Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Irisb #39253:

" treba povedat ze nerobit uplne vsetko tak ako si MC zaziadaju (to bola prva a zasadna chyba linkotvorcu aj DP pri presadzovani noveho LV do praxe) "

teda ako na to? Nemám dojem, že starostovia urobia ústupky, veď tým by stratili hlasy svojich ovečiek, ktorým tak horko-ťažko vybojovali skvelé linky. Viď Smolkovej L 15 k OC Cassovia, nie?
Reakcia na: DinoVelvet #39250:
...a došli sme na kameň úrazu. Chceš koordinova L 19 a L 52? Načo? Veď nemajú spoločné konečné a treba ich koordinovať s inými linkami. Aj na tomto príklade pekne vidieť zbytočnosť L 52.

===

" Predtým šla mimo špičku 19 na námestie 3-krát do hodiny, 27 na Palackého 3-krát do hodiny, a 13 raz za hodinu. "

Buď hovoríš o stave spred niekoľkých rokov alebo si sa jednoducho zmýlil - L 19 aj L 27 mali za predchádzajúceho režimu 30-minútový sedlový interval a ak ma pamäť neklame, tak neboli koordinované.

===

" Čiže suma sumárum predtým 7-krát do hodiny, teraz 4-krát do hodiny. "

No matematika Ti nejde.
Reakcia na: Irisb #39255:
ty koso, vazne, to som si fakt nevsimol...ze ked ide z Furce na THC, tak zachadza na NO a potom na ŽS , ale z THC ide na Stanicu a tak na Palackeho... Hm, zaujimave ?
Asi by musela robit okruh od Jakabovho palaca dalej k malej stanici, poza poziarnikov na NO
Reakcia na: Ferkho #39252:
nie nejde....

Lele: riesenie by bolo napr. aj to keby L27 smerom na furcu prichadzala na NO okolo Poziarnikov ako stara 53ka...ked sla smerom na Palackeho.....ale to by museli v DP rozmyslat....rieseni je vela, doladit sa to LV da....ale mne sa zda ze podnik nato ako dlabe....vsak co...byvaly RD si to fajne vyzral aj za nas ostatnych ta teraz pockame a uvidime co bude..... ? ?
Reakcia na: Irisb #39251:
S tou 27 máš pravdu, ale keby sa chcelo dalo by sa ju potiahnuť zo ŽS na Bottovu a potom na Palackého. Síce by cez Bottovu chodili 27 obidvoma smermi, ale snad by to cestujuci pochopili.
Reakcia na: RW #39249:
furcania nie su zodpovední za sucasny bordel v LV....to urcite nie..furcania sa akurat nebali nahlas otvorit usta a snazit sa vybojovat si aspon to nieco malo co maju teraz , ked uz linkotvorca (tiez kedysi furcan)tak amatersky pristupil k tvorbe LV na furci.......jazero resp. Opatske su tiez nespokojní....a to moze byt DP rad ze zatial nedoslo na VSS k ziadnemu vykolajeniu...a zatial ako tak spolahlivo jazdia briky.....proste sucasne LV je dost nepodarene, vdaka velkym ustupkom mestskym castiam......existuje viac alternatív riesenia sucasnej situacie....bud nove LV...co si myslim ze je dost na hlavu riesenie, druha moznost je vratit sa k staremu, co je podla mna uz len uplne krajna moznost, a tretia je doladit sucasne LV...tu vsak treba povedat ze nerobit uplne vsetko tak ako si MC zaziadaju (to bola prva a zasadna chyba linkotvorcu aj DP pri presadzovani noveho LV do praxe), ale s rozumom a s citom by mal podnik zasiahnut do toho....napr. L15...starostka ju chcela k SN, obyvatelia ju chcu k Optime....ziadny problem....pojde 15tka okolo SN a na Zeleznikoch nepojde rovno ku Cassovii (ku Cassovii nadalej chodia L16,L29 ktore sa kopiruju so sucasnou L15 az po NO, ziadna skoda teda nenastane) ale zaboci po Moldavskej cez kruhovy objazd, okolo Hornbachu do optimy....prida to mozno 5 min jazdnej doby a mozno tak 1-2km naviac....a takychto rieseni k spokojnosti by sa dalo isto najst viac....
Reakcia na: Irisb #39251:
27cka nejde z NO na Furcu?
Reakcia na: LeLe #39248:
s tou 27ckou na NO pre furcu ako si ju uviedol by som az tak nevyskakoval....lebo...to ze ide z furce na NO je ok, dajme tomu ze moze byt, ale z NO na furcu uz nejde...to si akosi zabudol spomenut parobku.....cize ta 27cka je pre furcanov akosi dost na prd...pretoze ked sa potrebujem dostat na vodnu ci k Jumbu zvolim radsej trolej....27cka ma jedine pozitivum pre furcu a to je ze ide na stanicu....ale to by sa dalo tiez riesit ovela jednoduchsie ako jednou celou linkou s vypravou 9 sluzieb denne (teda ak vyjdu vozy a vodici no ? )....napr. trvalym zachadanim 15tky na stanicu, alebo potiahnutim 17tky na furcu....

