Ta toto je absolutna diskriminacia a výrok " ta tam zarabaju viac naj platia" je totalny vrchol, prečo sa s tym mesto alebo niekto nezaobera? Keď sa rušila L11 tym opiciam poyebanim čiernym tak sa s tym zaoberal aj Brusel, že "diskriminacia" ale toto nikoho nezaujíma. Potom prečo nejaky podnikateľ ktory ma kancelariu v centre mesta a zaraba 3x viac ako robotnik v USSKE tiež neplati cestovne podľa tarify TZR?
To je jasne ale aspoň urobiť jeden ostrovček pre všetky AD linky, keď už tu mame prestupnu tarifu aby som stihol ten autobus čo mi sudruhovia v DP naplanovali
Aha no zaujimave na rychlodrahu treba viac penazi a autobusy co?Ved oni nejdu po klajniciach.A aj tak chodia tí co mozu tak L56,25,38 a prestup na 26.Poniektory ani prestupit nemusia ked robia na valcovniach.Potom su diskriminovany tí co chodia na 6:00 pretoze nic take im tam nejde aby si este dovolili zajst do sace na L26. ?
Odpoved DPMK znie tak, ze na rychlodrahu treba viac financii atd atd.. Podla mna je to ale blbost a tymto neuvazenym krokom DPMK diskriminuje vsetkych pracovnikov USSKE, jazdiacich do prace prave rychlodrahou. Ak to uz chceli takto, potom mali dat aj samotnu MC Saca do pasma Tzr, ved aj Saca je vzdialenostou rovnaka od KE ako USSKE.. A nie proste podrazat ludi v USS, lebo tam pracuju.. To by potom mohli urobit pre vsetkych pracujucich kosicanov, aby platili za cestu do prace tarifu Tzr a za cestu, nekonciacu v praci, len T1.. Totalna kravina, ze ?
"Na úseku Amfík - Spoločenský pavilón je otrasné cestovať aj v prázdnom voze".
Tu som len, možno v nesprávnom čase a súvislosti, poukázal na to, že na Triede SNP funguje dokonalá antipreferencia ED. A rozčúlenie z tejto antipreferencie vie pekne umocniť jazda v totálne natrieskanej električke pri 10min. intervale.
10 minút je v sedle pre Triedu SNP podľa mňa málo.
---
Návrh nového LV som nikdy nevidel, takže neviem aký sedlový interval na Rastislavovej považujete za predimenzovaný. V súčasnosti je tam vo vzťahu k NO interval 10 min. (16+30+37), čo kapacitne nepostačuje. K starej nemocnici som sa týmito linkami v dopoludňajších hodinách nacestoval veľmi veľa a hádam som ani nezažil, že by vozy neboli plné a neraz sa stalo, že ľudia pri nemocnici napr. do jedného vozidla nevošli a tak čakali 10 min. na ďalší. Sedlová Rastislavova by určite chcela aspoň 7,5 min.
Re #31597 Peter55: Reakcie na dopytové otváranie dverí si všímam dosť pozorne a nestretol som sa s negatívnou reakciou. Od najmladších po najstarších, absolútna väčšina nemá problém.
Tarifa TZR sa vzťahuje na vybrané zrýchlené autobusové spoje č. 21, 40, autobusové spoje RA“ s výnimkou RA 1, električkové spoje „R“ na rýchlodráhe od zastávky Optima po VA U.S. Steel.
? ? ?
Moze mi niekto vysvetlit co znamena tarifa TZR?
Vraj je to nieaka tarifa zrychlenych spojov ci co.
Len nechapem preco ked pojdem elektrickou R1z tak aj tam musim platit pasmo TZR ked elektricka stoji na kazdej zastavke po trase. ?
My by sme si predsa na nové nezvykli a šli radšej autom. Rozhodujú staré kádre z čias súdruhov a súdružiek a potom to tak aj vyzerá... ☠ ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.