Zažil som situáciu keď sa známa s kočíkom po tom čo nastúpila do NP článku KT8 mala problém z neho vyjsť, lebo si tam jedna cestujúca prepravovala bicykel (naviac bez označenia lístka), ktorým potom statočne zablokovala dvere. ?
Nemal by som nič proti preprave bicyklov, ak by to bolo detailne špecifikované a nezakazoval by to MPP.
Zbytočnosti ako napríklad úplne nový podvozok, nové ovládanie vodiča, klimatizácia. Skôr by som to prirovnal k vylepšenému vozu, nie novej generácii, to je pravda. Ale ako nižšie píšem, ak chcú odbyt, musia inovovať, ponúknuť niečo nové, ak budú sedieť a čakať so založenými rukami, samé sa tie vozy predávať nezačnú.
Ten malý prínos oproti staršiemu modelu bude asi nezáujmom o LF2, vyrobilo sa dovedna 7 kusov, tak asi chcú zvýšiť odbyt a preto treba niečo urobiť.
U nás by som si takúto tram vedel predstaviť napríklad na L6, ktorá by sa prekladala s deviatkou (KT8). Samozrejme obe s normálnymi intervalmi, nie súčasnými.
Aké vyhadzovanie peňazí? Veď sa tam ani nepíše koľko má stáť. Takto, ako ty píšeš, sa postupovalo za socializmu, keď sa jeden model (hocičoho) vyrábal aj dvadsať rokov.
Aj ked je prinos LF2+ v porovnani s LF2 povedzme diskutabilny, je to urcity pokrok. V KE by som ale varoval pred dvojclankovymi tram z dovodu, aby niekoho "mudreho" nenapadlo ich nasadzovat namiesto dvojiciek resp. KT8. Menej vozkm, substrat sa potlaci. Ale kedze dvojvana stoji parstotisic eur, taketo obavy su bezpredmetne.
tak co nam ostava? nic ine nez cakat ked to pride ku nam casom...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.