Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #6351:
Hmm... 14 minút od Važca po NO so zastavením na každej zastávke mi pripadá pomaly až nereálne.
Mám takú "chorobu z povolania" a takmer vždy pri ceste dopravným prostriedkom MHD kontrolujem jazdné doby. A z nespočetných jázd na trase OC Važec - OC Branisko mi väčšinou vychádza predsa len tých 5 minút (t.j. s dvoma minútami pred Dneperskou).
Osobne by som na L3 videl jazdné časy smerom na stanicu takto: 0-1-2-4-5-7-9-10-11-13-14-15-17-18-20. O vhodnosti jednominútového odstupu medzi Poľskou a Strojárom ma zatiaľ košickí vodiči električiek nepresvedčili 🙂

Pozn.: Samozrejme, všetky diskutované jazdné časy sú v režime "I", t.j. maximálne doby od 7.00 do 19.00 h.
Reakcia na: Diggi #6352:
V tom sa SAD so ŽSR a ich zastavenou rekonštrukciou 1. nástupištia nezaprú... S tým chodníkom by to bol dobrý nápad, miesta je tam viac ako dosť.
Reakcia na: Sarko #6351:
Ta vrátnica je roztrieskaná a závory len na parádu...by nebolo od veci tam popri medzi traťou a odstavou plochou urobť chodník ? ?
Reakcia na: Vladimír #6348:

Ak som dobre rozumel, tak Shorty hovorí o 14 minútach na trase OC Važec - N.O., čo by znamenalo úsporu až 4 minúty. Na trase N.O. - ŽST je jazdná doba 4 min., L3 by to tak mohla zvládať iba za 18 min.

Podľa CP jazda 2 min. medzi zast. Kostol a Dneperská je podľa môjho názoru prehnaná. Rovnako skutočnosti nezodpovedajú 3 min. medzi zast. OC Branisko - VSS križovatka, nakoľko svetelnú križovatku nahradila mimoúrovňová. O úseku medzi zast. Poľská - Hotel Strojár je to bez debaty - 2 minúty sú tu nadsadené. Pridanie ďalšej minúty medzi zastávky Astória - N.O. bolo zbytočné, resp. na úkor pridania minúty v tomto smere sa mohla ubrať minúta medzi zast. N.O. - Senný trh a naopak, v opačnom smere by mohol zostať zachovaný stav s 2 min. medzi zast. Senný trh - N.O. a jednou minútou medzi zast. N.O. - Astória.

L13 má dnes v trase OC Važec - Palackého 13 zastávok a jazdnú dobu 15 min. a L3 má v trase OC Važec - N.O. 12 zastávok so súčasnou dobou jazdy 18 min., čo by šlo skrátiť na 14 min. Kým L13 príde na zastávku Jakabov palác, L3 by už v tom čase mohla prichádzať na Žel. stanicu.

Na záver jeden malý detail, prístup na autobusovú stanicu od Palackého je pre chodcov zakázaný. Zatiaľ sa tento zákaz úplne bežne porušuje, čo sa plánovalo vyriešiť sfunkčnením vrátnice so závorami. Skôr by sa tu mohlo uvažovať o umožnení samostatného prístupu k budove AS. Ale to je už o niečom inom.
Reakcia na: SHORTY #6344:
Mi odlahlo. Len skoda, ze prave Ty. Ale treba ist dalej.
Reakcia na: tbus #6346:
6044 som dnes videl, ale som si nevšimol, že by to bola dielňa. 6030 je na VŠA, kde nahradil 6288..ak je 6044 na Hornádskej tak nahradil 6285.

6285 a 6288 boli totálne prehnité, majú nové špz, ale asi bola tam závada, ktorú sa už neoplatí opravovať...pre poruchu boli vyradené aj dielne 6231 a 6237 pred 2 rokmi. ?
Reakcia na: SHORTY #6344:
Zaujímal by ma Tvoj názor na súčasné reálne jazdné doby napr. na takej L3. Podľa mojich meraní by sa dala v smere OC Važec - ŽST znížiť z terajších 22 na 20 min. (ubrať 1 min. pred VSS, križovatka a pred Senným trhom). Máš podobný názor?
Vcera som sa previecol celu [!] L31 isiel 3003 a bolo to OK len keby ten vodic nebol TOTALNY SLIMAK A DEBIL. Bolo to o nervy 50 minut pocuvat ako doslova tyra motor. Inac je to super linka, bus je prazdny a vy pridete o nervy a o usi.
Odkedy su vlastne 6030 a 6044 DIELENSKE VOZIDLA??? Na hornadskej stoja asi vyradene 6285 a 6288. Skoda ich. Mam fotky 6044 s konca augusta- asi posledne ked bol este linkovy bus. http://newfoto.webz.cz/6044-1.jpg A 6030 bol super a teraz ... Totalne ho znicili v interieri
Na krizovatke na mieri je situacia hrozna kazdy rok. Cely rok a nie iba v septembri su tam kolony okolo 7.30-9.30. Skolaci chodia okolo 7.00-7.30 Tak je to unosne. No 2.9. chodia do skoly na 9.00 tak sa to miesa a vznika chaos. Napr pred siedmou chodia 34 take ze sa vojde aj kociar na sofiskej. Nech sa nestazuju, ja v prvy den chodim okolo siedmej a este aj sedim
ALL: Som O.K.

