Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #22461:
Chcem sa opýtať, pamätáte si na trať do Barce (cca. okolo 1975)? Bola tam myslím v istom úseku koľajová splietka. Zaujímalo by ma, kde presne, aká dlhá, odkedy a dokedy, ako to zvládalo 5minútové špičkové intervaly a tak vôbec...
Reakcia na: detailista #22460:
pozri si na mape madridsku, a ta ulica co je za nou je australska trieda
?
Reakcia na: Sarko #22433:

K zrušeniu trati na Masarykovej/Marxovej.
Ešte v1965 r. sa tam jazdilo po okružnej na stanici.
niekedy na prelome 65/66 alebo začiatkom 66(neviem presne) z dovodu zahájení prác na výstavbe novej stanice trať ukončená na trojuholníku Stromova. Končili tam linky 3,7,R2.
V roku 1969 zrušené 3,7, stále tam jazdila R2, tá zrušená až myslím niekedy 1971/72?. Odstránene trolej. vedenie. Trať stále existovala a používala sa as do r.1975 manipulačne na prieťahy vozov T2,T3 do GO . Na trojuholniku stromova bolo stále prepojenie na železnicu , tam sa téčka do a z GO vagonovali. Od MM boli vozené -zapriahnuté za autožeriav alebo V3S ,mala na tažnej tyči spriahlo spojené s elkou. Podobne ako v súčasnosti za májového tramvajtágu na hlavnej.
K odpojeniu trate došlo niekedy okolo1975.
Reakcia na: Dopravák #22452:
A kde sa nachadza australska trieda?Lebo ja poznam len americku triedu azijsku triedu a europsku triedu.A ked som ju dal hladat v mape kosic tak ju nenaslo. ?
Reakcia na: Isidor #22457:
Isidor: Ale to bola skusobna jazda a pokial viem v zavese o par minut isla aj 621. Naviac na skusobnej je to bezne...1018 vsak pisal ze 608 bola takto vypravena na linku (ak som to dobre pochopil)
Reakcia na: TA #22455:
Občas sa to používa, viď http://d.palko.sk/e620.jpg - 620 na skúšobnej jazde po VP.
Reakcia na: SHORTY #22453:
nič v zlom,ale pravidelnú dopravu na Hlavnu nie....to by nebolo dobre..iba ked historicku... ?
Reakcia na: AATLAS #22451:
a je dovolené používať toto spriahadlo na manipulačné alebo iné účely ( okrem trvale spojených dvojičiek ) ❓
Reakcia na: Sarko #22447:
Rusi maju prislovie: Net tramvaj, ne gorod (Kde nemaju elektricku, tam nie je mesto.)
Reakcia na: Sheep #22448:
dúfam, že áno!!! Ak nie pravidelná doprava, tak aspoň historická linka ?
Off Topic...

Na Austrálskej triede ktosi zničil 30 platanov

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=31.3.2006/72398K

otrasné niečo...
Voz 608 ma redukciu na spriahlo v kabíne vodiča.Záleži len na vodičovi či ju vie použiť.
Ja som zazil elektricky na hlavnej a ktomu som cestoval s elinou na pioniersky slub ktory sa konal na namesti osloboditelov. 🙂
Reakcia na: Sheep #22448:
Prepasol si to o 3 roky. Aj ja. ?
neviem ci sa pytam dobre, ale budu este dakedy cez hlavnu jazdit elektricky? ? ❓ chcem sa toho dozit... ?
Reakcia na: veteran #22434:
Najlepším zdrojom sú mapy, ktoré mám buď z ÚHA alebo mapovej služby. Niečo málo sa dá nájsť aj v publikáciách 90. a 100. výročiu DPMK. Mapy momentálne nemám poruke, ale niečo pohľadám, keď bude viac času.

Re #22436 eMareq: Áno sú a dokonca aj pražce na konečnej zastávke ? Hm, kapacita KT8 by na taký rekreačný účel bola asi prehnaná. Možno by nebolo od veci rekonštruovať jednu T6A5 na T6C5 á la Straussberg ?

Re #22446 m2001: No pri veľkej hĺbke je nevýhodou, že treba dlho fárať, zvlášť, ak cestujúci prestupuje medzi jednotlivými dopravnyými systémami alebo na krátke vzdialenosti. Na druhej strane, metrá ako v Londýne a Paríži nemajú až také previazanie s povrchovou MHD ako napr. v Prahe, či Budapešti. V Paríži som sa napr. autobusom vôbec neviezol, metrom som sa proste dostal úple všade a neraz aj bez prestupu. V takej Prahe alebo Budapešti má len veľmi malá časť cestujúcich takúto výhodu. Ťažko jednoznačne povedať, pre mňa veľké mestá bez električkovej dopravy pripadajú, ako keby im chýbala nejaká dôležitá súčasť.
Reakcia na: Sarko #22416:
Ako by si hodnotil "západný" systém metra(londýn, paríž - hustá sieť, zastávky blízko pri sebe, malá hĺbka) v porovnaní s dobre známym "moskovským" (podľa vzoru robený v celom východnom bloku (praha, bp, varšava, ...)) s veľkou hĺbkou, veľká vzdialenosť staníc, v centre okruh alebo triangel? Neviem ale mne sa pozdáva skôr východný systém (rýchlosť, jednoduchosť,)
Reakcia na: TA #22444:
premava v tom uz druhy tyzden takze nie si prvy ?
624 + 625 - modrosvetložltá ( resp. modro-čo-ja-viem-aká ) reklama na Tatra banku ?
http://www.fotografovani.cz/art/fozak_df/rom_expozice4.html - keď sa tu vadíte o tom, ako vyfotiť električku, kuk na 2. fotku ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.