Momentálne "slúži" vďaka značne schátralému stavu na "koľaji smrti" (9.zh). V časoch, keď fungoval, tak bol schopný merať kľukatosť a výšku troleja nad TK vďaka druhému pantografu a mohutnému "analógovému" zariadeniu v interiéri, navyše mal presklennú vežičku miesto druhého vetráka.
Nejaké meranie rozchodu alebo prevýšenia koľajníc behom jazdy - leda tak v sci-fi filme. Tiež sa používal na orientačné zistenie zjazdnosti tratí, hlavne po rekonštrukciách alebo na novo postavených tratiach. Asi tak.
Asi tak. S prerábkou trate sa vôbec nemusia náhliť, keďže súčasťou projektu je aj rekonštrukcia meniarne D. Narozdiel od projektu IKD a meniarne A sa táto bude len rekonštruovať, t. j. nie stavať nová budova, čo je podľa mojich info rozvrhnuté na najmenej 12 mesiacov.
Takže sečteno a podtrženo: Darmo spravia trať niekedy na jar, keď po nej najskôr niečo prejde prinajlepšom začiatkom roka 2018.
Ale našiel som si nejaký tvoj prastarý príspevok na inej diskusii a pochopil som, že oponovať nemá cenu:
"budem mozno OT ale co sa tu prazsky DP donekonecna ohana kadejakymi Hi-tech NP vozmi, sak nech kupia vario LF alebo niejake podobne elektricky na koncepciu CKD elektriciek...1000x lacnejsie by to vyslo, navyse obsadit cely vozovy park "spolahlivymi" NP vozmi je dost taka mensia samovrazda, nahodou sa pokazi niekolko vozov sucasne a doprava je v ****
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.