Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nevie z vas dakto, ci sa este vyrabaju Ikace???
Inac kolko maju systemov na displeje v presove? Mne sa zda, ze co bus, to iny displej. V kosiciach mame aspon jednotny rozmer na busoch. I ked SU18 to pokazili
Reakcia na: 280 #19418:
to by aj mňa zaujímalo, ako to je v NP Karosách s otváraním stropných okien ?

Áno, plne klimatizované busy si tak skoro nebudeme môcť dovoliť kúpiť, ak vôbec niekedy.
BTW vyrábajú sa aj plne klimatizované Solarisy?
Reakcia na: TA #19409:
zle si pochopil....ja som neporovnaval.....ja som len hladal chyby na 15m debilinach.....a bohužial ta manevrovateľnosť je debilna ako ten kto ten autobus navrhol
Reakcia na: TA #19417:
hej, tejto vete som nerozumel. No ale skus mi povedat, kolko DP si dovoli kupit plne klimatizovany NP voz. U nas na Slovensku nikto a v Cechach asi tak isto nikto.
A ze maju vysoko strechu, to mas recht. Ale ako to riesia v inych NP vozoch? Myslim, ze v Karosach tam neni ziadna elektronika, ci?
280 : k tej poslednej vete - SU sú asi skôr stavané ako klimatizované busy. ( tomu si nerozumel? )

Tým som chcel povedať to, že návrhári Solarisov chceli asi pôvodne postaviť plne klimatizovaný bus, takže otvárateľné okná by neboli ani tak veľmi potrebné.
Reakcia na: 280 #19415:
na manuálnom otváraní je asi to zlé, že tam hore málokto dosiahne, keďže SU je NP voz a má nižšiu úroveň podlahy
Reakcia na: TA #19413:
poslednej vete nechapem.
A tie "rachotiace" okna ako tu uz aj Irisb myslim spominal, sa menia za male, uz nebudu nikomu "pilit" usi. Nebolo to nic prijemne, to beriem, ale vyjst po 5 min jazdy z busu totalne mokry, je dost bieda si myslim.
A ze ma otvarat horne dekle vodic, je podla mna riadna blbost, vo voze sa vezu cestujuci a nie vodic, cestujuci tiez neotvara vodicovi jeho okienko v kabine. Proste neviem co je nenormalne na klasickom manualnom systeme otvarania. A co bude, ked sa to nebodaj pokazi? Odide neaka poistka alebo sa pokazi samotny mechanizmus? Myslis, ze voz by siel taky cas na poruchu? No urcite...
Reakcia na: Sheep #19404:
aj 18m Karosy sú v KE
Reakcia na: 280 #19411:
ani mne sa nepačí patent otváranie okien v SU, ale stále je to lepšie, než by mi tie rachotiace okná mali píliť uši.

To, že vodič sa nezmiluje nad cestujúcimi a neotvorí stropné okná, je len a len jeho chyba, nie chyba busu. - > SU sú asi skôr stavané ako klimatizované busy.
Reakcia na: Nodes #19410:
na bežnú údržbu by som čosi dal, to je OK, ale v žiadnom prípade nie na nákup nových busov - to môže prísť až na rad, keď bude poriadok s električkami a traťami
Reakcia na: TA #19403:
tak tie uzasne "patenty" su v lete zdrojom totalneho sklenika, to je taky uzasny nepodarok ako napr. aj v Ik435. Vyklopne okienecka... Tam, ked prejde okolo vanok mozme byt radi a ked nebodaj este aj pan sofer sa zmiluje nad cestujucimi a otvori horne dekle, mozme si gratulovat, nepodusime sa v budaroch... ?
Reakcia na: TA #19407:
Nieco z financii by som predsalen dal na antabusy. Naklady na opravy a udrzbu. Ale aj v tomto roku maju byt nove vozidla...
Reakcia na: Irisb #19406:
však práve, v KE nie sú 15m Ikarusy, tak prečo hovoríš, že SU má horšiu manévrovateľnosť, keď porovnávaš neporovnateľné. ?
Reakcia na: Irisb #19402:
ak už sa s BUSE začalo, tak by sa s ním mohlo aj pokračovať, ale keďže si niekto v DPMK chce nabaliť vrecká, tak Košičania budú mať Emtest. ?
Tam hore v DPMK asi " unifikácia " nikomu nič nehovorí. ?
Reakcia na: Nodes #19392:
v dnešnej situácii by som rozdeľovanie korún trochu pozmenil :
električky : 50 %;
trolejbusy : 50 % - aj to len kvôli tomu, že som za výstavbu nových tratí, nie za nákup vozidiel, tých je dosť;
autobusy : 0 % - momentálne je vozový park dostačujúci; netreba ich zbytočne preferovať nad elektrické trakcie.
Reakcia na: TA #19405:
a my mame v KE 15m Ikarus? ...NIE ...tak ho sem neťahaj......porovnať tu začali 280 a solarisy.....a žiadne 15m ikarusy....takže klud....
a už ked sme pri tej manevrovateľnosti.....myslím že aj 18m budare budu trošku problematicke nakoľko časť pred aj za harmonikou je rovnako dlha.......čo ak si všimneme u Karos,alebo Ikarusov tak nie je....no som zvedavy.....
Reakcia na: Irisb #19375:
myslíš, že s 15m Ikarusom by bola lepšia manévrovateľnosť než s 15m Solarisom ❓ ?

To sú taktiež, ako ty nazývaš, bezzubé argumenty.

A okrem toho, na Slovensku sa peniaze vrážajú aj tam, kde ich vôbec netreba...

Ani Solaris nie je bezchybný, ale myslím si, že sa tam dá ( z laického pohľadu ) nájsť menej chýb bež u Ikarusu.
Podla mna ikarusy este netreba hadzat do kosa, su este pouzitelne, opravy a vymeny suciastok alebo rekonstrukcie vydu lacnejsie a spravia mozno aj viac ako cely novy bus, koniec koncov je to okrem este nepremavaucich 18m solarisov jediny najdlhsi bus, ci sa mylim? ?
Reakcia na: peto5220 #19364:
tak minimálne okná v SU drnčať nebudú, lebo majú iný " patent " na otváranie...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.