len pre veľmi orientačné vysvetlenie: vodičov AD je zhruba 370 a počet služieb zhruba 330. Takže sa jedná o zhruba 40 dispozičných vodičov, ktorí budú zabezpečovať dispozičné služby. Dispozičná služba je služba, ktorú ma pridelený vodič zaradený do niektorej z tabuliek zadelenia vodičov (4-4, 5-2 resp TZ) a pre ospravedlnenú absenciu ju nemôže vykonať (dovolenka, PN ... ). Z uvedeného vyplýva, že dispoziční vodiči budú pracovať aj cez soboty a nedele. Navyše prevažná časť dispozičných vodičov je zaradená do systému 4-2 až na niekoľkých, s ktorými sme sa dohodli na inom systéme služieb - prevažne takom, aký na požiadanie vodiča vyhovuje práve vodičovi (napr. dispozičný vodič len pre TZ alebo A - služby alebo B - služby a pod.). Nový systém zaraďovania vodičov do pracovných zmien prinesie tieto - hlavne pre vodičov - výhody: 1. - bude pracovať vždy na tom istom type autobusu. 2. - bude vždy pracovať v službách iba z jednej výpravovne. 3. - bude si vedieť presne vypočítať, kedy bude v práci, lebo každému vodičovi boli rozdané tabuľky s presne určenými službami. O pripravovaných zmenách boli vodiči informovaní na uplynulých školeniach vodičov. Určite nastane situácia, že niektorý vodič sa nenájde v systéme tam, kde by chcel, ale je tu časový priestor na doladenie systému k spokojnosti čo najväčšieho okruhu vodičov. Treba len relevantne komunikovať a čas prinesie určite spokojnosť najväčšieho počtu vodičov.