DIGGI: V tom clanku v Korzari Dutko hovori, ze maju znalecke posudky, pricom tie sa pohybuju na urovni 1,5 miliona na 1 predany kus.
DPMK si bude musieť veľmi skoro uvedomiť, že prestupná tarifa, to bude nielen pre cestujúcich krásne modré oči, ale aj na zabránenie už ohromujúcej palety špekulácií, ako cestovať zadarmo. Nepremyslený, čiastkový, lacný a neosvedčený systém nástupu s jednorazovým CL cez predné dvere sa musí čím skôr nahradiť. Budúcnosť je jasná, budúcnosť je prestupná tarifa. '-)

Dopravák
Poznámka
Dopravný podnik mesta Košice podľa jeho predstaviteľov robí všetko pre to, aby sa do konca roka cestovné nezvýšilo. Dopravný riaditeľ Štefan Dutko netají, že aby túto situáciu udržali, i keď to možno nie je najsprávnejšie riešenie, musia predlžovať intervaly a škrtiť spoje, kde len môžu.
Na rokovaniach vedenia DPMK, keďže cestujúci sa ku každej novinke stavajú nedôverčivo a majú pocit, že za 12 korún cestovného dostávajú toho dosť málo, padol už i návrh, že doprava by sa mohla upraviť a zmeniť na akúsi zbernú. Znamenalo by to, že spoje by nechodili z jedného sídliska na druhé, ale skôr by z okrajových častí zvážali ľudí do centra a odtiaľ by ďalšími spojmi cestovali potom za prácou, povinnosťami, zábavou. Prepojenie napríklad Sídliska KVP so Sídliskom Ťahanovce, alebo Sídliskom dargovských hrdinov, či Sídliska nad jazerom s Ťahanovcami, odčerpáva veľa energie a neplní účel tak, ako by malo.
Keď boli nedávno v Košiciach na návšteve predstavitelia Dopravného podniku Bratislava, okrem iného vyslovili aj myšlienku, že doprava ako taká je síce pre občanov potrebná, ale ekonomicky stratová. V krajinách Európskej únie už teraz platí približne taký pomer, že cestovný lístok v prostriedkoch MHD sa rovná hodnote jedného litra nafty. A to naše 12-korunové lístky ešte nedosahujú. Aby ani v blízkej budúcnosti nedosiahli, DPMK bude musieť zrejme zmeniť filozofiu prepravy.
Alžbeta LINHARDOVÁ - Košický večer