OFFTOPIC
Niekedy keď sa staviala Furča, tak chodila 30-tka z Lingova cez Sečovskú a na Žel. stanicu. A prvá linka ktorá chodila na Furču bola linka 20. To bolo vtedy keď len stáli ulice ako Dvorkinova, Maurerova, PČL, Buzulucká, Krosnianska...
Riešite to úplne zbytočne. Politická požiadavka je, že CELÁ Furča musí mať zaistené priame spojenie na Staničné nám. Možnosti sú len dve:
a., L30 po Exnárovu a L15 so zachádzkami na Staničné nám.
b., L30 po Lingov a L15 bez zachádzok na Staničné nám.
Iné možnosti nie sú. Podľa mňa je jednoznačne lepšia možnosť "b", voziť dookola "staničníkov" a neotravovať všetkých ostatných ponáhľajúcich sa na NO zachádzkami L15 na stanicu. A nie som si istý, či to napokon nie je aj kilometricky lacnejšie alebo aspoň porovnateľné riešenie.
Jedna velkaaa hluuposť su posledne 2 roky čo sa tu robi z LV,a bude jedna velka hluposť,to čo sa schvali od jula,aj ked tomu neveriiim veľmi ? ,ale ak by sa dnašna 17 buduca 30 ťahala až na Lingov,určite ne kvoli vodičom ? ? ? ? len to som tym chcel povedať ?
áno, ironicky. Je hlúposť ťahať dnešnú L 17, budúcu L 30 až na Lingov.
Peter55 : najprv vravíš, že linka, ktorá spája Furču a Prešovskú je najmä pre tých, ktorí nastupujú na Kalinovskej, resp. na 1. aj 2. zastávke. Potom si zase proti tomu, aby sa táto linka ukončila už na Exnárovej, ale chceš ju ťahať cez celú Furču na Lingov. To si trochu odporuje. Mimošpičková doprava v smere na Prešovskú z Furče a naopak by ozaj nemusela byť riešená priamym spojením. To už zaváňa klasickým starostovským " my chceme tam a tam linku a basta ".
Ak to mysliš stým prestupovaním vodičov do prace ironocky,tak vodiči su posledný na koho ten podnik mysli,ako chodia do práce a z práce , skor sa mysli na občanov nad 60,ktorý nemaju nikdy čas,a mestske štvrte poslancov ? čo sa týka vodičov z THC,ubohe.Furča ma priamo Hornadsku,VŠA,Šacu ☠ ,
Načo a pre koho by bola linka THC-Prešovská-Sečovská-Exnárova s tak hustým intervalom?
Vzťah THC-Prešovská plne vykrýva L10.
Vzťah THC-Furča plní v špičke L54, v sedle priamy spoj netreba (už bol a vozil vzduch).
Jediné, čo tá linka prináša je teda spojenie Furče s Prešovskou dookola cez Sečovskú. ?
Pritom v novom LV navrhnutá doplnková L30 toto spojenie rieši priamou, najkratšou, najlogickejšou a rokmi osvedčenou trasou a plní zároveň aj akúsi "spoločenskú potrebu" priamej linky na ŽST (akurát skrátiť po Exnárku ju treba).
Tá Tvoja L30 je navyše aj nereálna (MÚK Preš.-Seč.) a je to taký nápad, že poďme si škrabať ľavé ucho pravou rukou popod ľavé koleno.
Odkedy Furča stojí, vždy na Prešovskú chodila celodenne nejaká linka SEVERNÝM výstupom (17, 27, 30, ešte staršia 27 a ešte staršia 30) a žiada sa mi dodať, že Furču s Prešovskou nespája ŽIADNY chodník, čiže ani peši sa to normálne nedá.
30, ktorú som mal namysli bola Pri hati - Nám. osloboditeľov, ak narážaš na spomínanú trasu "Exnárova - Kalinovská - Letec. akadémia - Lingov/Stanica", tak neverím, že by okrem rannej špičky tam minibusy nepostačovali... ?
Neviem či to tu padlo, ale L7 je v úseku Barca - Južná tr. 125 bezplatná ? resp. EMtrest ukazuje "0min. Tarifa" a usilovne vyhadzuje chybu kartičky. Ale zastávky hlási normálne. Čo už.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.