Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
PTI:

To je pravda povedal by som kde sa to vsetko stratilo.Listok sa zvysil na 17 sk co by malo znamenat ze DPMK je na tom lepsie.
Ale nejak nemam ten pocit.Odisli mechanici , pomali zavru aj dielne na VSA , niet vodicou do vypravy , niet autobusou , niet nahradnich dielov.Clovek si dava otazku preco stoji denne 50 autobusov pre poruchu , preco sa vodic napr.nemoze ani po svojej sluzbe napr.na hornadskej osprchovat a ist domou ako clovek.Kde su vsetky tie peniaze?
Reakcia na: PTI #31503:
Pardon, to uz preslo zo scifi davno cez thriller az do horroru.. bude to koncit masovym masakrom ?
No ja sa tiez nehnevam ale jedny noviny pisu 80 vodicov,jedny 60 a jedni 30.A pritom ich na zaciatku bolo urcite az 80 a ako novinari postupne prichadzali bolo vodicou menej z dovodu ze sa museli ist aj najest a pripravit do prace.Takze to bolo tak.
Zamestnanci berlínskych dopravných služieb začnú v stredu s 10-dňovým štrajkom s cieľom dosiahnuť zvýšenie miezd, informovali odbory združujúce pracovníkov metra, autobusových a električkových sietí.
http://www.pravda.sk/
Reakcia na: eMareq #31428:

V prvom rade si plne uvedomujem, že návrh l.v. je uzavretou kapitolou , vzhladom k stále prichádzajúcim roznym návrhom a nárokom bol urýchlene ukončený a aj cez množstvo nedoriešeností bola snaha sa v tom už nehrabať (všetci znechutení) ,naservírovať do luďom ako najlepšie čo može byť a nevracať sa už k tomu aspon desať rokov. (bohužial). Preto som si tiež vedomý toho, že akékolvek diskusie a „návrhy“ už majú len čisto teoretický ,virtuálny charakter.
Aj tak mi to nedá, evokuje to otázky do diskusie a som presvedčený ,že niektoré vzťahy by bolo možné riešiť lepšie ekonomickejšie.

Na Váš príspevok začnem od konca:
.... „Čo je to správne nadimenzované? Interval 20 minút? Poddimenzované je interval 30 minút? Píšu to snáď v nejakej príručke pre začínajúceho mladého dopraváka?“.....
Vychádzam z tolko omielaných možností a obmedzení kapacity vozkm a z praxe , že za daných okolností je v sedle v hlavných dopravných vzťahoch dostačujúci interval 10min. Takže si musím určiť tieto hlavné vzťahy (smery) v meste , mimo USS, Šace a okraj.obcí.
I./Sídl.NJ-centrum-Komenského (ed)
II./Stanica-Terasa-NMM (ed)
III./KVP-NO-Mier-DH (dané trasou td)
IV./THC-Mier-Amf-KVP (ad)
V./KVP-Hl.pošta-NO/+/NO-Sečovská-DH (ad)
VI./THC-Prešovská-NO/+/NO-Rastislavova-OC Cassovia (ad)
Týchto šesť hlavných trás /liniek/ vytvorí základnú sieť a prehladný systém, ktorý mi umožní dobré náväznosti pri prestupoch. Pre tieto linky by platil sedlový interval 10min. Pokial by sa líšili prepravné nároky medzi uvedenými smermi, to jest podla Vás, že ani 10min.nestačí , tak to riešiť volbou vozidla vhodnej kapacity, ale za zachovania 10min.int.
Pre ostatné trasy ,ktoré tvoria doplnkovú sieť stačí v sedle 20 alebo 30min.int. (a napríklad tiež Vami nazývané „dochodcovské destinácie“).
Int 30min až 60min pre okrajové obce.

