Suhlasim s tebou. L11 by mohla koncit na LVIII.
Lutujem Tahanovcanov, pre ktorych je L11 niekedy jedinym spojom z NO. Nie je nic prijemne, ak ma clovek cestovat v buse s aromou po nafetovanych smradlavych ciganoch.
Tebe asi nejde o to, aby si tu vecne reagoval na prispevky. Tebe ide len o osocovanie a podrypovanie. Inac by si sa neznizil na taku uroven,aby si namiesto konkretnych argumentov k danej teme vytahoval sukromne zalezitosti, ktore su na hony vzdialene od preberanej problematiky...
Co sa tyka otazok na zabezp.techniku.Zvlastne, ze si sa to opytal prave mna,podla teba totalnu sudruzsku modru gumu...ved na odborne vyjadrenia mas spustu pre teba normalnych kamosov-zelezniciarov,ktori su urcite odbornici do vsetkeho mozneho, ako si nakoniec aj ty sam.
Tahanovce-zavory-podrobne sme to uz preberali s Esickom.Pre teba len tolko, zar. je z pohladu funkcnosti v prevadzkyschopnom stave, nie su na nom hlasene ziadne poruchy. A ty ako vseznaly by si mal vediet, ze zab.zar. zabezpecuje hlavne bezpecnost na zeleznici, a to spustene rahna PZZ nepochybne splnaju. Horsie by bolo, keby vlaky prechadzali pri otvorenom priecesti, alebo by sa rahna sklapali sucasne s prichodom HV na priecestie.
Zab.zar. na kosickej ZST bolo uz v case, ked ja som tahal dreveneho kacera po pieskovisku. A preco je to provizorium? Skus sa na to opytat inych, trebars tych, co rozhodovali o koridoroch, o investiciach,...a vacsina ich zije priamo v najvacsej dedine na Slovensku.
Na zaver len tolko, ze urcite nie som kosicky zabezpecovak.
Naco vobec obsluhuje DPMK Lunik IX., ak tam za pouzitie MHD nik neplati? A k tomu este aj demoluje bus? L11 by na konecnej na Luniku IX. bud vobec nemala stat dlhsie, ale sa len na otacat a pokracovat v jazde spat na Tahanovce alebo by mala koncit na Luniku VIII. a nech si Romovia chodia na zastavku peso na Razcestie.
Vsimol si niekto,ze na KT mame az 4 rozne varianty naterov?To som si minule uvedomil na OC Vazec, ked ako zaloha bolo cervenokremove KT, v slucke stalo modro-bielo-cervene KT spolu so zeleno-bielym KT a do obratiska prave vchadzalo NP KT. A obratisko ziarilo vsetkymi farbami...Celkom dobry cirkus.
Re #12023 TA: K zastavke OC Bukovec-je umiestnena nazmyselne.Ale...ak by busy zastavovali na terajsej zastavke pre L31, tak by to bolo riskantne. Zo zastavky by bus musel prechadzat cez 3 jazdne pruhy a popri davani prednosti v jazde ostatnym autam by to vzhladom na kratku vzdialenost medzi zastavkou a odbocujucim pruhom na Jazero by to bolo velmi nebezpecne.
Skor by som obe zastavky posunul proti smeru jazdy-pred krizovatku-na odbocovaci pruh smerom do Zdroja. A na zvysenie bezpecnosti by som tam zriadil prechod pre chodcov so svetel.signalizaciou a doplnujucou signalizaciou pre busy (podobne, co je pri OC Branisko)
Presne tak, konkrétne od roku 1995 a preto, že spĺňajú normu EURO II. Všetky ostatné, ktoré sú zelené, už spĺňajú aj normy EURO III a najnovšie aj EURO IV.
DPMK je síce mestskou akciovou spoločnosťou, nič jej však nebráni v tom, aby používal vlastné firemné schémy pre nátery vozidiel. Kombinácia modrej a žltej sa neosvedčila.
Práve som nahral aktuálne CP liniek 13, 15, 18, 19, 20, 25, 27, 31, 32 a 103, ktorých sa ešte 30.10.2004 dotkla zmena z dôvodu ďalšej zmeny presmerovania dopravy na križovatke Palackého - Prešovská - Sečovská - Južné nábr. Update CP spracoval eMareq, ktorému týmto ďakujem. Prosím všetkých, ktorí nájdu akúkoľvek chybu, nech sa ozvú.
Ak sa nemylim, KE su jedine mesto na SVK, ktore na busoch nepouziva mestske farby. Podla mna ten povodny nater na TAMBUSE vyzeral dobre. KE mohli mat pekne sfarbenie busov podla mestkych farieb ako napr. Breclav http://www.bors.cz/cz/od_mestska.php
Viacmenej ano, rozhodlo sa o zelenej a toto rozhodnutie bolo podla mna spravne. Ja osobne milujem zelenu a myslim si, ze je prijemnym spestrenim sedej reality mestskej zastavby. A aj preto povazujem vsetky ulety z tohto smeru v dnesnej dobe (vid KT8D5.NP2) za nepochopitelne.
myslel som si, len som si nebol istý.
Ale ak to bolo naozaj tak, potom nechápem, že prečo sa po Ikarusoch zopakovalo "zozelenenie" aj na ostatných busoch. Žeby náhoda? Len tak sa raz niekto vo vedení DPMK rozhodol, že bum a zelená farba ? ?
Ked s adobre pamatam, prve autobusy s bielozelenym naterom boli Ikarusy 280.87. Zda sa mi, ze vtedy sa ta zelena farba pouzila ako prirovnanie k ekologickemu motoru, ktory tieto autobusy pohana.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.