Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mozno by bolo este lepsie toto - kedze asi 98% ludi si kupuje 30/60min. listky a 24H a 7 dnove su neumerne drahe a vobec sa uz neoplatia:

Na hlavnej obrazovke by bolo:

- kupit 30 min. listok

- kupit 60 min. listok

- kupit iny listok (potom by naskocila ta obr. z dalsimi listkami)

Po prilozeni kary by sa kupil taky ako teraz, ak by clovek stlacil napr. prvu volbu, zobrazila by sa vyzva na prilozenie karty, vtedy by sa dany listok kupil, ak by sa karta neprilozila, volba by po X sekundach zmizla - ak by to ta krabicka dokazala, ak nie, bolo by nutne stlacit nejake "Zrusit", potom by nabehla zakladne obrazovka.

Tato moznost by znamenala asi v tych 98% len jeden "klik" a prilozenie karty a bolo by to 100% intuitivne, chcem kupit 30min. listok, tak stlacim toto, potom sa zobrazi napis "Prilozte kartu pre zakupenie listka 30min. za 16SK", po prilozeni by mi napisalo "Listok XY zakupeny, platny do ...bla bla...".

Tak co, nebolo by nieco take lepsie?? Ked to teda cita niekto kompetentny.
Reakcia na: Dynamax99 #25406:
na ňom ešte má kto.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #25405:
ďakujeme za informácie.. ? a dodávam, že je možné, že trolejbus možno nebude vypravený, lebo nebude mať kto na ňom šoférovať ? ? ?
#1001 na strednej prehliadke s novou celovozidlovou reklamou

Od začiatku mesiaca august bol do dielne ťažkej údržby odstavený trolejbus Škoda 15 Tr #1001. Stalo sa tak z dôvodu vykonávania strednej prehliadky. V rámci tejto prehliadky včerajším dňom, stredou 8. augusta 2007, dostal novú celovozidlovú reklamu propagujúcu kúpeľňové štúdio SOLID STAV a kúpeľne KOLO. Umiestnená je na podkladovom bielo-modro-červenom nátere po reklame PURMO, ako aj na niektorých sklených výplniach okien, pričom zobrazuje rôzne typy kúpeľnového nábytku. Trolejbus sa do premávky zaradí do konca mesiaca.... http://kosice.cnds.cz

Foto: http://kosice.cnds.cz/img/t1001003.JPG

?
Reakcia na: KVKV #25402:
včera ma vodič skoro privrel vo dverách keď som nastupoval tak traja ľudia predomnou sa prave hrali pri označovači misel som ich potisnúť lebo stál som jednou nohou vo voze asi hodných 10 -15 sekúnd a dvere sa uzž zatvárali ?
Reakcia na: Stevqo #25400:
Z Tvojej odpovede som nepochopil, či sa peňaženka označovala v prvom vozidle iba raz a či už nebola po prestupe precestovaná...

Re #25402 KVKV: Ale no. Čo by sme tu robili bez Emtestu? Bola by to riadna nuda a zvýšil by sa opätovne počet nadávok na adresu vodiča a takto sa nadáva v globále na Emtest, respektíve na DPMK.
Reakcia na: Záchvat #25398:

Teda ja Vás všetkých obdivujem, že máte chuť sa venovať týmto hračičkám žltým a odvahu riskovať peniaze pri nesprávnom "hernom kroku".
Verím ,že sa najdú borci, ktorí budú majstrovsky zvládať túto hračku, prípadne prídu na ďalšie finty.
Ale pre bežných ludí TO NIE JE !(aj počítačovo gramotných a zdatných v elektronike a technike!)
Zbytočne komplikovaný systém. A skutočne, títo "gambleri" pri označovaní a odznačovaní pri nástupe i výstupe trochu zdržujú a rozčulujú ostatných. Ešte že ich nie je vela a vačšina ludí to nepoužíva.

