Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sheep #21772:
Ta viem ja?podla mna sa ani neoplati kupovat nove elektricky, je to podla mna neracionalne riesenie.
Zatial mame co mame, treba modernizovat a co je dolezite, reko trati.Potom uz iba hladat to, co mame.
Priklad, ale nevyznam sa : ak nejake vozidlo je sudene na vyradenie, odstavenie, preco sa nedume, ci by sa este nejak bud nedalo prerobit na clanok niecoho podobneho ako pise nodes, alebo popripade prerobit iba na vlecnak.Tuto problematiku som nacrtol a vraj sa toto vsak neda.To neviem.
Co mna osobne stve je to, ze vozy s ktorymi by sa dalo kadeco vydumat sa rozpaluju a brakuju.
Na nove eliny love nebudu, to je fakt. A reko elin by som robil mozna co najlepsie a efektnejsie.
Tym myslim aj nejaky komfort pre cestujuceho, ne len novy nater bif baf. EM testy, calunene sedadla, protismykova podlaha....a take veci. A vela na popularite prida aj ked je teplo v nich. Rad by som vedel , ako je teraz v NP KT ? .
Jo a este... niektore t3 by som osadzoval aj sedadlami v 2+1 usporiadani...na niektorych linkach a niektorych casoch by to bolo celkom prijemne....
atd atd, to len take moje uvahy a napady....
Potom by som, kebyze mame preferenciu a trate zrychlil ED a to vyrazne, poriesil by som aj obsluznost okolo optimy nejako,prepojil by som NMM so stanicou atd atd...ale to uz treba viac love.
A zhustil intervaly , stacili by aj sola vozne potom castokrat...a bla bla...
Reakcia na: Sheep #21768:
O tomto som pisal vcera vecer. A ze by mohol vzniknut precedens nahradzovat supravy prave niecim ako K2.
Reakcia na: redburger #21770:
Oficialne predstavenie by malo byt v juni v Ostrave na vystave Czech Raildays. Ked pojde do vyroby v takej podobe ako su informacie, tak si skus predstavit ostravsku NP T3 a z nej odvodene 3 clankove vozidlo.
Reakcia na: redburger #21771:
najdu, kebyze uz tolko nebere vedenie do svojeho vrecka ? inak by sme tu mali nehorazne elektricky ?
Reakcia na: redburger #21770:
jaaaaj ci to bude uplne novy voz? teraz nevem.tak ale na nove v DPMK sotva najdu niekolko desat milionov ?
Reakcia na: Nodes #21769:
predstavene akoze v ke? alebo niekde mimo?
Znie to inak zaujimavo.Cize nieco ako kt8, len z t3?
REDBURGER: Vario LF 3 alebo Kvatro alebo ludovo Trojvana. Koncepcia ako KT 8. 4 otocne pohanane podvozky, ale nizka podlaha pri 2., 3. a 4. dverach. Malo by byt predstavene v juni.
take K2 s rekom na K2S by boli dobrym riesim riesenim na take linky ako 2 alebo 4 a solo vozy T6 a T3 by sa pospriahali do suprav a boli by vypravovane na zatazenejsie linky ?
Reakcia na: Nodes #21765:
Co myslis tym kvatrom? Co to je? Nieco nove sa chysta?
Podla mna mozeme na taketo kadejake modernizacie a la Praha zabudnut.Staci sa kuknut jak sa modernizuju nase eliny.Jedina , co bola ako tak nanovo uz je nejak dlho odstavena....
Ostatne su len tak no, bodaj by bolo.Ci ne? ?
❓ ❓
Co, spekulanti. O vozidle ako K2 som rozmyslal uz davnejsie. 20 m a len krajne podvozky pohanane. Mozno by boli problemy s trakciou hore Terasou, hlavne za mokra. Ale vedel by som si predstavit take vozidlo na niektorych linkach, napr. na 4, ako nahradu za solo. Teoreticky by sa mozno dalo uznat ako solo ( jedna vyzbroj, dva pohanana podvozky ), ale ked si odmyslime pripadne problemy s trakciou, mohol by nastat precedens a sice, nahradzovanie dvojiciek takymto vozidlom. Podobne ako bola predstava, ze Soplaris 15 nahradi klbovy 18m antabus. Takze kvoli tomuto radsej nie. A vozidlo ako K3RN? V KE povazujem za zbytocne o tom rozmyslat. Mame dostatok KT8, ktore mozno prerobit na NP. Ked uz, tak mozno pripravovane Kvatro. Bude to sice preliezka a tie napravove tlaky... Ale to je uz o inom.
Reakcia na: Sheep #21763:
Hehe, tak teraz už viete prečo sú v Čechách na tom s električkami tak dobre.... ?
Reakcia na: PvvS #21762:
no to si dobry, vymenit vyradenu elektricku za funkcnu a ku tomu este luxus zvany KT8 alebo T6 ?
Reakcia na: Sarko #21761:
muzes na chvili na ICQ ?

Co se tyce sater tak jedina sance jak je ziskat , je odkoupit od DPMB vyrazene K2 . (bereme i vymenu za KT8 a T6)
Reakcia na: T3 #21756:
Jednoducho ze SATRA II/III su elektricky urcene na roviny a la Sarajevo a nie kopce a la Kosice. Ake vetracky mas na mysli, tie na oknach? Su to typizovane vyklopne okna, ktore sa pouzivaju aj u nas. Co sa tyka znacky/modelu, je uplne jedno, co by v KE premavalo, hlavne aby to malo otocne podvozky a malo to aspon ciastocne NP podlahu.
Reakcia na: 3001 #21752:
Keby sme mali ine trate, tak by sme mali vdaka Astram zase take trate, ake mame 😛
Dnes ale fuciii.Karosy maju mensie problemy s dverami ?
Nespekulujte tu furt co by tu mohlo byt a co nie. Fakt je, ze sa u nas na elektricky kasle a mame tu nejake 15metrove budare. podla mna sa busy tak dlho kupovat ale nebudu, lebo onedlho zacnu odchazat eliny a pre DPMK to bude velky sok, kedze si myslia, ze vydrzia hnit vecne. Troleje su este OKy ale...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.