mesto to mohlo potom ošetriť.Je zaujmom hlavne mesta, aby sa k OC dostali jeho občania.
Mna ako občana ma prd zaujimat kto za to moze, OC je na uzemi mesta, ktore ma mhd a tou mhd sa tam nejak dostat malo by sa dat, ak sa eda, je to hanba.
Ok, v poriadku. Len znova opakujem. Je vecou daneho obchodneho centra ako si chce prilakat zakaznikov. pokial z toho DPMK nebude mat nic v podobe nejakej dotacie zo strany OC alebo z dodatocnych prijmov z cestovneho, tak je podla mna prinajmensom mrhanim sil nutit dopravu obchodnemu centru.
a toto je predpoved na utorok a stredu:
UTOROK:
Prevažne jasno.
Najnižšia nočná teplota -15 až -21, v dolinách a kotlinách -22 až -28 st.
Najvyššia denná teplota -12 až -6, na severe -17 až -13 st.
Slabý vietor.
STREDA:
Jasno až polojasno.
Najnižšia nočná teplota -15 až -21, v dolinách a kotlinách -22 až -28 st.
Najvyššia denná teplota -12 až -6 , na severe -17 až -13 st.
Juhovýchodný vietor 2 až 6 m/s (5 az 20 km/h).
V BA chodi okrem Polusu vsade dotovana MHD obchodnymi centrami.Polus s tym vypiekol ,ked postavil OC priamo pri el.radiale a za hodinu cez prac.dni tam prejde 15 spojov v kazdom smere,cez vikend 9 spojov /2xT3/ + od Septembra ma aj priame celodenne spojenie s Petrzalkou L98.
Aupark si zaplatil vybudovanie zastavky na ceste na Novy most +dotuje predlzenie L 50 cez stary most s intervalom 10 min.
Do Tesca Lamac zachadzaju takmer vsetky linky ,ktore premavaju okolo+dotuje predlzenie L20 z Dubravky.
OC Avion ma vlastnu dopravu ktora zabezpecuje priame spojenie s Petrzalkou+dotuje zachadzanie L61 do OC a predlzenie L63 z Bojnickej Ul.
OC Palace vozi vlastnou dopravou ludi z centra. Cca prvy polrok dotovali aj predlzenie L63 k OC .V dostupnosti su vsak elektricky no vzdialene asi 300m no musi sa ist cez nadchod co pohodlny Bratislavcania moc neakceptovali.
Takze zhrniem bez dotovania dopravy nema centrum dost zakaznikov a spoliehat sa na IAD zakaznikov je kratkozrake.Optima nato urcite pride ,ked im pocitadlo zakaznikov bude ukazovat stale mensie a mensie cisla.
Pokial by bol prijem v style "taxi" a nie v style predplatnych mesacnikov, tak by DPMK zazil prudky pokles poctu prepravenych cestujucich. Overeny a vyskusany fakt v inych mestach, ktori presli na tarifikaciu podla poctu vykonanych jazd. Sice v KE je kde-co v neporiadku, ale je to hlavne existencia mesacnikov, co robi z MHD KE kvalitne pouzitelnu dopravu. Budte teda radi za to, ze je to takto.
Mozno nie som dost znaly veci ale aj tak sa pridam do diskusie. Podla mna nenesu celu vinu len OCcka na tom ze knim nechodi MHD. To je vec obchodnej politiky daneho OC. Hovorim pravdu, ak poviem, ze hlavnym zaujmom DPMK by malo byt doviest ludi tam, kde je o to najvacsi zaujem? A tym vlastne konkurovat indiv. automobilovej doprave? Nevidim celkom do hospodarenia DPMK, ale podla toho co viem ja (ak nevravim pravdu opravte ma) najvacsie prijmy ma z "mesacnikovych" poplatkov a len v malej miere z cestovnych listkov. to znamena, ze prijem DPMK je viac menej stale rovnaky a nezavisi celkom od vzdialenosti ktoru prejdu. pokial by prijem bol v style taxi, teda zavisly od vzdialenosti a poctu prevezenych cestujucich a za predpokladu ze ludia maju zaujem ist s Mhd k OC DPMK by sa mal vsemozne snazit tam jazdit.
tá pravidelná ED k Optime - Optima by na ňu musela prispievať alebo nie Možno tam bol problém - chceli veľké tržby a žiadne výdavky. ? No škoda, obratisku pri Optime by som sa potešil.
paradoxne problémom je aj to, že tých OC je v tej oblasti viac - a každé OC chce mať zastávky pri sebe, prečo by ich mali robiť aj pre konkurenciu, nie ? Bohužiaľ, tam kde sa, OC bijú, občan je postihnutý najviac.
Myslím, že aj Carrefour dal od začiatku jasne najavo, kto je vítaný a kto nie, keď si budovu postavil nie pri zastávke MHD, ale ešte k tomu sa aj obkolesil parkoviskom pre IAD
a koniec koncov, mesto moze povedat, ze bud vybuduju aj dopravu , alebo dovi, pride iny investor, tahy a triky su stale . nepaci sa? prosim, trebisov, alebo michalovce, tam im neurobia ani polku trzieb co v ke.
tákže tam je pes zakopany, hm.Sak to, ze nastastie niesom odkazany na optimu , zabludim tam len obcas, ak fakt nieco zaujimave,alebo ak nieco niekomu treba, a idem s nim. Takze jasne, ze optimu kaslem, ked sa tam niet ako dostat.
Skoda je, ze ti centra nemaju zaujem na tom, aby pocet zakaznikov bol co najvyssi.
predsa ak by sa tam raz nieco vybudovalo, zakaznici by tym chodili uz stale.No ale nič, ich problem, ja ak idem do nejakeho OC, tak carefour, tym uz dokonca doslo, ze busy sa hodia blizsie.I ked ja chodim elinou.
Práve naopak. Čo obchodný reťazec, to rovnaká pieseň. A Optima nebola výnimkou.
Už pri prvotných predstaveniach projektu sa dopraváci pýtajú na spôsob dopravnej obsluhy MHD-čkou a odpoveď je stále tá istá. A síce, že oni záujem o MHD nemajú, že k nim budú chodiť ľudia autom (do kufra auta vojde väčší nákup ako do igelitky, ktoré odveziem v električke). A keď sa to všetko spustí, potom zrazu tržby chýbajú a začne sa trápne vyjednávať o kadejakých zachádzkach, bezplatných linkách a iných takmer nič neriešiacich bludoch.
Konkrétne Optime bola od samého začiatku ponúkaná možnosť výstavby električkového obratiska priamo pri areáli, s možnosťou následného zavedenia pravidelnej električkovej linky. Nemali záujem. Aj keď druhý návrh sa mne osobne už nepozdával, ale predsa existoval aj návrh na vybudovanie aspoň autobusových zastávok na úrovni električkových zastávok OC Optima pre linky smerujúce smerom k Šaci. NEBOL ZÁUJEM. Tak potom nech sa nikto nehnevá, nech si celá Optima trhne nohou. Keď im to slušne nevedel vysvetliť DP, mali by im to zrátať zákazníci. Ignorovaním.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.