Vie mi niekto povedať , či v ČR, SR je niekde takto koplikovaný systém platby čip.kartou?
Zachvat: velmi rad by som vyskusal, ale "bohuzial" momentalne fungujem na 3mes. listku, takze sa s o(d)znacovanim mozem hrat najskor v oktobri.. Ozaj, chcek-out funguje len medzi ohlasenim zastavky a nasledujucej zastavky (t.j. v zastavke) alebo hocikedy?
Reakcia na: Záchvat #25398:
Naozaj? Tak to som zvedavy 😉. Btw, ano, pokial pridete do dalsieho voza a znova to oznacite, tak vam ligne dalsi listok. S kamaratom sme uz skusali...
Reakcia na: tbus #25396:

No vidíš, to som ani neregistroval. Takže majú vlastne kompletnú ponuku.
Ja proste chovaniu dpmk a predstavenstva nerozumiem. Občas to pripomína SABOTÁŽ vo vlastnej firme !
V 50-tych rokoch sa za to vešalo !
Reakcia na: Isidor #25392:
No schválne vyskúšaj označiť peňaženku v jednom a odznačiť ju v druhom voze. Ak Ti opäť ligne nový lístok, tak Ti jeden dlhujem. ?

Re #25393 Stevqo: Veru, zhusťovanie a úprava linkového vedenia sa chystá v decembri. Začínam tomu veriť, lebo nám to nie je predstierané z mesiaca na mesiac, ako tomu bolo doteraz.

Re #25397 TA: Napadá Ťa niečo iné?
Reakcia na: Záchvat #25389:
ako však bude vedieť, či som prestúpil alebo nie? Priložením k stroju v inom vozidle ❓
Reakcia na: KVKV #25381:
noa? na to je pripravený každý.
Reakcia na: Furčan #25390:
na to však ešte treba zložiť úspešne skúšky...
Reakcia na: tbus #25362:
To beriem, ale az 19?!

Re #25371 Záchvat: Zhustovanie intervalov? V KE? ?
Reakcia na: Záchvat #25389:
vidííš, to je teoreticky tiež možné, že v prípade "defaultného" 60min. lístka (spoj má po konečnú 31+ min. jazdy) je v manuálnej ponuke zas 30min. lístok, miesto 60min. (aj keď mi to príde ako dosť veľká zvrhlosť)
No nič, vyskúšam, to bude prekvapenie na zajtra ?
Reakcia na: DeadMan #25387:


K návodu - zastávam názor, že je vždy lepší (hoc "prehnane") podrobný popis (problému alebo nejakého postupu), než niečo prosté typu "zober kartu a kúp si lístok" či "nefunguje to" - z toho by sa nevysomáril ani servisný technik, nieto ešte my, bežné šotoušstvo ?

Okrem toho, bod "nastúp" mi príde ako podstatný z toho hľadiska, že ako som už spomínal, "systém" sa podľa mojich skúseností správa rozdielne aj v prípade, že človek opakuje ten istý postup viackrát počas jednej jazdy za sebou (viď PS). Takže preto som prízvukoval, že uvedené úkony nasledujú hneď po nastúpení do vozidla, bez predchádzajúceho "hrania sa" s krabičkou.

A ČO sa ti teda zobrazí v bode 7?

Hej, že tú kartu je treba držať počas celej operácie pri čítačke, to zas mne príde logické 😉 Inak priloženie je v (mojom) návode bod 5. , k odobratiu sme sa ešte nedostali, lebo zatiaľ riešime problém, že sa ponuka lístkov vôbec nezobrazí... ak ti veľmi chýba, doplň si ho ako bod 999 (alebo 666 ?), proste na úplný koniec.

PS: Nakoniec som prišiel na to, že ponuka lístkov sa mi zobrazuje normálne (3x 60min. + 24h + 7d) aj pri opakovanom klikaní na "PCL", AŽ DO OKAMIHU, keď kartu priložím "len tak" (ku základnej pohotovostnej obrazovke), a gameboy zapípa a ukáže "Zakúpené: 3mes. zľavnený 2.pásmo", tzn. aktuálny predplatený lístok. Od toho momentu sa v ponuke lístkov furt ukazuje len 24h a 7d. Je možné, že je to chyba len mesačníkov podľa starej tarify, neviem.
Ale vskutku zaujímavá fičúra m-TRESTu. Napadá mi nový slogan pre túto perspektívnu slovenskú firmu: "m-Trest - každý deň Vás znova a znova prekvapí" ?
Reakcia na: cybernetic #25377:
no žeby si ma nestriedal na voze, keď ti zrušia funkciu s PC ? ,zobrali vám už aj 6042 tak prečo nedať niekoho z AD na opravu EMtečka ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.