ja by som vám zobral ešte aj L 13. Načo linku, ktorá nerieši žiadny dopravný vzťah, kopíruje na Jazere ED v plnej dĺžke a má atraktívny 60-minútový interval?
to ze ti co robia LV sa v zivote neviezli busom dokazuje napr. to,ze vacsina(vsetky) autobusy ktore idu zo sace okolo optimy,tam len stoja na semafore a ludia sa nane pozeraju a dalej mrznu na zastavke a potom sa tlacia vsetci do 10.nemohla by tam byt zastavka???
1. To urobili politickí nominanti v jeho vedení. Pár dní pred tým, než bolo jasné, že skončia, narýchlo uzavreli dodatok. Tú škodu by im mali zosobniť!
3. To je relatívne. Máš prieskum?
4. Ak dokážeš navrhnúť najlepšie LV hneď na 1.-krát, klobúk dole. BTW lepšie je opraviť chybu, ako ju nechať v platnosti. Či nie?
5. Opäť. Relativita.
9. " Kosicie svojou geografikou polohou nie su vhodne, aby sa linkove vedenie stavalo na prestupovej tarife. " --->>> No tak toto je perla, ktorá si zaslúži byť kdesi vo výstavnej skrini tohto fóra. ? ? ?
10. Nech sa radšej držia svojho. Tým svojím zásahom by ešte viac ochudobnili mestskú kasu.
11. Súhlas.
12. Opätovný súhlas. Chýbajú základné veci, ako sú CP a vyhľadávač spojenia. Ešte, že existuje ke.imhd.sk.
13. Ak by neexistovali záujmové skupiny, ktoré by najradšej videli TD " pod zemou ", mohlo by to byť lepšie.
14. Práve toto skazilo nové linkové vedenie natoľko, že sa musí teraz naprávať. A paradoxne, neprávať ho chcú práve tí, čo si ho sami skazili - starostovia - a hádžu vinu na iných. ?
A k poslednej vete : najväčšie pozitívum vidím v tom, že tu bola snaha zaviesť moderné linkové vedenie, ale, žiaľ, cesta k tomu bola zahataná nekompetentnosťou osôb, ktoré sa podieľali na jeho odsúhlasení. A čo je ešte horšie, aj samotní obyvatelia sa k tomu stavajú pomaly rovnako - každý chce len spoj pre seba, a keď ho nemá, tak už je zlé celé LV. Lenže treba pochopiť, že toto je MHD - mestská HROMADNÁ doprava, takže musia sa brať do úvahy potreby všetkých obyvateľov a nie každého jednotlivca zvlásť.
ha!riesi sa tu furca a thc a nikto nemysli na vysne opatske?aj tu ziju ludia ktori chodia do prace a skoly.a zrusili nam 52 ktora chodila kazde rano plna studentov a ludi ktori sa potrebovali dostat do sace-aj starsi ludia do nemocnice.teraz do sace nechodi nic od nas a na moldavsku len 31 aj to mimo spicky len raz za hodinu.ani ku magistratu nam nic nechodi.na namestie osloboditelov tiez len 31 raz za hodinu.a pridali 13, ktora chodi raz za hodinu(zas) a aj to naraz s 19 po takmer takej istej trase.ludia co tvoria LV sa asi v zivote neviezli busom. ?
Kosice svojou geografickou polohou nie su vhodne.... geografickou polohou sme blizsie ku Ukrajine a zmyslanim ku Balkanu. Svojou primitivnostou a zadebnenym myslenim mi pripadas jak Kuzma.
Keby DPMK bol sukromna firma, tak je davno v konkurze. Co urbili dobre pre msto, ze ich obhajujete? A tych ludi tam?
Tu su protiargumenty:
1. Zla zmluva, DPMK zrejme zaplati 50.000.000 Sk. Nie podnik bude plati, ale mesto a obcania. Uz len za to by sa patrilo potrestat zodpovednych, ktory taketo zmluvy podpisovali.
2. Neraz uz bola diskusia o korupcii, pri nakupe solarisov. Kolko melonov na tom par ludi zarobilo. A pritom ake su to nespolahlive autobusy a vo vseobecnosti neoblubene.
3. Zle linkove vedenie, prieskumy hovoria sami za seba. Lucia vo
vseobecnosti nie su spokojni.
4. Tvorba linkoveho vedenia, ktore je potrebne x-krat opravovat. Lebo tie zasadne veci sa nikdy neriesia.
5. Ak by to bolo mozne, vacsina ludi by suhlasila s povodnym linkovym vedenim.
6. DPMK pristupuje k svojim zamestnancom ako ku psom. Aj v novinach aj tu na fore uz boli pripomienky vodicov, ze maju malo prestavok a nonstop pracuju.
