Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #55746:
Všade magnet pripadne vyhybkove železo ? Istota ?
Reakcia na: S499.1023 #55746:
Všade maget pripadne vyhybkove železo ? Istota ?
Reakcia na: Yogi616 #55745:
Som myslel električkové výhybky ? . Teda nwviem, či okrem Strojára máte už aj nejakú inú "novú" výhybku...
Reakcia na: S499.1023 #55735:
jedná rádio výhybka je pred mostom KVP (výhybka na smer KVP/Myslava). Neviem,či aj tá pri TESCU v smere od garáže na Furču,resp. do mesta je rádiová alebo nie. To snáď budú vedieť trolejbusáci ? .
Reakcia na: Alco #55740:
dost zaujimava konverzacia ? ale suhlasim s tebou ?
Neviete co sa stalo s Tedomom 5613? Stal na zastavke ,,Skoly pre telesne postihnutych", L31, smer ,,V. Opatske" a dymilo sa z neho, ludia vystupili, bol prazdny. Dakujem
Reakcia na: tbus #55741:
Trolejbusy to majú riešené nejak cez trolej, ak je odber z troleja, tak výhybku prehodí, ak nieje, tak výhybka ostáva bez zmeny (alebo naopak, toto presne neviem). neviem o tom, že by sa skúšalo niečo iné.
Reakcia na: Alco #55740:
aj na Trolejbusoch?
Reakcia na: 517 #55736:
Stále starý dobrý klasický elektromagnet cez tlačítko alebo výhybkové železo. Rádio? Jedine tak v "technologických" vozidlách p. riaditeľov na spríjemnenie služobných ciest...
Reakcia na: redburger #55738:
Skomplikovalo by to ale otáčanie električiek. Buď by si musel vybudovať výstupný ostrovček medzi posledným priecestím a prvým oblúkom obratiska, alebo vymeniť výhybky (aby ich nebolo potrebné prestavovať manuálne) a vyriešiť, kam spraceš vozy zo samotného obratiska, keďže v tvojej zastávke sa teraz prestávkuje.
Reakcia na: jt #55705:
Re #55704 Yogi616: To obratisko som mal skôr na mysli vo vzťahu lepšej dostupnosti električky ľuďom zo vzdialenejšej časti sídliska smerom na Krásnu. Samozrejme, to, čo postol JT je najjednoduhšie a najlepšie riešenie vzhľadom na prestup, za to by som bol aj ja, a kľudne by sa mohlo prestupovať aj takto, pričom konečná by mohla byt až v obratisku. Len to asi nehrozí v blízkej budúcnosti, tá moja konečná, i keď myslím, že prasknuť tam označník a vyložiť tam pár betónových kociek by nemusel byť nejaký drahý špás.
Reakcia na: eMareq #55731:
-"lebo ponúkol najnižšiu cenu"-
... ktorá bola vyššia, ako pri predošlej objednávke, navyše pred vypuknutím hospodárskej krízy...
Reakcia na: Yogi616 #55723:
Taká odborná otázka - stále prehadzujete všetky výhybky cievkou z brzdiča alebo pri "nových" už používate nejaké rádio?
Reakcia na: Astor #55733:
Keď sa vyhlási súťaž.
a dajake kratke sa budu kupovat??
a minibus aky? Otvaranie obalok bolo 1.VII.
Reakcia na: Astor #55725:
Podmienka bol kĺbový autobus s pohonom na CNG. SOR túto podmienku nesplnil (sériovo klbák na plyn nevyrába). A z toho čo sa do súťaže prihlásilo to vyhral Citelis - lebo ponúkol najnižšiu cenu.

Nevidím zmysel kupovať drahú hračku menom MB CapaCity. To radšej lacnejšie vozidlá (SOR - ako cesta kompromisu), ktoré ponúknu rovnaký komfort ako MBCC.
Reakcia na: Astor #55729:
nemáš začo ?
Dakujem Vam pekne za odpoved.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.