pekne, len ten zadok mi pripada trosku nedomysleny... chyba mi za zadnymi dverami na spodnej hrane to skosenie spodku a aj cele to je akesi dlhsie. Som zvedavy jak to bude vyzerat, a ci bude fungovat Busecko ?
No čudoval by si sa. Železničiarom svojho času už takto koľajnice ukradli. Niekedy použijú aj sofistikovanejší postup a rozpília ich a odvezú, no to už asi nebudú indiáni.
Od včerajšieho popoludnia sú pod mostom VSS prichystané koľajnice. Hádam ich do pondelka naši košickí indiáni neodvezú do kovošrotu. Pred troma dňami som videl na moste zememeračov zameriavať body na chodníku, neviem či to priamo súviselo s plánovanou rekonštrukciu trate.
1. s pásmom T2 nemám skúsenosť, ale v prípade niekdajšieho pásma TZR to bolo urobené tak, že ak si chcel cestovať ďalej než len v pásme T1, musel si si navoliť daný CL. Takže predpokladám, že ak daný spoj končí v pásme T2, tak Ti ako obvykle po priložení BČK k označovaču nezakúpi CL až do konca jazdy, ale len pre pásmo T1. Stopercentne si istý však nie som - no zistíš to pri pohľade na základnú obrazovku označovača, ktorý CL tam bude zobrazený ako predvolený.
2. áno - už pri 1. nástupe musíš zvoliť CL pre T2. Zmena CL na drahší sa nedá vykonať.
A čo takto
O1: Optima - ŽST
O2: Optima - Nad Jazerom (OC Važec)
O3: Optima - Havlíčkova
O4: Optima - Štadión TU
O5: Optima - Hotel Strojár
O6: Optima - DPMK, Bardejovská
O7: Optima - Amfik
O8: Optima - Barca
? ?
Vozy by boli pochopiteľne ako prejazdy z R-iek..
súbeh L 5 s L 6 by sa musel ošetriť - najvhodnejšia by bola asi dokonalá koordinácia s tým, že v rannej špičke by pochopiteľne L 5 nepremávala. V popoludňajšej by ju pre zmenu mohli nahradiť spoje L R1. A samozrejme v sedle by 1 spoj každú hodinu predstavoval spoj L R1.
Hm, teraz ma však napadá, že na L 6 je sedlový interval 15 minút, čo by znamenalo 3 spoje L 5 každú hodinu, a to je už priveľa. Takže skôr by sa mohol zrealizovať variant s 1 spojom L 5 a s 1 spojom L R1 za hodinu, čo by dávalo spoločný 30-minútový interval, ktorý by sa ideálne vložil medzi spoje L 6.
Cez víkendy by nebol pri 20-minútovom intervale problém - nenavýšil by sa ani počet vozkm oproti stavu, ktorý tu bol kedysi počas celodennej premávky L 5, keďže by sa s L R1 dopĺňala na 20-minútový pravidelný interval.
Re #45932 jt: práveže u nás sa veľmi reálne rozhadzujú vozkm - viď L typu 52, 52L a pod.
Kedy budu elektronicke tabule na zastavkach? Dnes som bol v ziline a tam to je dost husto + na kazdej zastavke automat na listky, akurat ine mensie nedostatky v LV...
AD2: 5102 ma vzadu dvere(kridlo) z predu 390x ? ? - podla zamykania a vyhrievania
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.