Posadil by som toho debila technickeho aj spolu z hlavnym tratosom za panel a jednemu by som napchal hlavu do zrychlovaca a za kazdy napaleny palec na ZR vdaka natukavaniu by som mu opaleny palec vpalil o tvar, nech vidi aky tupec robi technickeho riaditela. Hlavne, ze idu robit 2 metrovy usek v obluku. Kompletne to vytrhat a nanovo spravit, alebo tam posleme drazny urad nech to preveri? Inac zaujimal by ma aky rozchod bol namerany v tom mieste vykolaje. Urcite to budu chciet zvlalit na vodica
A teraz si prečítajte aký príkaz nám vydali po vyko:
"V úseku kde bolo vyko dodržiavať 10km/h a NENAŠLAPOVAŤ na jazdu..."
Iba podotýkam, že obmedzenie rýchlosti na 10km začína cca 20m pred oblúkom a je to do kopca, takže sa natíska otázka: ako neporušiť daný príkaz??? Hmmmm?
Mladý muž, čo tak radšej pátrať, čo znamená JCX, na akej frekvencii pracujú vysielačky a od akého výrobcu ich máme? Alebo pozisťuj, aké volacie znaky majú ostatné mestá. Návnada - aký volací znak má Brno? ?
JCX 2 neexistuje, neklam. Vyber si niečo z toho, dobre ? ?
JCX:1,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,18,19,20,23,27,30. Ako oblastný by si mal vedieť, čo je čo ! ?
To, že vodič musí prísť ku tej plošine, zohnúť sa až mu rupne v krížoch, uchopiť ju do ruky a preklopiť von. Pri toľkých pretechnizovaných vymoženostiach je to ako päsť na oko ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.