na hlavnej je to este celkom bezpecne, lebo kazdy normalny vodic tam pribrzdi kvoli dlazbe a kolajniciam prejde cez krizovatku takmer krokom... semafory spomaluju predovsetkym chodcov, ja som to riesil tak, ze som isiel 10 metrov dalej za krizovatku a presiel tadial mimo prechodu, nechcel som riskovat cervenu, na tej krizovatke uz zopar znamych pesich zastavili ?
20L a 20N treba čím skôr zrušiť a obnoviť trasu: (Pri hati - Alvinczyho - Svätoplukova) - Stejšn skvér - NO - Moldavská - Pereš (celý) - Lorinčík (celý) - Pereš, pohostinstvo - Moldavská - NO - Stejšn skvér - (Svätoplukova - Alvinczyho - Pri hati) v intervale najviac 60/30 (ak by sa predĺžil na 90 minút v sedle, stačil by na to ten minibus). Trasa uvedená v zátvorkách sa vzťahuje na zachádzku počas špičky. Zároveň sa takto zruší nezmysel schovávajúci sa pod číslom 30.
Aky zmätok? Veď autobus je označeny ako 20n n- Namestie osloboditeľov a v CP tak isto sa mi zda, alebo mali ku každemu odchodu napisať "Spoj nejde k optime ale konči na Namesti osloboditeľov" ???
S tymi vykričnikmi maš pravdu tiež som si to minule všimol...
Samozrejme ze mi je to jasne, ale je v tom zmatok, ked potrebujem rychlo zistit ci v dany cas ide bus k Optime, tak musim pozerat na vsetky vykricniky a pismena...
Najvacsi problem je, ze vykricnik pri dvoch linkach - 20 a 20L znamena PRESNY OPAK!
Dalej tu je jasna CHYBA, pri sucasnom zobrazeni liniek 20 a 20L podla znakov poobednajsie linky nejdu k Optime, ale v skutocnosti tam linka 20L ide!
Neschopnosť kompetentných zaviesť preferenciu MHD majú niesť všetci chodci, hej? Je nenormálne, aby v historickom centre bola preferovaná individuálna doprava. To, že sa semafory vypnú, nie je progres voči predchádzajúcemu stavu (keď zapnuté boli).
Skracujú sa intervaly na semaforoch pre MHD, skracujú sa intervaly pre chodcov, tí musia cestu prechádzať na dvakrát tak, že stoja na meter a pol širokom ostrovčeku medzi dvoma a dvoma jazdnými pruhmi, toto snáď nie je zavedené nikde v civilizovanom svete! Ale hlavne, že všetko spĺňa normy... ?
To hlasné vytrubovanie, ako sú tie automaty perfektne monitorované a ako to budú mať zlodeji čoraz ťažšie, je hodenou návnadou pre rôznych týpkov, pre ktorých sú podobné články priam výzvou na dokázanie opaku a zosmiešnenie celého "neprekonateľného" systému.
aspoň nevyzerá 537 tak všedne ako ostatné vozy; kľudne by to na nej mohlo ostať čo najdlhšie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.