Toto je nejaká preložka alebo potom sa trať prekladala? Lebo nevyzerá, že ide po súčasnej trase trate. A taktiež napravo vidno nové stĺpy trakčného vedenia.
Čelná zrážka ako vyšitá a blbá súhra náhod! Tipujem, že 262 na L6 mala postavenú výhybku do odbočky na Zimnú, je to vidno na zábere, vodič si to nevšimol a naproti mu šla súprava a bolo...
nemas pravdu, resp nemas overene info, je v MET2 viem to aj priamo z dpmk ,oni mi to potvrdili ze sa vymena planuje hned po terase a MET1 ? skor mam obavy z tej trate na tahanovce a terminalu stanica+sever..
Už nech to je ako chce (a bolo ako bolo ak sa tie BKV trate projektovali, či stavali) - jedná vec je istá, že NAJSTARŠIA BKV trať (prvá postavená u nás v KE), je tá trať na jazere, žiaľ je aj najviac "zničená", nič to nenemí na tom že sa pod jej terajší stav podpísali jednak roky jej prevádzky, zub času, ale aj "zanedbana" udržba,,, a o čo horšie, žiaľ nedostala sa ani do ďalšieho "projektu MET" - teda generálka tejto trate nieje ani v pláne na dalšie roky - a otázne je vôbec či ešte okrem už schváleného balíka penazi z EU po volbách bude možnosť ešte niečo dostať v dalších rokoch ... obávam sa toho že tá trať ostane asi aj ako posledná nezgenerálkovaná ešte veľa rokov, no ale dokedy ešte bude na nej aj "bezpečná" premávka - to môžme len hádať .. ?
A trvalo celých 7 rokov, kým tu klbáky zakotvili definitívne...
V 60. rokoch sa žiaľ veľmi podcenil územný rozvoj mesta – sídliská na Furči a Jazere sa nakreslili len dodatočne. Predstava, že zamestnanci VSŽ budú bývať len na Terase a budú dopravovaní len rýchlodráhou, veľmi rýchlo krachli.
Miesto koncepčného riešenia sa začalo len látať a výsledkom bolo bezodné nakupovanie sólo vozov kvôli návozom do železiarní a obsluhe sídlisk, s ktorými sa v strednodobých plánoch nerátalo.
Predpoklad z roku 1959, že tu do roku 1975 budeme mať maximálne 8 autobusových liniek, väšinou len kyvadlových ku električkám, sa veľmi rýchlo ukázala ako naivná. Takisto aj odhadovaná potreba cca 80 busov s kapacitou 80 cestujúcich. Neviem, čo súdruhom bránilo nakupovať Ik180, no prvé klbáky prišli, už keď bolo veľmi zle...
Niekto tú objednávku zostavoval. To znamená, že ten niekto je zodpovedný za to, že sa nakúpilo niečo, čo nespĺňa normy. Taktiež niekto tú objednávku musel schváliť. Tiež mu to evidentne nevadilo. Však karavána ide ďalej.
Napríklad BKV panely sa mali ukladať do teplého asfaltu, kým nejaký socialistický zlepšovateľ nevymyslel zlepšenie, že sa budú klásť na zhutnenú štrkodrť.
V Košiciach je to výhradne záležitosť prvej stavby na BKV, čiže Jazero. Ostatné úseky boli stavané v technnológii štrkodrť-betónová platňa-asfaltová vrstva-BKV.
...................................na rýchle budovanie provizórnych tratí (stavebných preložiek a podobne)... Nejaký relevantný zdroj informácie???
No DPMK v tom meganákupe nechcel od SORu ani jeden infopanel. V kúpnej zmluve je len pomerne nekonkrétna veta: "10.6 Príprava kabeláže pre kompletný informačný systém, kompatibilný so systémom používaným v prevádzkovaných vozidlách Dopravného podniku mesta Košice, akciová spoločnosť" Takže právnici sa môžu hádať aj 10 rokov, či to dodané elektrobusy spĺňajú, alebo nie... Ale predpokladám, že keď tam nie je otvor na displej, tak k nemu asi nevedie ani kabeláž.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.