Peter55 nesuhlasim, AD nemá jednotný unifik - belo zelený náter - tedomy a citelisi - tmavá zelená a teraz modro-žlté, tie patria tiež do AD mhd v Ke nie? A v ED je unifik zeleno-biely len na vozoch T6 a KT8, niektoré kt8 pritom ešte modro-červené, a staré T3 pôvodný kremovo-červený náter, pričom pár vozov T3 pri generalke sa nastriekali na zeleno-bielo, a tie NP kt8 su jednotné, ale ako píšeš - unifik brno.. Tak aký jednotný unifik? Nikde žiaden, ani komplet AD nemá jednotný unifik, ani len komplet ED v KE nemá jednotný unifik, a ako celok mhd už vôbec - o tom som písal.. V ostrave maju vozy všetky modro.bielo žlté.. neviem o iných žeby to mali také "pestré" a buse displeje, a nie ako u nás, kde tu buse, kde tu em-test,a nekde ešte po starom, tabuľky.. Takže široko- daleko nič unifik..
"Len v KE čo voz, to iný dizajn, a iná inform. tabuľa"
Doteraz chýbala jasná koncepcia, to čo sa pomaly zaužívalo sa zmenilo hneď po zmene vedenia podniku, nejakým nariadením, lebo nikde nebolo určené čo má ako vyzerať...
Len snahou lakovačov sa to postupne a pomaly zjednocovalo (napr lak na karosách 900) podľa vzoru novších busov (podľa väčšiny). A hlavne sa rešpektoval dizajn a tvary vozidla a schéma sa prispôsobila vozu a nie voz schéme, ako dnes...
MHDmarek - ja som ten rozdiel len podla fotiek nejak hodnotil - ale v celku tak som to pochopil ako píšeš.. PLF variant vizerá menej prerábaný z pôvodnej T3 ako Vario- tam je toho pomenené viac ako píšeš- teda aj drahšia verzia rekonštrukcie T3.. asi tak, ale dik za upresnenie.
A suhlasim- Ke ako druhé najv. mesto v republike fakt môže niektorým mestám závidiet vozový park.. Napr PO (3 te največš. mesto) a v TD su minimalne krok pred KE... viem, nemaju tam ED, ale aspoň maju na všetkých vozoch rovnaký unifik dizajn, v tom su dôslední - a je jednoduchý, žiadne zložité oblúky.. A v KE je vyročie že vraj 120 rokov mhd, no ani za 20 rokov po revolucii nieje jasný žiaden mestký unifik. náter.. Vozy ED min. v 3 možnostiach, a AD ešte viac variant farieb a dizajnu.. škoda hovoriť.. V ČR sa mi celkom Ostravska mhd pozdáva - maju pestré rozne typy vozov či ED alebo aj AD, ale všetko jednotnom nátere, tiež jednoduchý dizajn a aj rovnaké Buse-displeje, nieje problém s tím u nich.. Len v KE čo voz, to iný dizajn, a iná inform. tabuľa.. To je veľké mínus.. ?
tak rozdiel medzi plf a variom mi nieje tiež dostatočne známy - no na nete sa da pozrieť aj jedno aj druhé, naši susedia čr vo viacerých mestách ich majú.. moj laicky názor asi taký - PLF - čiastočná uprava na np pri stredných dverách, Vario - aj celková zmena dizajnu po uprave na np ?
Jedna NP a už ju chceš dávať do súpravy s 359, ktorá ani nemá ako ísť do súpravy (jedine ako zdochnutý vlečný vozeň). NP "súpravy" tu už máme, treba nejaké NP električky ukázať aj na linke 2 alebo 4 napríklad, kde nie je šanca, aby sa ukázalo KT.
Mohli by sa vymeniť koľajnice aj po začínajúcu vysokú koľaj za zastávkou NO, a taktiež od Verejného cintorína po VSS, križovatku včetne prejazdu cez cestu. Tým pádom by sa to napojilo na už rekonštruovanú trať pod mostom VSS a tiež rekonštruovanú trať na moste VSS. Ak by sa ešte v budúcnosti uvažovalo o celkovej oprave trate na sídlisku Nad jazerom, linka č.3 by bola prvá ktorá by jazdila po koľajniciach ktoré sú vo vyhovujúcom stave po celej jej trase ?
A to bol Liberec so svojim vozovým parkom na tom dosť biedne... My sme električky predávali, darovali a aj tak môžeme ktorémukoľvek mestu stav ich vozov len závidieť.
hmm novostavba ...ehm neviem ci je to dobre ...radsej by som prerobil nejaku staru T3 ... je to lepsie samozrejme ... no este nie som logista na tolko ze by som vedel posudit ale z mojho hladiska by to bolo lepsie ... nejaku uplne staru T prerobit .-... no musia sa vyjadrit kompetenti ...
Aupark robí iba splietku, ostatnú časť električkovej trate bude robiť DPMK , teda triangel a keď budú €, aj rovnú trať po Senný trh.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.