Nevidím vôbec tragicky rozloženie zastávok MHD smer východ. Je potrebné si uvedomiť že z NO ide na východ električka len dve zastávky v smere ŽS, k prestupu z električky na bus+trolejbus smer Štefánikova bude slúžiť aj obnovená zastávka pri plavárni, kde prestup bude komfortnejší ako na NO. A stanovištia všetkých autobusov a trolejbusov na južnej strane NO budú pokope. Prestup z električky sa dá realizovať aj pri dome umenia.
tak to je šalamúnske riešenie. Jeden smer tadiaľ bude premáva a druhý nie. Z toho vyplýva aj nemožnosť realizácie spoločných zastávok pre smer východ. Zase sa urobí niečo proti komfortnosti MHD a skomplikuje sa prestupovanie.
Ak sa už robia takéto závážné, ktoré tu budú určite minimálne niekoľko rokov, mohli by sa robiť poriadne a nie na 50 percent. Jedinou výhodou tohto riešenia môže byť akurát to, že busy smerujúce zo Štúrovej na Palackého nebudú musieť zachádzať tých pár metrov okolo Auparku. Ale tento klad nevyváži negatíva, ktoré vzniknú.
Križovanie protiidúceho smeru by mohlo byť problémom v prípade, že doprava pôjde povrchom. Ak by sa však náhodou vybudoval mimoúrovňový variant, tak by odpadol tento problém.
To krizovanie je blbe a je jasnym dovodom pre nerealizovanie tohto riesenia. Ale v sirke to (aspon laicky) zle nevidim - znova narazam na spojenie ED a AD pruhov...
Áno, systém nekoľajovej dopravy na NO ostáva podľa dnešného systému, je to najoptimálnejšie. Bola spracovaná aj verzia dať všetko obojsmerne pred Slovan, ale nie je to dopravne čisté, má to dva zádrhely - križovanie MHD od Štúrovej cez protismernú silnú dopravu, a nedostatok miesta pred Slovanom - komunikácia sa zúži iba na dva jazdné pruhy, rozšíri sa chodník, a tie dva pruhy je akurát dosť pre autobusy v jednom smere k Štúrovej - zastávkový pás a prejazdný pás. Protismer sa tam nezmestí, už sú tam koľaje ED, zastávka ED smer ŽS a chodník pri AUPARKu.
načo budú na južnej strane NO zastávky? Snáď predsa nechcú AD a TD východným smerom vieš južnou časťou NO... pánabeka, len to nie ? Ak už bude severná časť pre MHD, tak nech tadiaľ chodia všetky 3 trakcie oboma smermi.
Re #30588 PTI: ak je pravda, že niekto z DPMK do toho neoprávnene zasiahol, tak potom by nemalo byť ťažké nájsť vinníka. To však nijako neospravedlňuje žilinských unterwassermanov.
Ja tam nevidim napisane, ze cestuje hodinu a pol tam a dalsiu hodinu a pol nazad...
A 45 minut z Krasnej na Furcu je rano v spicke uplne OK - aj bez cakania na prestup je to podla CP minimalne pol hodiny.
Ja nehovorím, že táto firma znefunkčnuje dopravu v meste. Len problém je v tom, že za peniaze vyplatené v rámci zmluvy s mestom tejto firme nie sú adekvátne výsledky. Okrem toho ich prvoradou a temer jedinou úlohou je vymieňať vypálené žiarovky. Ostatné ako nabúrané stožiare alebo poškodené detektory sú riešené extra objednávkami. Nemajú za úlohu meniť signálne plány ani prevádzkovať dopravnú ústredňu. V Bratislave sa SIEMENS stará o vyše 250 svetelne riadených križovatiek - temer za tie isté financie čo Matyáš v KE (SIEMENS má v BA na starosti aj verejné osvetlenie), dopravná ústredňa je u dopravných policajtov na KDI, a na magistráte je minimálne 10 ľudí, čo sa stará, navrhuje, vylepšuje, rieši všetko čo sa týka riadenia dopravy a dopravno-inžinierskych opatrení v meste. Len taký príkladík - každý radič cez GSM systém vie poslať informáciu, že križovatka vypadla do poruchy, a údržba tam môže byť za 10 minút. Tak to funguje v Blave - kde nie sú koordinačné káble. V Košiciach o takom čosi sa roky iba hovorí, ale lepšie je Matyašovcom krúžiť dookola po meste, aspoň majú výkony a náklady.
A ešte jedna poznámka - prečo sa v hokeji vymenil tréner - aby sa prinieslo niečo nové a začalo sa hrať lepšie. Matyáš má na starosti CSS v KE už 12 rokov, a nie a nie pustiť k tomu niekoho iného. Veď on to je dobrý džob, meniť žiarovky za 4 milióny Sk ročne...
Samozrejme, ze nie.. Pevne verim, ze sa najde este nejaky normalny clovek, ktory bude v DPMK len vdaka svojmu vzdelaniu a nie vdaka poslaneckemu mandatu a byvalym posobeniam v najvyssich funkciach mesta..
Samozrejme, ze ma.. Staci, aby robotnici pri frezovani asfaltoveho povrchu odfrezovali aj v nom zapustene snimace pre MHD vozidla a mas po dynamicky riadenej krizovatke ? ? ?
Matyasa poznam, takze mam verit tomu, ze tento postarsi pan s firmou sidliacou v prenajatej kancelarii a zamestnancami spocitatelnymi na jednej ruke ma paky na to, aby takto znefunkcnoval dopravu v meste?
V kazdom pripade, terajsi riaditel DT robi vsetko, co sa da, aby sa chyba, podpisana za cias generalovania pana Reipricha vyriesila co najlepsim sposobom
Ten clovek tomu rozumie a od namestnika Filipka viem, ze podnika kroky voci EMTestu, tie tu nebudem rozpisovat, ale v kazdom pripade vravim.. EMTest tu fungovat spolahlivo nebude nikdy, mozete sa snazit to urobit ako len chcete.. Ja som velmi zosmutnel, ked som sa dozvedel, ze DPMK nebude pokracovat v montazi systemu BUSE Blansko, ved sme ho mali v zhruba 70tich percentach vozidiel.. stacilo do 30tich percent doplnit tabule a palubaky a do vsetkych vozidiel dat oznacovace.. Lenze vyhrou EMTestu sa stalo nieco ine. EMtest mal krasne reci, ale teraz mi napadlo.. Mesto si pri podpisovani zmluvy s EMtestom neoverilo informacie, jednoducho to podpisalo. Rovnaka vec sa predsa diala aj s BlueBirdom, tiez si mesto nic neoverovalo.. Oba pripady "neoverenia", ktore tu popisujem, nasmu zdruzeniu na osobnom stretnuti potvrdil Ing. Jozef FILIPKO ... Teda rozhodne som rozcarovany zo sposobov mesta, akymi riesi taketo dolezite zmluvy..
problem je v tom, ze Aupark architektonicky nezvladnu. Je to obycajny zelezobetonovy skelet, ktory ma na fasade nalepene sklo a pred vchodom vydlazdene namesticko...
PS: nezabudni na odvratenu stranu, ktorou je technologicke zazemie takejto stavby - vykladacie rampy pre kamiony, vzduchotechnika,...
DIMI: Pokial viem, tak ani s naftovymi Soplarismi okrem KE nie su nejake vacsie problemy. Ked ma niekto ine informacie, nech doplni.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.