Vieš kolko veci sa mi pači? Jazerčania maju dosť spojov narozdiel od Furče. 27čka tak chodila už aj v 99tom tak nech tak ostane. A poviem ti, že je dosť vyťažna.
Njn, to je pravda. Ale mne osobne sa táto linka páčila, keď šla z Nad Jazera. Myslím si, že tam mala väčší význam, ako sa točiť cez Staré Mesto... Ale toto je čisto len môj názor.
___________
Ale skôr ma prekvapila zmena 19. Ani nie pred týždňom som šiel z Dneperskej na KáVéPéčko, šiel som otestovať zmenu. Páči sa mi, že na tejto linke je stále Solaris - to treba pochváliť, ale vôbec sa mi nepáči, ako túto linku predĺžili. Teraz narážam na Vyšné Opátske. Viac sa mi páčilo, keď šla cez Colnicu a nie sa tam ešte točiť okolo SOU, ako sa točí teraz... zbytočné... A musím povedať, že sa mi viac hodila, keď šla cez N. Osloboditeľov, smer mestský magistrát (pardon, magistrát mesta KE).
Ale aby som len nekritizoval, musím povedať, že minule, keď som bol v KE som sa nemal problém nikam dostať, spoje šli, ako majú, všetko dobre fičalo aj s novou zmenou. ?
Keď už spomínaš 2,5 človeka v autobuse. Dnes ráno o 6:58 dorazila na Mier 22-ka z DŽUNGLE. Počet pasažierov na palube: 3 kusy. A to vravíme o rannej špičke. "Vyťaženosť" uvedeného spoja budem naďalej monitorovať.
Aké názory? Ja som len uviedol možné alternatívy spojenia z toho, čo dnes CP ponúka. Nie som Ing. Kuzma, nie som zamestnanec DPMK, nie som obhajca DPMK, nie som obhajca nového LV. Len som si dovolil venovať chvíľu môjho voľného času odpovedi na Vašu otázku. A ešte som za to dostal...
Moje názory na TZR a košické "prestupné uzly" som tu už viackrát prezentoval. Opakujem, len som hľadal spojenia, aké dnes reálne jestvujú. Nerozumiem Vášmu podráždenému tónu. Pokiaľ sa Vám máli, napíšte do DPMK, nech špeciálne pre Vás zriadia spoj L52 o 5:10 zo Šace.
hm, povedal by som, že ešte viac. Ale vieš si predstaviť manévrovanie s klbákom cestou k Optime? Mám dojem, že cez bránku bývalého oplotenia hádzanárskej haly by sa vytočil smerom zhora od blšáku maximálne 12-metrový bus.
v súčanosti by to bolo určite oveľa viac ako 300 m. Pretože nielen, že by bus urobil kolo pri OC Cassovia, ale prepájacia komunikácia Pri prachárni - Popradská je len 1-smerná. A krútiť sa v smere k OC Optima poza plechové búdy blšáku, okolo hádzanárskej haly a Hornbachu by vodičov určite nebavilo ( a ani cestujúcich ).
10 alebo R na SOU Dopravne alebo Spoloč. pavilon a potom prestup na 6 a 9. myslim ze nechyba . A ehm, Optima bus čo nejazdí náhodou na Terasu? (a to dokonca zdarma) ?
Netreba sa báť prestupovania , treba jednoducho nastúpiť do prvého čo príde... ak pol hodiny (15 minút na frekventovanejšom mieste) nič nejde vtedy treba začať pomaly pindať ?
noo L32 je cudo a s tymi intervalmi aj tak nepouzitelna, tiez som za zrusenie, ale na druhej strane clovek co ju vymyslel zas neni taky hlupy, pretoze spojenie optimy a terasy dost chyba.
RE 5 : ĎAKUJEM za odporučanie, ale začínam v práci o 06.00 a nie o 06.05 hod. a po druhe ďakujem že si ma neposlal už na nočný spoj zo Šace a od toho nenašiel spoj.
A propo čo je to prestupový spoj alebo bod ???? Lebo čiastočne túto funkciu plní iba snaď pri Važci prestup z E na 13. Ešte aj ten čo dlhé roky fungoval z R na L26 a opačne tak pred pár rokmi ho dokafral.
p.S. nie si Ing KUZMA ????? lebo to sú jeho presne názory
Re #37074 pedro77: Tú linku práveže treba zrušiť a nie ju držať. Podobný Schwartzovský experiment s linkou 37 v roku 2000 skončil tak, že sa zrušila, lebo viezla 2,5 človeka.
Škoooda, že MHD v Košiciach neslúži ľudom ale neake vedenie skúša to aby cestujúci slúžili MHD
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.