Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Detailista: OK, daj poto vediet alebo sa zdover tu na diskusii. Sice neziskas oficialne vyjadrenie, ale od urcitych doveryhodnych a veciznalych ludi mozes dostat aj fundovanejsiu odpoved 😉
Jakub: Vsetky linky smerujuce ku USS koncia pred ich branami. Busy sa potom bud vracaju podla CP na danej linke, prechadzaju na inu verejnu linku, koncia a smeruju do garazi alebo prechadzaju prazdne cez kontrolu bezp. sluzby a z jednotlivych konecnych odchadzaju v ramci vnutrozamestnaneckej dopravy (VZD). Kedze spoje L21 su ojedinele a vraciat ich spat by nebolo ekonomicke, cast spojov prechadza vnutri arealu na linky VZD a cast iba prejde napriec arealom na VA USS a odtial na verejnu linku. Stale sa to vsak meni podla aktualnych poziadaviek USS.

Len pre zaujimavost, v ramci VZD funguje samostatna siet liniek s cca 45 trasami liniek a 2 okruzne linky. 2 dalsie linky z Hanisky teoreticky pokracuju po svojich trasach na jednotlive zavody, pred branou #4 vsetci vystupia, prejdu peso cez branu a nastupia do tych istych spojov.
Reakcia na: Sarko #17521:
ta som uz vcera napisal na tu adresu ta uvidim pockam taky tyzden
Detailista: Skus dpmk@dpmk.sk. Mali by Ti odpisat, ale pri velmi malom mnozstve internetovych pripojok to vidim lepsie na napisanie listu. Svojho casu na otazky nadsencov vzdy reagoval byvaly dopravny namestnik Schwarz, dnes tazko povedat.
V KNV prerabaju krizovatku ulic Agatova - Mliecna - sv. Ladislava, robia tam kruhovy objazd a v strede bude vraj fontana... ?
Ma tu niekto skusenosti z dpmk?Odpisu mi ked im napisem mail?Alebo totalna ignoracia ako vo vsetkom?
Reakcia na: TA #17516:

Jednoducho tak, ako sa to uz parkrat zvyklo robit. L19 a 27 pri BPMK otocka a durchom naspät, prelet okolo krizovatky VSS, Juznou triedou, Jantarovou, Bajzovou na Palackeho a pokracovanie po svojej povodnej trase...
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.10.2005/55530K - ako chcelo DPMK odkloniť dopravu z Južného nábrežia tak, aby busy vynechali len zastávky Viničná, Gymnázium a Orechová ❓
Našiel som jeden článok o tej nehode, keď sa žena zranila pri nastupovaní do autobusu:

http://www.bleskovky.sk/cl/1/90359/Zranila_sa_pri_nastupovani_do_autobusu_

?
Ohladne lacnosti alebo drahoty trolejbusu:

http://mesto.sk/prispevky_velke/vrbove/dpmpukoncilminulor1114761360.phtml

Posledny odstavec:

Dopravný podnik disponoval ku koncu minulého roka 60 autobusmi, z ktorých 31 bolo sólo autobusov a 29 bolo kĺbových. Prostredníctvom týchto autobusov najazdil podnik 2,6 mil. kilometrov a spotreboval 979 tis. litrov nafty za 26,5 mil. Sk. Cestujúci mohli využiť aj trolejbusy, pričom podnik ku koncu decembra minulého roka vlastnil 18 sólo trolejbusov a 28 kĺbových. S využitím týchto vozidiel najazdil 2,3 mil. kilometrov a spotreboval elektrickú energiu za 16,5 mil. Sk, čo je 5,2 mil. kilowatthodín.

To su mi pekni ucebnicami podkuti pracovnici DP, ktori nevedia, ze cim je o drot viac skrtane zberacom, tym sa trat skor zaplati.
Reakcia na: 1018 #17498:
Pocuj a ktory trombelus v KE rekuperuje? Pokial viem jediny rekuperacny trolejbus je v BA.
Add2 : nema nahodou KE najvacsie polozky pri trolejbusoch na vozokilometer?