a celkovo sa priklanam k navrhu LV ktory tu prezentoval eMareq spolu s uzivatelom "5".....
No ja keď sa chcem dostať od teplárne na Námestie osloboditeľov, tak mne tam ide len 52. Aj to v špičke. A s 19 idú takmer súbežne. Vlastne sa chcem dostať ku Domu umenia, ale z Námestia si to došlapem. Ale mimo špičku mám smolu. 4-krát do hodiny ide 19 na Palackého a tam prestupovať a potom z námestia si to odkráčať. Predtým šla mimo špičku 19 na námestie 3-krát do hodiny, 27 na Palackého 3-krát do hodiny, a 13 raz za hodinu. To všetko mimo špičky. Počas špičky to bolo častejšie, ale už neviem ako presne šli, v akých intervaloch. Teraz mi mimo špičky do centra ide len 19 len 4-krát za hodinu(+ čakať na prestup), predtým mi šlo 7-krát za hodinu niečo do centra mimo špičku. 54 nerátam, lebo tá nejde do centra a má takmer takú istú trasu ako kedysi 31. A to 52 a 54 nemali ísť cez Opátske, ale cez Južnú triedu. Ale "veľkoryso" nám tie spoje dali, keď starostka Jazera Jenčová to akosi vyjednala (nie som jej stúpenec ani volič). Čiže suma sumárum predtým 7-krát do hodiny, teraz 4-krát do hodiny. Do centra. Mimo špičky. Čiže nechodia častejšie ako predtým. Chodia menej často.Re #39221 Nodes:
Reakcia na: LeLe #39248:
Zabudol si este na linku 25.Ano v sucasnosti.Podla povodneho navrhu to bolo uplne inak.
Furča:
NO - 15, 27, 20
Mier: 71, 72
NMM: 71, 72
NN: nič
SN: 54 (v špičke)
Cassovia: 54(v špičke)
Optima: 15

THC:
NO - 10, 51, 56
Mier - 18, 27, 34
NMM - 27, 34
NN - 18, 34
SN - 10, 54 (v špičke)
Cassovia - 34, 54(v špičke)
Optima - 10

Ibaze to nie som ja kto stale rozprava o tom ako Furcania dokatovali povodny fantasticky system a ze vdaka Furcanom a ich poziadavkam na linku 55 a zmene linky 15 je tento system priserny a ze toto je dovod preco nefunguje.
Reakcia na: RW #39243:

Furča:
NO - 15, 27, 20
Mier: 55, 71, 72
NMM: 71, 72
NN: 55
SN: 15, 54 (v špičke)
Cassovia: 15, 54(v špičke)
Optima: nič

THC:
NO - 10, 51, 56
Mier - 18, 27, 34
NMM - 27, 34
NN - 18, 34
SN - 54 (v špičke)
Cassovia - 34, 54(v špičke)
Optima - 10

