Postreh: STale sa tu hovori o preferencii elektrickovej dopravy pred busmi-o tom, ze elektrickova by mala byt nosna v sieti DP. Ale...
Nikdy nedonutite ludi cestovat elektr.spojom, ktoreho trasa je dlhsia ako busova. Ludia sa chcu premiestnit zo svojho bytu co najskor do prace,do mesta.
Konkretne:Odchod L3 zo zastavky OC Vazec 6:07, odchod L38 z tej istej zastavky 6:10. Je tam rozdiel 3 minuty. Je paradoxom, ze obe linky maju na Jazere rovnaky pocet zastavok, no L38 predbieha L3 uz pri Cintorine, dnes dokonca pri Avanti.L38 dopravi ludi na NO ovela rychlejsie a tak aj vyzera obsadenost spojov.
Dalsim faktom ostava, ze Jazero ako jedine sidlisko, pricom jeho vzdialenost od centra mesta je jedna z najvacsich, nema ani jednu zrychlenu linku!!
Tip: Chcete sa dostat z NamMMM na koniec Jazera za nieco vyse 15minut? Je to mozne?...Ano, ak ma vodic na L13 tazku nohu na plynovom pedale...
Mozes sa cudovat, ale aj na L27 jazdia jazveciky. A veru ze sa otacaju na Dneperskej.
Skor by som upravil CP na L19 nasledovne:
L19 po Mlyn - dovoz zamestnancov do firiem+raz za hodinku v case sedla
L19A len po Dnepersku
a este by som zriadil L27A az po OC Vazec v case rannej spicky.
Zabudol si na to najdôležitejšie, je tam miestny úrad MČ Nad Jazerom. Stránkové hodiny sú v pracovné dni od cca 7:00 až do 15:00, takže v tomto čase je tu pohyb cestujúcich tak či tak priebežný. Aj keď sa, podľa mňa, Solaris na Dneperskej otočí bez problémov, L19 ku Mlynu zmysel má.
Aky vyznam ma to, ze L19 zachcadza az ku mlynu. 95 % autobusov ide uplne prazdnych od zastavky Dneperska az po mlyn a aj spat. Ved to su zbytocne vyhodene peniaze. Konecna by mala byt tak ako na L27 pri Dneperskej.
Na L30 zrusili zachadzanie spoja na zel. stanicu z dovodu setrenia nakladov - vzdialenost Palackeho - Zel. stanica bola vraj v ramci pesej dostupnosti. Pritom tato zachadzka L30 bola plne vyuzivana. No a L19 ze plytva zbytocne peniazmi. Skuste tam niekedy najst co len jedneho cloveka ktory by siel ku mlynu ( s vynimkou ranneho prichodu zamestnancov).
Ako je to so zaradovanim autobusov na jednotlive linky? Preco nema kazdy autobus 2-3 linky ktore by dookola striedal , ale v podstate kazdy voz robi skoro vzdy na inej linke.
V autobusoch na L30 na zastavke Kalinovska:
- na informacnom BUSE panely je napisane:
Darg. hrdinov - Kalinovska
- hlasenie zastavky je ale:
Darg. hrdinov - miestny urad
Nooo, zase šíriš polopravdy? V LB sa síce pácha, ale len BUSE, žiarivky a kúrenie do voza, Progres rozhodne nie. A mŕtveho muža nemajú už dávno, keďže sa jedná o ex-OV T2R. Tuším Ti budem musieť pri návšteve BA dohovoriť:-P.
'Mám rád' ľudí,ktorí idú kupovať lístky u vodiča a idú platiť 50 alebo 500 korunou.A potom sa čudujú,že im vodič nemá ako vydať.A počas cesty špekulujú ako by sa dalo.Darmo majú napísané,že majú mať pripravených 14 Sk či inú sumu.
Až 1 deň sa vyhýbali motoristi koľajniciam a dnes opäť DN na Komenského ulici pred SČK. Zablokovali dopravu od cca 10.35 do 11.05.
Aj na Moldavskej bolo veselo, jedna felicia išla na nákupy do Hornbachu. Cestou zrolovala plot a zastavila sa na stĺpe budúceho bilboardu.
dnes máme napríklad aj iné jubileum, aj keď veľmi nepatrí do košickej MHD : pred 20 rokmi 7.11.1984 sa ukončila elektrifikácia železničnej trate Barca - Čaňa.
Hehe, nabudúce si už dám záležať na smajlíkoch, aby náhodou nedošlo k nedorozumeniam ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.