tak ono ak cez deň svieti,tak to zvykne byť počas opráv- si prezrú kde to svieti. Na Moldavskej tiež svietilo takže predpokladám že tam robili nejaké opravy,ale kde som hlásil tam nič. Preto si myslím že to ani obzrieť neboli, ale v noci bežne jazdia trolejári okolo takže o poruche asi vedia, len sa nejak nemajú k činu. Pomaly si na tú tmu aj zvyknem ?
Klamstvo je už tradičná pracovná metóda v tom chlieviku na Bardejovskej. Sú výluky, každé 3 týždne sa niečo mení a ľudia majú iné starosti, než si pamätať intervaly liniek, ktoré používajú ?
Aj mne sa stalo ze si spoje nadbiehali a ja kazdy nadbeh hlasim telefonicky na dispecing. Je mi jedno ze uz ma mozno maju v zuboch ale hlasim to zvlast ked ine o posledne vecerne pripadne nocne spoje. Este sa mi nestalo zeby nocak mi nadbehol ale cez den ano a to dokonca aj take linky o ktorych by som to vobec nepovedal napr taka 19. Nahlasim a hotovo nema co nadbiehat.
Pred pár dňami som na stanici videl tiež odchod R1, z diaľky,prídem k zastávke a pozerám že odchod o minútu pritom už bola niekde na sennom trhu. Neviem teda či nám vôbec treba cp.
A to k tomu sa tento podnik ešte stará o verejné osvetlenie...3 týždne nesvietia stvetlá pri jednej dôležitej križovatke,ani po poslaní podnetu cez formulár som nezaregistroval aby si to vôbec prišli obhliadnúť..no celé zle
Väčšinu odchodov v noci na stanici kontroluje pojazdný dispečer, a moja skúsenosť zo siedmich nočných v decembri - odchádzali sme všetci spolu presne na odchod.
Tie nadbehy sú problém, horší problém je, že aj keď o tom na dispečingu vedia, do vysielačky proste neupozornia, alebo ak tak veľmi sporadicky. Nadbehy sú niečo, čo sa u nás ticho toleruje, pritom práve to je vec, ktorá mňa od MHD odlákava čím ďalej tým viac, a nie iba mňa. Čo to má sakra znamenať, že si prvé ranné či posledné večerné spoje v kľude odsvištia o dve minúty skôr ? Tu neexistuje výhovorka, že to je výjazd z vozovne, má to CP tak nech ho dodržiava. Už sa mi asi trikrát stalo, že som kvôli nadbiehajucemu dementovi zmeškal vlak (môžem sa len potmehúcky usmievať, že do toho lístka vlastne ajtak ten dement prispel svojou troškou), a nočné spoje sa teda tiež nemôžu chváliť extrémnou spoľahlivosťou. Od tej veľkej zmeny nočákov som využil nočák asi tak 10 krát, zhruba trikrát som v prichádzajúcom "trolejbuse" na stanicu zamával ostatným nočákom, na ktoré mal byť prestup. Ak nie je prítomný pojazdný dispečér alebo ak nad vodičmi nie je nejaká autorita, ktorá by ich za nadbehy a takéto priestupky napomínala (skôr by som bol za tresty, to si skorej zapamätajú, ak kvôli tomu, že sa ponáhľal, nedá decku večeru), tak sa toto, tak sa toto proste nikdy nevyrieši. Je to niečo, čo sa ticho toleruje. Keby bolo aspoň na vývesku napísané, že je nejaká oficiálna tolerancia, prosím, inde to tak vedeli.
Smiešne na tom je, že ešte zahlási, že náhradu 4 vykonávajú 2 a 7 v 20-minútovom intervale. A v akom jazdili predtým? V rovnakom. Takže skvelá náhrada.
32ky si niekedy veselo jazdia s 3-minútovým nadbehom (skúsenosť z dneška). Pár dní dozadu desiatka po celej trase 2-3 min nadbeh. Električky na Kuzmányho s nadbehmi vídavam teraz cez sviatky úplne pravidelne (rekord 3 minúty medzi súdom a Domom umenia).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.