Nemam nic proti pavukom. Ale v KE sa ta LiNEA po ktorej chodia trolejbusi sietou nazvat neda. Lineu treba rozsirit aspon o tu variantu ktora sa tu spominala a aj planuje aby to bol maly krok ku skvalitneniu dopravy. DP by si mal zohnat neake eurodotacie na vystavbu trati a hlavne na rekonstrukciu Elekttrickovej dopravy, treba nam nosny system. PKD ma jedineho normalneho cloveka vo vedeni ale sam nic nezmoze pokial budu okolo neho taky aky su.
Reakcia na: yeti #17487:
Pouzitie trolejbusu ako doplnku k elektrickam povazujete za zhorsenie kvality MHD ako celku a tym za odradzanie cestujucich, aby sa spravali ekologicky. A viete, ze napr. ja osobne uprednostnujem trolejbus pred autobusom? Napr. aj preto, lebo mi prekaza vnutorny hluku autobusu. A ked su trolejbusy podla Vas take nevyhodne, preco napr. Ostrava a Brno maju taku siet aku maju?
Reakcia na: yeti #17487:
Re #17487 yeti: som smutný a zároveň aj sklamaný z Vašeho názoru, myslím tie trolejbusy. Možno si myslite, že som tupý chmuľo, ktorý chce len to svoje. Áno možno som, ale po rozhovoroch a aj po prečítaní pár príspevkov od ľudí čo sa tomu venujú a rozumejú, stále budem trvať na trolejbusoch pre Košice. Neviem, možno ste si to zle vysvetlili, trolejbus nemá čo robiť na Terasa, Jazera a tam kde jazdí električka /taká manipulačná trať cez Komenského by mohla byť ? / Čo je oveľa dôležitejšie /kedže už máme trolejbusovú sieť takú ako máme, osobne celkom dobrú/ je spojiť Mier a KVP po trati L18, spojiť MMM a KVP po trati L34, zatrolejovať Ťahanovce, Podhradovú, Železníky, vybudovať slučku na stanicu /najsúrnejšie/ a to by hádam \"zatím\" stačilo.

Viete my mladí /aspoň časť/ chceme naozaj len dobre pre dopravu a je na škodu veci, že stále to viazne na jednom. A to na starej a zatrpknutej garnitúre /platí to vo všeobecnosti, pre všetky štátne podniky/. Ako by ste sa báli prijať konečne nové názory /hlavne keď sú prevdivé/ od prichádzajúcej generácie. Ja osobne nechcem, aby moje deti vyrastali v smradlavom meste, plnom áut /autobusov/ a dopravných kolón, kde už nebudú môcť ani poriadne dýchať. Chcem aby v mojom rodnom meste, konečne dostala šancu ekológia a tou je električka a trolejbus. Krásne to popísal 1018, tichý, ekologický, ekonomický... Preto Vás prosím /nemyslím Vás osobne/, ale kompetentných, nebojte sa a dajte šancu novým nápadom /názorom/, pretože čas sa kráti a mladá generácia /ktorá sa už hlási o svoje slovo/ tu je a tvrdo bude presadzovať svoje názory a šlapať Vám na krky až nakoniec zaujmeme Vaše teplé a dobre platené hniezdočka... ?

...Ten posledný odstavec myslím vo všeobecnosti...

PS: Ešte tak okrajovo, 1018 písal aj o možnosti vybočenia trolejbusu. Práve tento týždeň som bol svedkom vybočenia klobásy /kĺbový trolejbus/ z úzkej medziblokovej komunikácie /z manipulačnej trate/ na hlavnú dvojprúdovú komunikáciu, kde ešte po krajoch vozovky boli zaparkované osobné autá. No to, čo dokázalo to vozidlo, som skoro šok dostal ?. To kĺbovy autobus /príklad Ik435 by/ sa zalomil a už by sa s ním nepohlo...
Reakcia na: Jakub #17507:
Pokiaľ viem tak to funguje nasledovne: Cestujúci si musí vystúpiť, prejsť cez turniket a odtiaľ ide na pracovisko. S vodičom je to tak, že má zvlášť vstupnú kartu, ktorú pri prechode do a z areálu musí "označiť" v čítačke.
Reakcia na: Jakub #17507:
L21 nezachádza do areálu USSK, je to ako na VA USSK. Väčšina spojov naviac zachádza na dopravný úsek Haniska.
Reakcia na: Jakub #17507:
Zdá sa mi, že L 21 nezachádza do areálu U. S. Steelu. Ide po komunikácii súbežne s hranicou areálu. Medzi cestou a areálom je ešte železnica.
Chcem sa opytat - podla mojej dedukcie L 21 zachadza do arealu US Steel. Je mozne sa touto linkou len tak odviezt alebo kontroluju kto sa tam vezie? Ked som bol vo stvrtok pred VA USS, tak som videl tie kontroly - kazde auto musi otovrit motor aj kufor...
Reakcia na: eMareq #17499:
prepojenie Jantárovej a Južného nábrežia - to sa plánuje už ako dlho alebo je to len novinka ❓
Reakcia na: Sarko #17503:
nemala viesť súbežne s touto nepostavenou cestou aj visutá dráha á la Wuppertal ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.