K zrýchleniu dopravy z jazera asi toľko, že to trvá tak dlho na N.O., lebo tak sú urobené CP a vodiči ho dodržujú. CP boli robené na obmedzenú rýchlosť na J.tr.(30km/h) a odvtedy žiadna zmena, pričom rýchlosť je už 50km/h a preferencia na križ.Južná-Jantárová je plne funkčná. Takže si to zrátajte: 1min na každú zastávku+ po 1min navyše pri VSS-križovatke a jazde VSS-Branisko to je 12 zastávok + spomínané 2min, tak to činí 14min. Je to dosť rýchle??? L13 príde za koľko na N.O.???

P.S.:Foto čakám na mojej mailovej adrese. Ďakujem
Reakcia na: rl #6341:
A čo takto "prevádzková záloha"?
September môže byť iný tým, že kým sa to utrasie a každý si nájde ten svoj spoj. Teraz sa ešte všade začínalo rovnako.
rl:Už si niekedy počul taký výraz že "vozokilometer"? A Dutko je tiež rúra,čím by bol september špecifický,čo potom v ďalších mesiacoch tých školákov ubúda?To je špecifické pravdepodobne tak,že podobne ako cestárov každoročne zaskočí príchod zimy,tak DP každoročne zaskočí koniec prázdnin...
Včera v Korzári:
"Je to neuveriteľné, ráno som šiel do práce autobusovou linkou č. 34 zo Sídliska Ťahanovce. Už na prvej zastávke na Európskej triede bol autobus naplnený na prasknutie. Stál som na jednej nohe. Mal by sa s tým niekto zaoberať, pretože všetky autobusy mali podobný problém. Ak by chcela nastúpiť do spoja matka s dieťaťom, nemá šancu," posťažoval sa cestujúci.


Dopravný riaditeľ DPMK Štefan Dutko oponuje: "September je špecifický, nastupujú nám školáci a my každý rok prežívame dopravnú depresiu. Nie je príjemné počúvať, že sme to nezvládli. Kapacity sú dané v rámci možností a nie je možné s nimi nič urobiť. Budeme to musieť riešiť na odbornej úrovni."


... to nie je náš problém, že oni nemajú dostatok kapacity.
Nemali si rozdeliť všeci najvyšší po 100 000,- Sk !!!
A tá odpoveď je fak na úrovni. Denno-denne idem okolo Dopravného podniku a stojí tam spústa autobusov. Len mi nepíšte, že všetky sú pokazené ! A keď áno nech s tým niečo robia ! Opakujem TO NIE JE NÁŠ PROBLÉM
Reakcia na: TA #6337:
Dovolim si Ta poopravit. 512 prisla z Krnova s NP strednym clankom a je v poriadku. Nehodu mala 525. Teraz k cene. Pokial dobre viem, cena jednej nasej KT8 za repas a dosadenei NP clanku je okolo 8 alebo nieco nad 8 milionov. Treba dodat, ze vysledna cena zalezi od zakaznika. V akom rozsahu si necha zrekonstruovat vozidlo a co vsetko si necha vymenit.
Keby si niekto chcel pozrieť Košice z družice tak na tejto adrese:
http://eol.jsc.nasa.gov/scripts/sseop/photo.pl?mission=ISS001&roll=E&frame=5720&QueryResultsFile=10942431853296.tsv v pravo je USS a v strede ta čiarka je letisko. ?
Keď na tej 512-ke je škoda 2 mil. SK, tak by ma len zaujímalo koľko stojí napríklad rekonštrukcia z KT8D5 na KT8D5R.N2 ?
Na Markíze nič nešlo... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.