7. Situacia na jar, ked neboli vodici autobusov. Vsetci isli za lepsimi podmienkami.
8. Cestovne listky nezozeniete na mnohych miestach, tak ako to bolo volakedy, ked ste si ich mohli kupit skoro v kazdom stanku. DPMK setri a predavacom da minimalnu proviziu. (Tu sa setri, ale ze bude treba vyplatit 50.000.000 Sk)
9. Kosicie svojou geografikou polohou nie su vhodne, aby sa linkove vedenie stavalo na prestupovej tarife. Nie ked autobusy jazdia hlavne v 15 - 20 - 30 min intervale. Prestupova tarifa je vhodna a efektivna vo velkych mestach, ako napr. praha. Linky tam jazdia niekedy v 3 min. intervaloch (napr. metro).
10. Uz aj SAD vidi nedostatky a trapenie DPMK, a vidi potrebu do toho zasiahnut.
11. V DPMK je velmi vela zbytovnych pracovnikov na useku riadenia. Štruktúra podniku je veľmi obsirna, v ramci racionalizačných opatrení by sa určite dala zúžiť.
12. Stránka DPMK je velmi slaba. Staci porovnat s niektorymi inymi strankami podnikov v mensich mestách.
13. DPMK nie je schopny prevadzkovat trolejbusovu dopravu. Uz je z toho skor autobusova doprava.
14. DPMK nereaguje pruzne a rychlo na pripomienky starostov a obyvatelov. Ani pro priprave linkoveho vedenia velmi nekomunikovali. Az neskor sa to zlepsilo.
15. Vozy su znicene. Tak ako aj tu bolo vela krat spominane, vodici jazdia na tom co im pridelia. Jeden den na takom voce, iny den na inom. Samozrejme ze ho nesetria.
16. Nespokojni su aj zamestanci US Steelu. Firma plati objednavkovu dopravu a oni cestuju v preplnenych spojoch a niekedy aj v nevykurenych.
17. Firma nema a nezabezpeci viac pracovnikov na servis vozidiel.
18. V zime, ked udru slabsie mrazy, mnoho spojov rano nenastartuje. Stav vozisiel je katastrofalny.
Skuste niekto napisat co pozitivne, co by bezni ludia ocenili, urobil za posledne roky DPMK pre nich.
ad L 2 : pamätáš si, čo sa stalo, keď sa zaviedol víkendový 60-minútový interval na L 4
a L 50 + L 55 : prečo trepeš tie linky na ŤHC? Keď ich Furčanom vybavila ich starostka, tak nech si ich majú. Aj s tou skvelou koordináciou. Ale to jej už zjavne nevadí - hlavne, že sa zaviedlo niečo nové. ?
a teraz to je este viac na hovno, daju tu L17 s 20 minutovym intervalom namiesto L27, ktora mala 15 min. Opat sme v tej iste riti ako sme boli predtym ?
pre furcu bolo nove LV ci uz v povodnom navrhu alebo v sucasnom stave riesene na hovno....a ta 15tka na ziadost nasej starostky tomu nasadila uz len korunku.....takze vsetkym jedno velke dakujemeeeeeee ? ?
Veď tu sa stále premáva podľa prázdnin, tak čo chceš meniť? Leda tak linky ktoré chodia len v "c" resp. niektoré spoje liniek (napr. 28) nebudú premávať. Eto vsjo.
Chcem sa opýtať.Aké budú obmedzenia budú cez zimné prázdiny(Okrem toho že sa bude premávať podľa CP ako cez "Školské prázdniny")??Všimol som si to už na imhd.sk/ba. V KE sa to kedy "vycapí"??
ale ono v praxi sa práve stáva, že SMS lístok nahradzuje papierové, lebo je pohodlnejšie poslať SMSku než zháňať v stánkoch. A to je potom strata pre DP, lebo z papierového má väčší podiel. Na druhej strane, zavedenie SMS lístka výrazne znižuje podiel tzv. nedobrovoľných čiernych pasažierov, čiže to je plus. Proste treba zobrať presné čísla a vyrátať optimálnu cenu, pri ktorej DP zarobí najviac. Keďže čísla nemám, tak neviem. Ale mierne vyššia cena než za papierový CL (0,65 E) mi príde v poriadku, alebo aspoň na začiatok, kým sa ukážu vlastnosti tohto nového prvku v tarife.
V Prahe by som za tým videl a) kamarádskšefty s vedením DP a b) rozvinutejšie prostredie v mobilnej komunikácii (nižšie poplatky nenažraným operátorom a "sprostredkovateľom")
Inak predĺžená platnosť je kvôli nutnosti poslať SMS požiadavku aspoň 2-3 minúty pred odchodom spoja, teda vlastne "naslepo", kým papierový lístok si označíš až pri nástupe. Keď si to spojíme s obľúbeným košickým zvykom náhodného vynechania spoja...jaj, bude švanda.
Re #41196 & #41197 R55ka: čoskoro bude konkurz na nového riaditeľa dopravy, tak pevne verím, že sa prihlásiš a ukážeš im (nám) všetkým, ako sa robí doprava (na Furču)!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.