...“ Podľa mňa by stačilo dať interval 10 alebo 12 minút na L6 a L9 a už by všetci vykrikovači konečne stíchli.“...
Nie. Na šestku 10´ na deviatku stačí 20´. Pretože L9 v dnešnej podobe je umelo vytvorený obchádzkový dopravný vzťah. Byť na mne, tak ju ukončím u amfiku alebo na BN. (študenti tu by mali radosť). Jej účelom bolo zkrátenie trasy medzi terasou a NJ. Nič viac. Teda v sedle len doplnkový spoj.
Všimol som si, že akoby sa niekto zlakol v sedle 10minútového intervalu, to akože „si nemožeme dovoliť, lebo by to jazdilo velmi husto“. To radšej zavedie dve preložené linky s 15min.int. ,takže v sedle to jazdí ešte hustejšie a zbytočne .

K oblasti LVIII, L15,L51:
Ja fakt neviem, aký zmysel má pre starostu THC priama bus.linka na Bardejovskú ??? To sa mi nezdá. Tam sú nejaké podivné záujmy. L51 stačí po NO.
K L15. Ako som uviedol, 10min.linka, od NO k pošte , novej nem., a ďalej po trase (inak nezmyselnej linky) L34. LVIII by mal dobré spojenie a prestupné náväznosti na CELÉ MESTO!
To jest priame spoje na: OC Cass., Železníky, KVP, novú nem., Hl.poštu
S prestupmi na linky s int. 10min a lepším = L6, tbus, ...a dalšie prestupy L9,USS.... od spol.pav. Možu chcieť niečo viac? A to aj pri „strate“ L17, ak by bola vedená z Michalovskej k st.nemocnici.

S tými L30,31. ...“nie je zázemie“.... To nejde postaviť prenosný chemický „hajzlík“ na Maši alebo v Pereši? Tak potom nech je konečná na Bardejovskej pri dpmk, zázemie „jako prase“, stadial by vychádzali linky 30,31 (ten istý bus, len by zmenil číslo)

S tými električkami sme si nerozumeli ...L1,2,4,7... myslel som to inak, vysvetlím zajtra, dnes už musim končiť.
Reakcia na: COMFORT #31507:
Mimochodom tie vystrihovacky su z www.kemhd.wbs.cz
Reakcia na: KAROSA5233 #31505:
No co ma s tebou clovek robit... Na... Tu mas par kosickych vozov: http://leteckaposta.cz/858218626 a irisbusy si uz vygoogli dajak aspon....jak keby si mal ban od googlu ?
Reakcia na: KAROSA5233 #31505:
nechápem aký typ?

5201 až 5218 sú B 932
5219 až 5233 sú B 932E
5234 až 5243 sú B 952
5244 je B 952E
❤ a ešte ak môžem poprosiť dobrých ludí zháňam ešte jeden typ KAROSA B 932E to je číslovanie karosy od 5201 do 5233 a potom už nasleduju irisy. ďakujem tomu kto mi to nájde ❤ ? ?
Reakcia na: COMFORT #31498:

´dakujem ti velmi velmi pekne ❤ ? ? ❤
Reakcia na: eMareq #31493:

