Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dragula #33439:
30-dňovník stojí 550 a tarifu s cenami máš aj na imhd.
Seruste chlopi, poradte mi prosím, koľko stojí mesačník na pásmo T1?
Na webe dpmk, to akosi neviem nájsť... Vďaka ?
Ja ale vždy nevidím problem v prestupe v Kysaku, pokiaľ bude tak, že vystúpim so šukafónu alebo inej súpravy a na R budem čakať maximálne 5-10 min a naopak, tak si myslím že nie je o čom. A prestupuje sa aj inde (PP, Kraľovany, TnT...) Hej, PO má dosť odruky polohu, keď už, tak zaviesť jeden priamy IC po Kysackej spojke.
Reakcia na: Axel #33435:
pochybujem, že by Košičania chodievali práve tým spojom, ktorý nejde priamo do KE.
Ak sa bude modernizovať trať ( teda keď sa bude ), tak by sa mala postaviť cez PO. Hoci by to oveľa nákladnejšie, ale PO je dosť veľké mesto, aby malo mať priame spojenie s ďalšími krajskými mestami po trati. Navyše tým by získali aj Košičania - rýchle a časté spojenie do PO ( vlakom a nielen busmi ).
Ja neviem čo tu riešite. Prečo by sme my mali nastupovať v Prešove. Hlavná trať nezachádza do PO, tak je to bohužiaľ smola. Nevidím dôvod na odklonenie niektorých vlakov z KE do PO. Prešov nie je také jediné mesto. Podobne aj Martin, Nitra...
Reakcia na: Papyr #33432:
Ja viem, ze je tam kolajova spojka. Ale nebudme zase take k.rvy, ze budeme nutit kosicanov chodit nastupovat az do Presova...
Reakcia na: Axel #33431:
Ak ide vlak z PO do BA nie je nutné aby zachádzal do Kysaku. Bolo by to úplne nezmyselné, ke´dže tam je postavená spojka. Ako chodí R Šarišan....
Reakcia na: Nodes #33429:
Ako povedal jeden: "Ta znaš, zrobili sme __ujovinu, ale ta už sme hlasovali..." ?
Reakcia na: Axel #33431:
Maly detail: Pri jazde z PO do ZA nie je treba vobec ist cez Kysak, pred Kysakom je kolajova spojka, ktora umoznuje ist priamo z Obisoviec do Malej Lodiny.
Reakcia na: pedro77 #33421:
Bujanovsky tunel je uplne rovna priamka v miernom klesani. 160kmh nie je po kontrole kolajnic ziadny problem.
K otazke Presova a spojenia s Bratislavou: nezda sa vam rozumnejsie zaviest priamy rychlik/IC PO-BA (zdrzanie v Kysaku par minut, kym zapriahnu lokomotivu na druhy koniec), ako stavat novu trat za desiatky miliard (niekde som videl aj prepocty - novou tratou by sa pri ceste do PO usetrilo nejakych 7-9 minut)?
Kysak-Krompachy sa ma ist aj novymi tunelmi, no existuje aj beztunelovy variant (ale 160 sa vsade nebude dat dodrzat).
Reakcia na: Peter55 #33409:
Neurazil, ale PO je poctom obyvatelov po BA a KE tretie najvacsie v tomto state zvanom Slovakistan...
Ale uznavam - ten tunel z Krompach za desiatky miliard, len aby sa usetrilo par minut je fakt zbytocny.
Reakcia na: eMareq #33428:
Preco taki mudri neboli v roku 2004? Teraz sa HB Reavis bude vyhovarat, ze nova cesta po juznej strane Namestia bola naplanovana uz pred 15 rokmi a ze teda to nie je vyvolana investicia. Trapne divadlo.
Mesto k Auparku: Dopravu má platiť investor!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=26.5.2008/89706K

Stotisíc za štvorák nezmenili

Nedávno majetková komisia mestských poslancov odporučila, aby dvetisíc štvorákov na námestí pre Aupark, ktoré ešte investor chce, predala radnica po astronomických 100-tisíc za m2 (magistrát navrhoval 10-tisíc za m2). Členovia komisie to vysvetlili motívom vytvoriť výhodnú vyjednávaciu pozíciu mesta voči Auparku aj kvôli financovaniu dopravy. Primátor to označil za prvoaprílový žart a cenu vrátil na prehodnotenie komisii. Jej predseda Čečko opätovne zaradený materiál z posledného rokovania komisie stiahol. "Komisia môže prehodnotiť cenu inokedy. Teraz treba v súvislosti s Auparkom riešiť prioritnejšie veci, napríklad dopravu," zdôvodnil viceprimátor.

?
gayparky nam netreba , čo tak parky s blondynkami? a čajami? ☺ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
Reakcia na: eMareq #33425:
Prelozkatrateprigayparku je sui generis. Nie raz to dokazal.
Reakcia na: Nodes #33423:
PreložkatratepriAuparkubystála300až400miliónov si už brúsi zuby. Predá ich predsa minimálne za dvojnásobok. A čo na to súdruh Cengel, predseda finančnej komisie?

http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=14.3.2008/89232K
Reakcia na: pedro77 #33421:
pokial si dobre spomínam tak áno, nemal by byť problém
Reakcia na: Isidor #33422:
T3 za 18 milonov sa dost blizi ostravskej verzii.
btw: vo vestníku sa objavil výsledok súťaže na (rámcovú zmluvu na) modernizáciu KT8 a T3
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=02259&rok=08
U kačien je výsledná cena +- podľa očakávaní, ale jedna T3 má byť za 17,9 mil. ? (pôvodný odhad 13) - to by ma zaujímala technická špecifikácia teda.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.