Zarhnul som aj linky 20 a 56, ale ani jedna ani druhá neprechádzajú sídliskom, len okrajovo.
Toto je asi môj posledný príspevok, lebo mám aj iné dôležitejšie činnosti, ako takáto nikamvedúca diskusia.
Reakcia na: Dispecer #39245:
Aha pardon v povodnom navrhu bola linka 10 k Starej nemocnici.Ospravedlnujem sa az teraz som si vsimol tento omyl.Teraz ide cez Moldavsku.
Reakcia na: Peter55 #39244:
No konecne tomu niekto pochopil.Preto povazujem za hlupost nazyvat prestupovy system ten system kde jazdia linky ako 34-ka ktora ide z konecnej na konecnu dlhsie ako vlak z Popradu alebo linky ktore sa zrusili pod zamienkou prestupu ako 18 a 30 a previedli sa len na susedne sidlisko s cislami 18 a 10.
Reakcia na: RW #39243:
Linka 10 v trase: Madridská - Berlínska - Sofijská - Prešovská - Palackého - Nám. osloboditeľov - SOU dopravné - DPMK - Luník VIII jazdí od 15.01.2007 a jej trasa sa vďaka novému LV iba predĺžila k OC Optima. ?
Reakcia na: RW #39243:
Pre tych čo radi rýpu, RW tu piše o tom, že THC nemusia prestupovať vôbec a ostatni MUSIA prestupovať, to čo je za spravodlivosť.
Reakcia na: LeLe #39240:
Mas problem pochopit slovencine alebo len pisanemu textu? Keby Furca nekecala do LV nema ani to co ma teraz. Tahanovcania maju k NN linku 34 a este im pridame aj linku 18 zatial co Furcania si budu prestupovat.Vidis v tom nejaku logiku lebo ja nie.Linka 10 takto chodila vzdy? No nezda sa mi.Ja hovorim o povodnom navrhu ktory totalne kaslal na Furcu a nebavim sa o busoch ktore sa doplnili neskor.Linka 15 je prave ta linka ktora sa doplnila.Inak by sa prestupovalo len z Furce.ja viem vy Tahanovcania ste sa urcite stazovat nemuseli.Ved vam isli aj idu busy ku kazdemu klucovemu bodu v KE.Aj na NO,NMM,NN,SN,Optime,Cassovii a aj ku tomu cinteru ked uz ho spominas.Len problem je v tom ze kym vas k tomu cinteru donesie priamy spoj cez cele Kosice ostatni si na ten spoj musia prestupit.V tom je problem.
Reakcia na: Peter55 #39241:
Ešt k tej L55, vodiči ktory maju na trhanych klbaky nemaju robotu lebo je malo liniek kde treba trhanarov z dlhymi vozmi, prečo ich nepišu aj na L55 a mali by aj oni s toho prospech (hodiny) aj ľudia? ? Klbakov na trhanych bolo dosť.
Reakcia na: LeLe #39240:
L18 mohli nechať kľudne nam furčanom vy mate na THC od Tesc dosť spojov a ešte chodi L34 s L18 v zavese a L18 ide prázdna zatiaľ čo na furču chodia natrieskane trolejbusy ale v špičke kratke 55ky lebo trolejbusom sa nejak neráči prísť. A ta 50ka bude tiež na 3,14ču lebo bude to zase iba linka ktora bude chodiť v špičke ? Nech daju na L55 dlhe vozy a urobia z nej celodenny expres s intervalom 15/20/30
Reakcia na: RW #39239:
Na záver ti poviem len toľko, THC do linkového nekafralo, necheli sme linku k cinteru, ke koscelu, do špitálu ale stačilo nám aj za cenu prestupu nech je dostačujúca kapacita. Ktorá sa stále dostačujúcou nedá nazvať, aj keď to nie je také kritické ako v prvé dni LV.

Prepáč, možno mám menšie IQ ako ostatní návštevníci fóra, ale o akom stiahnutí dlhých trás hovoríš. L10 chodila takto vždy, vy máte cez Prešovskú na NO namiesto L30 linku 27 a ku St. nemocnici máte L15, tak čo o trase L30.

V časoch keď nechodila L35 sa prestupovalo na L18, teraz je to s tým rozdielom že prestupujete na L18 vy.
Reakcia na: LeLe #39238:
Asi si celkom nepochopil myslienke mojho prispevku.
1.Ano k Starej nemocnici sme mohli prestupovat my Furcania.K Novej nemocnici kam uz chodi 34-ka sa dala este z Tahanoviec aj 18-ka zatial co Furca v povodnom navrhu nemala nic.Preco sa linka 18 nemohla nechat na Furci a k NN by prestupovali pre zmenu Tahanovcania na linku 18 alebo by pouzili 34-ku?
2.Na Tahanovce sa stiahli DLHE trasy liniek 18 a 30 z Furce.Je pravda a to nezazlievam Tahanovcanom ze cez Presovsku im ide este nejaky spoj okrem 10-ky lebo nemaju dostacujuce spojenie s NO.
3.Aha cize linka 18 je nahrada za linku 35? Zaujimave preco celodennu nahradu prave za spoj ktory chodil za cely den 8 hodin a Furca sa kritizuje ze chcel vobec nejaky spoj po tej istej trase?
4.Tvoja odpoved vyplyva z nepochopenia mojho prispevku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.