Tiež mi nedá aby som napísal na danú tému pár viet.
Za dva a pol roka môjho pôsobenia v P-DPMK som bol predsedom vyjednávacieho týmu za zamestnávateľa vo veci KZ. Všetcia čo sa tých jednaní zúčastňovali vedia čo to je jednať s odborármi o každú korunu navyše, ak máte iba ten balík, čo dostanete z rozpočtu mesta a z tržieb. Pritom od politických strán čo nás tam nominovali sme mali zabudnúť na zvýšenie tarify, muselo sa udržať 12 Sk. Súčasne však bolo potrebné riešiť sociálne podmienky - dali sme každý rok milión korún na vybavenie konečných zastávok. Čo sa platov týka ťažko sa vyjednáva s 2 odborovými organizáciami, niekedy sa oni nevedeli dohodnúť medzi sebou. V každom prípade však na konci každého roka bol mzdový fond do koruny rozpustený na odmeny. Takže sa mi nepáčia slová odborárov o tom, že sa roky pre nich a pre ich pracovné podmienky nič nerobí. Rozprávalo sa aj o nových uniformách, nakoniec z toho boli iba letné polokošele, nakoľko uniformy by vyšli na dva milióny a to oni chcú radšej vo výplatách. Za dva roky sa do výpočtovej techniky vrátane softvéru dalo viac, čo za celú Reiprichovskú éru.
Čo je však paradox, a vôbec to nechápem - za posledné tri roky odišlo z firmy cca 200 zamestnancov, zväčša THP, cestovné išlo rapídne hore, výkony stagnujú, ceny energií a PHM tiež, investície sú minimálne ale DPMK nemá na navýšenie výplat pre vodičov. Pritom podnik do koruny dostáva z mesta to čo požaduje na prevádzkovú réžiu. Kde sú vlastne tie peniaze z navýšeného cestovného ? Veď to bol jeden z potenciálnych zdrojov pre valorizáciu platov, výsledok je ten, že cestujeme za 17 Sk, kvalita MHD išla rapídne dole, a vodiči hrozia štrajkom.
Nie som ekonóm, ale niektoré veci v DPMK sú ozaj z oblasti sci-fi.
Reakcia na: pedroke #31494:
Ten clanok naozaj nebol prekruteny, pozorne som sledoval mestske zastupitelstvo a autor vytvoril clanok, ktory je uplnou kopiou diania v dany den.
Reakcia na: jav #31497:
Dakujem za clanok 🙂
Reakcia na: Papyr #31495:
V čom spočíva ten rozdielny koeficient?
Reakcia na: pedroke #31494:


"Strasne nieco. Ako vedia prekrutit novinari VSETKO. Bolo tam viac ako 80 vodicov a plat jednej nemenovanej vodicky elektricky po 30 rokoch prace v DPMK bol na vyplatnej paske, ktoru aj doniesla, 13 000 sk. Ako mozu vsetci tak klamat..."

Som autor clanku. Vase vyjadrenia sa ma trochu dotkli. Vo chvili, ked som vodicov ratal, ich bolo okolo 30. Postupne este nejaki zrejme prisli a mohlo ich byt neskor naozaj viac, no uz som ich nepocital. A neviem, ci sa vobec spocitali oni sami, alebo kazdy len tipuje, kolko ich bolo. Urcite nebol moj zamer umyselne uviest nizsi pocet, ako bol v skutocnosti. Ak ich bolo ovela viac ako 30, uprimne sa ospravedlnujem. Podstatny vsak podla mna nebol presny pocet vodicov, ale co dosiahli. Ak plat jednej vodicky je 13-tisic, to nevylucuje, ze priemer - a ten uviedol odborar Stankoivc - je vyssi. Pisete, ze "Strasne nieco. Ako vedia prekrutit novinari VSETKO". Co vsetko som este prekrutil? Prosim, uvedte konkretne. Ak neviete, prosim, nabuduce dokladnejsie zvazte, komu a za co adresujete tak nekonkretne formulovanu kritiku a ci je spravodliva. Nehnevam sa na Vas, len ma Vasa reakcia trochu mrzi... ?
Reakcia na: KAROSA5233 #31490:
pokukaj sa tuto: http://www.km-forum.com.pl/modele-vf55.htm
som tam niekde videl ten tedom
Reakcia na: eMareq #31493:
Aj vyska dotacie verzus pocet obyvatelov nie je dobry ukazovatel... Vozokilometre skor zodpovedaju ploche mesta, ako poctu obyvatelov. Dotacia zase zodpoveda vozokilometrom, ale pre kazdu trakciu inak koeficientovanym...
Strasne nieco.Ako vedia prekrutit novinari vsetko.Bolo tam viac ako 80 vodicou a plat jednej nemenovanej vodicky elektricky po 30 rokoch prace v DPMK bol na vyplatnej paske ktoru aj doniesla 13 000 sk.Ako mozu vsetci tak klamat na cele aj s generalnim riaditelom co sa tyka platov a vozoveho parku ktori je vraj v najlepsom poriadku.Niet na to slov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.