdy nezrealizuje.
Trať Palackého - Sečovská a rozvetvenie na Dargovských hrdinov a nevybudované sídliská Družba a Košická Nová Ves, zostal len v plánoch ČSSR a po revolúcii sa v súčasnosti sa s tým, ako ani s novými sídliskami, už nepočíta v územnom pláne. Takže o týchto plánoch je zbytočné čo i len snívať. ?