Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #41936:
To asi všetky... Ja som mimo prevádzky dnes videl automat na Sídlisku Ťahanovce a na Staničnom námestí. Samozrejme, aj všetky tie najnovšie automaty sú mimo prevádzky... ?
Reakcia na: 5 #41933:
zato na stadione lokomotivy bude mat urcite bohovske vyuzitie ? ?
ako dlho trvá prerobenie automatu z SKK na EUR ❓ Lebo oddnes Emtrest pred Dargovom hlási, že je mimo prevádzky. To je tá operácia taká náročná, že je potrebné ju robiť na viackrát a medzitým znefunkčniť automat ❓
Reakcia na: 5 #41933:
Jeden z nich si už môžeš pozrieť na stanici... ?
Dnes linka 23 (nejaký Tedom) aj linka 20L (B952) - na gameboyoch pásmo TZR. Čiže v ponuke LEN 60min. lístky a bez akejkoľvek možnosti skrátenia pri výstupe. Parádny spôsob, ako cestujúcich o**bať o "pár" korún - bravó, DPMK! ? ☠

Inak zajtra na L10 posledný spoj k Optime o 18:28 z Madridskej, na Nový rok nebude chodiť k Optime vôbec.
Prečítajte si o nových automatoch a ich umiestnení. Na Ťahanovce nezvýšilo...?
http://www.kosice.sk/article.asp?id=4700

"Na prvý pohľad ich síce bude menej, ale budú vydávať všetkých 16 druhov lístkov, zatiaľ čo staré automaty vydávali len jeden druh."
Reakcia na: Dispecer #41931:
Ja viem, kde je problem...
Reakcia na: Nodes #41920:
Ja neviem, v čom je problém... dnes som ju svietiť videl... ?
Reakcia na: Sarko #41927:
Rad by som videl konstrukciu podvozkov pod strednym clankom.
Reakcia na: Nodes #41920:
Aký gazda, taký voz. ?
Reakcia na: Sarko #41927:
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=34

"Tramvaje pro Volgograd

V úterý 6.2.2007 proběhlo ve Volgogradu (RF) slavnostní předání prvních dvou kusů modernizovaných tramvají typu T3R.PV.

Tím bylo zahájeno plnění kontraktu, který byl podepsán mezi a.s. PRAGOIMEX a volgogradským dopravním podnikem „METROELEKTROT­RANS“. Kontrakt byl uzavřen na základě výsledku mezinárodního konkurzu, vypsaného Volgogradskou oblastí a PRAGOIMEX a.s. podle něj do Volgogradu dodá 112 modernizovaných tramvají T3 a 16 nových tříčlánkových tramvají v celkovém objemu cca 1,5 mld. Kč.

Na výrobě předávaných tramvají spolupracoval Dopravní podnik Ostrava, a.s. s Krnovskými opravnami a strojírnami, s.r.o.

Slavnostního předání se zúčastnili vedoucí představitelé Volgogradské oblasti, v čele s prvním náměstkem gubernátora V.A.Kabanovem, vedoucí představitelé města a dopravního podniku. Za českou stranu se kromě představitelů organizací zajišťujících dodávku zúčastnila předání i delegace vedení družebního města Ostravy v čele s náměstkem primátora Dr.V. Mynářem.

V souladu s podmínkami kontraktu bude část výroby modernizovaných tramvají postupně přemístěna do Volgogradské oblasti. Tím budou využity místní výrobní kapacity."

Však sme si zvykli, že nás mestá z ďalekého východu začnú čoskoro predbiehať. To je predsa normálne. Máme predsa iné problémy a naviac tu sa rozmýšľa v 4-ročných cykloch. Ďalej totiž nikto nevidí a ani nieje schopný vidieť (súčasná "garnitúra").

No čo, my sa zmôžeme na jednu modernizáciu KT8 a to je tak všetko. Veď Bruňák do novín povedal, že zmodernizované električky predajú za dvojnásobok (nepovedal komu, ale vie že ich predá).

Medzitým sa Ľubo (jeden aj druhý) s Ferim hotujú na alternatívu v MHD s hypermodernými Citelismi s vlastnými lístkami a linkami "dopĺňajúcimi" súčasné kapacity. A strýko Jožko si trhá vlasy, lebo príde o dobrý flek. Síce nič dohromady nerobil, ale $$$ bral. A na magistráte budú do PHSR písať o rekonštrukcii trate na Ťahanovce...
Takze Kosice uz pomaly, ale isto zacnu zaostavat uz aj za dalekym Ruskom... 2 kosicke KT8, ktore sa do Volgogradu nedostali a skoncili nakoniec v Brne, svita na lepsie casy a v skusobnej prevadzke bez cestujucich je uz nieco ako supermoderna napodobenina KT8D5 - typ LVS-2009 (ЛВС-2009) ev.c. 5838, rok vyroby 2008:

http://stts2.mosfont.ru/photo/01/08/63/108636.jpg

Prototyp predchodcu, typ LVS-93 (ЛВС-93) z roku 1993, ev.c. 5835 sa neujal a zrejme za vela ani nestal:

http://stts.mosfont.ru/photo/117438/

Za povsimnutie stoji aj zmienka o prevadzke jedineho KT8D5 - prototyp KT8D5 z roku 1984, ev.c. 5834, ex ev.c. 0003 (v Moskve v rokoch 1989 - 1990), ex ev.c. 0018 (v Prahe v rokoch 1984 - 1989):

http://stts.mosfont.ru/photo/104687/ (fotografia z roku 1997 este v povodnom cerveno-kremovom natere)
http://stts.mosfont.ru/photo/61996/ (uzasna fotografia z podzemneho rychlodrazneho useku - sucasny stav 5.5.2008)

Zdroj: http://stts.mosfont.ru/city/17/
Reakcia na: tbus #41925:
Že váhaš ?
Reakcia na: AAA #41924:
noo keby eurobus jazdil s generalkovanymi ikarusmi 280, neviem ci by som ho nezacal uprednostnovat ?
Reakcia na: tbus #41923:
Len aby nie u vás vo farbách Eurobusu.
Reakcia na: Furčan #41917:
keby sa tak "stratila" mozno o par dni by sa premalovana objavila na MHD v BB ?
Reakcia na: Furčan #41917:
No a? aspoň by mali bezdomovci kde spať
Reakcia na: Nodes #41920:
ta 529 snad nikdy nebude mat vporiadku ten system, ja by som jej už vratil kovové štikátka a tabulové transparenty..... ? ?
Ukazka funkcnosti zatrestu. 529 nefunkncne vonkajsie displeje a vsetky tri oznacovace v A clanku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.