Nastupim do elektricky , prvy oznacovac nic, len nejaky flek, druhy nic, treti nic ... tak som to este skusil u druheho, nic a este u tretieho a potom mi oznacilo listok. Ten EM Test je vrchol.
"... Cieľom súťaže je upozorniť odbornú i laickú verejnosť na potrebu preferencií MHD v Košiciach."
Myslím si, že stačilo upozorňovania, treba už niečo vymyslieť . Odborná verejnosť, rob už niečo.
Minule vyhral bežec, alebo cyklista(?). Dajme tomu, niekto už len zvíťazí a nebude to zrovna prostriedok MHD. Myslíte, že na magoriáte to pochopia ako výzvu a vybudujú jeden ozajstný BUS pruh alebo sa začne budovať nejaká tá preferencia? Však by to bolo na úkor IAD a tú predsa nemôžeme obmedzovať! Tie autá by stáli už len v jednom pruhu (kolóna by sa predsa zväčšila), zatiaľ čo by tie prostriedky MHD chodili bez zdržania. To je nespravodlivosť!
"Pre električku bude zabezpečená umelá preferencia príslušníkmi PZ SR."
A inak keď to budú preteky, tak dúfam že tohto roku konečne za dodržania platného cestovného poriadku (ergo električka bude vypravená extra, nie bežný linkový spoj...)
Všetci účastníci zvolia rýchlosť presunu, ktorá zodpovedá bežným prevádzkovým rýchlostiam . Cyklista, korčuliar a bežec tak, aby po dosiahnutí cieľa boli schopní nastúpiť do práce a podať v zamestnaní plnohodnotný výkon.
Druhé – dopĺňujúce kolo sa uskutoční po uzavretí prvého kola . Jeho účastníkmi bude osobné auto, cyklista, korčuliar a bežec. Štart a cieľ bude rovnaký, ako v prvom kole, ale trasa bude ľubovoľná. Dopĺňujúce kolo spolu s výsledkami z minulého roku poslúžia na celkové porovnanie jednotlivých druhov trakcií.
Zaujimave, ze doteraz o tom nikto nevedel. alebo aspon nikoho o tom neinformoval. PS: je samozrejme, ze keby cyklista nekopiroval trasu elektricky a cesty, ale siel by skratkou, bol by na stanici ovela rychlejsie.
TZR sa má ku koncu roka prehodnotiť. Či sa tak stane je otázne a ak áno, aby to "prehodnotenie" nebolo v zmysle: znížime cenu 30-dňovníka o stovku (resp. iné o inú sumu), ale blbosť ako taká zostane naďalej). Však sa vrátia. ?
S vedenim liniek to ma spolocne to, ze keby nebola TZR, tak by sa mohli zrusit subehy smradobusov s rychlodrahou a substrat by pohol sedacou castou pri prestupe. Predpokladalo by to vyriesenie bezpecneho bezkolizneho prestupu medzi obdvoma trakciami. Kolko km by sa usetrilo zrusenim tohoto subehu?...
Dopravný podnik mesta Košice (DPMK), a.s. v spolupráci s Krajským dopravným inšpektorátom Krajského riaditeľstva Policajného zboru Košice usporiada v utorok 13. mája 1. ročník súťaže Kto skôr.
"Štart bude o 7.15 h na tr.SNP, na úrovni zastávky linky 60 (oproti benzínovej pumpe). Cieľom súťaže je upozorniť odbornú i laickú verejnosť na potrebu preferencií mestskej hromadnej dopravy v Košiciach. Zámerom je poukázať na možnosti skvalitnenia verejnej dopravy jej zrýchlením, čím sa môže stať atraktívnou i pre užívateľov individuálnej automobilovej dopravy," informoval TASR Roman Danko z DPMK.
no áno, to je. Ale to nemá s vedením inkriminovaných liniek v podstate nič spoločné.
Rozmýšľam, čo by bolo krajšie : nové linkové vedenie či zrušenie pásma TZR? ?
až tak zle na tom nie sme. Napríklad linky R a RA sú špecifické a zarátavať ich do toho je skresľujúce. Tým ale nechcem obhajovať trasovanie odvšadial všade.
Čo ma čo diktovať dajaka dedina 21 mestským častiam? Veď väčšina to odsúhlasila a to, že dajaky 5 gadžovia nechcu prestupovať lebo za komunizmu ich odniesla SADka až pred tuzex im môže byť jedno. ? ?
jaaaj...no potom je s vami radost obchodovat, nespravime spolu daky biznis? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.