Ku Furci. Vraj boli pripomienky, ze Furca nema nemtudomy. Tak uz ich bude mat. PUPPY: Podla Tvojho nazoru, aka by mala byt situacia vhodna na prestupy?
No a keby sa nechal ten "osvedčený" model MHD platný do 2.8.2008 bolo by lepšie? Situácia na cestách by sa radikálne zmenila? Veď by si si musela brať so sebou stolík so šachovnicou a časomierou. Toľko by si mala času na premýšľanie na ďalší ťah, lebo jeden by odišiel a další v nedohľadne. ? ?
Denne cestujem s prestupmi. Myslím, že počas pracovných dní je hustota spojov na prestupných bodoch dostatočná na to aby sa dalo prestupovať. V špičke nezvyknem čakať dlhšie ako 10 minút keď idem na zastávku naslepo (nepozrel som si dopredu odchody). Myslím že je to prijateľný stav vzhľadom k dopravnej situácii v meste.
Re #41077 pedro77: zobrali Solarišťek a dali Tedom. Ja by som sa tiež búril ?
Prezrel som si zmeny v CP a poteším furčanov ( ? ) hlavne čo sa týka posilnenia spojov z Ťahanoviec na Mier: v celej rannej špičke boli pridané spolu dokopy až 2 spoje. Fakt je čo závidieť, pripomínam že plánovaná linka 53 (cca 15 spojov ráno) ešte stále nejazdí ?
Na NO pridali súhrnne 6 (N-)spojov na linke 10 + jeden presunutý z popoludnia na linke 51 ?
ale v CP linky 52L je pri 2 časoch (12.03 a 12.56 z Krásnej a zobrazuje to aj na iných zastávkach) stále označenie "e" a vysvetlivka žiadna...takže ešte je tu chyba
práve to! V KE používame sto rokov starý systém MHD. Nie a nie prejsť na niečo nové, čo je oveľa efektívnejšie.
Jeden priamy spoj Ti treba k nemocnici? A čo keď inému Furčanovi treba tiež len jeden priamy spoj - ale na Blšák. A inému na KVP, inému na Jazero a ajhľa - zrazu je tých priamych spojov milión a každý chodí raz za polhodinu ( ak vôbec ). Nebolo by rozumnejšie splniť dopravné túžby všetkým naraz jednou linkou, ktorou sa každých pár minút dostanú cestujúci na miesto prestupu na druhú linku, ktorá ich odvezie - opäť každých pár minút - na miesto určenia
pozri, rozmysli si co by si chcela, jeden priamy spoj tymto smerom raz za polhodinu, alebo vediet sa dostat na terasu alebo kvp kazdych napriklad 8minut v sedle (tusim ze tak chodia teraz troliky) vyzadovalo by to len posilnenie L18 na uroven L71+L72, samozrejme ze treba vybudovat nejake bus pruhy aby sa to dalo pekne zladit
L55 zrusiť, no nehnevaj sa ale aspoň jeden priamy spoj treba.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.