V tom čase jazdí minimum vlakov, a aj to väčšinou lôžkové. Cestujúci sa dostanú do cieľa tak ako je v CP. Pri prechode zo zimného do letného času zase vlak 60 min. mešká.
A to je taka statna p***vina ze az. Keby som bol cestujuci vtom case tak ma neskutocne sere ze niekde cakam 60 minut len pretoze zelezniciari maju pocit ze pre zmenu casu sa svet dostane na hodinu mimo casorpiestor.
Na zeleznici byva dobrym zvykom, ze spoje iduce medzi druhou a tretou nocnou hodinou vykonaju jazdu len v tej "druhej druhej" hodine, ak zacinaju jazdu po 2.00. Ak zacinaju jazdu skor, uderom 2:59 letneho casu sa v najblizsej nacestnej stanici zastavia, kde cakaju 60 minut, aby sa znovu pohli o 3:00 zimneho casu. Ktovie ako to bude s MHD.
Kto vie, ako to bude s nočákmi v sobotu (hint: mení sa čas, noc o hodinu dlhšia)? Odchody medzi 2:00 a 3:00 sa vykonajú dvakrát (a bude treba viac vozov), abo sa proste nechá hodinová diera?
Ubezpecujem Ta, ze po zmene LV v decembri sa bude zasadne menit aj nocna zamestnanecka doprava, cele sa to prehodnoti podla sucasnych bydlisk nasich vodicov.
V poriadku,maš pravdu.To ma nenapadlo,že je možnosť zabehnuť aj cez vrátnicu do miestnosti vodičov električiek.Takže v podstate žiadný rozdiel,oproti tomu čo bolo.Len ma mrzý,že musíme do tej Šace cestovať 1.5 hodiny z prestupmi.Určite by sa to dalo aj inač riešiť.Niejakým spojom,ako je cez obed v službe 34075-zvoz vodičov do USS,prípadne do garáže Šaca.
Ked uz je tu rec o listkoch a eurach, tak ma napadlo, od 1.1. do 16.1. by mal byť duálny obeh, ale na systéme: Ja platím Sk vydávam EURO. Ako to chce DPMK potom vyriesit v pripade predaja listkov u vodica?? ?
No neviem naco konkretne narazas ale o iluzie ztohoto vedenia som uz prisiel takze od neho necakam nic dobre. Kazdopadne nas caka buduci rok urcite jedno zdrazenie cestovneho niekedy po novom roku a tesne pred prijatim EURA este jedno aby sa to pekne zaokruhlilo (moj tip je 1EURO=LISTOK, a tym tesne myslim cca 6mesiacov pred prijatim aby sa to nedalo napadnut ze zdrazuju kvoli euru)
Fakt uzasne to prehodenie liniek ku Sporitelni... Kto chce ist na Terasu ku kruhacu alebo do Kauflandu, tak nech si pekne hodi mincou, ze kde pojde cakat na autobus...
A kopa neinformovanych ludi bude stat pri Slovane a cakat na spoj, ktory prejde okolo a nezastavi.
A ešte doplním. Keď sa zavideol nástup na predné dvere na zatávke Luník VIII atď. tak sa cestujúci rozčulovali, že čo si to dovoľuje vodič a či mu yebe atď. a ešte naňho hodili, že mešká lebo si zle pozreli CP (práve skončila špička).
Lebo ludia su tu tak dementny ze idu zbit vodica zato ze im neotvori zadne dvere ked je nastup na predne.A darmo povies ze nech pocka.Ne on musi tlacit o dusu gombik STOP.
U nás v BA sa v poslednom čase začal vo väčšej miere uplatňovať dopyt na t-busoch, aj keď to využívajú len niektorí vodiči, ale nikto ak to vodič používa nemláti vodiča ani nič podobné. Tak prečo by sa to malo stať u vás?
Stav do 15.10.2007:
- prichod ZAM1 do garHORN od THC o 3:35 hod
- prichod ZAM3 do garHORN od Furce o 3:40 hod
--->odchod L106 z garHORN o 4:05, cize cakanie na prestup 30/25 minut.
Stav od 15.10.2007:
- prichod ZAM1 do vozBARD od THC o 3:45 hod
- prichod ZAM3 do vozBARD od Furce o 3:55 hod
--->odchod N3 od vozBARD o 4:20, cize cakanie na prestup 35/25 minut.
Rekapitulacia
- rozdiel v case cakania vtedy a dnes 0 - 5 minut
- rozdiel v miestnosti cakania na prestup - predtym na Hornadskej v mini_miestnosti 2x2 metre, po novom na Bardejovskej v miestnosti vodicov elektriciek velkej 4x6 metrov s automatom na kavu a vodou...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.