či problém nebude v tom, že trolíky sa k tej zastávke jednoducho nedostanú? (max. vybočenie 4,5 m od osi troleja) http://oi55.tinypic.com/v45dg6.jpg
Ale aspoň máme v Košiciach opäť ďalší unikát... ?
a ten interval po 1:00 cez vikend sa mi zda malo, to nech potom poslu dlhe autobusy, lebo tam bude neskutocna plnka! ved aj ked boli intervaly take ako doteraz, chodili plne tie male busy. ked budu intervaly este dlhsie tak neviem co bude v tych nocakoch
ak by clovek s riadne oznacenym cestovnym listkom 4zastavkovym na nocaku stretol revizorov, myslite zeby obstalo to ze v prepravnom poriadku v buse je vyznacene ze na nocak plati?
až dnes by znamenalo, že to platí už teraz. Aj keby to však bolo až od zajtrajšej noci - dňa, tak aj tak nebude dodržaná 48-hodinová lehota na zverejnenie CP. Evidentne to nikoho netrápilo, keď sa schvaľovali zmeny. A pritom, zase a znovu, stačilo tak málo a mohlo to byť v poriadku.
Čiže nočáky z 1.9 na 2.9. po jednej už pôjdu každú hodinu a pol? To sa stihnú vymeniť cestovné poriadky za jeden deň, navyše cez štátny sviatok? už to vidím...
Predpokladám, že problém vznikol dodatočným vložením novovzniknutej zastávky Cassovar do systému. Možno to spôsobilo aj to, že je to len jednosmerná zastávka, ale keďže takých je v meste viacero a problémy to nerobí, asi to bude tá prvá možnosť.
Čo sa týka expresných liniek, tam by som až taký problém nevidel - už z ich charakteristiky (priamosť, prevádzka v špičkách) vyplýva, že slúžia na presun na väčšie vzdialenosti spravidla z periférie do centra po najkratšej trase, čím odľahčujú klasické linky. A teda málokto ich vyžije na krátku vzdialenosť. Klasických expresov (napr. linka 53 z pred asi štyroch alebo piatich rokov) ubudlo a mohli by byť nahradené úplne rozšírením zastávok na znamenie, znížením počtom liniek, navýšením spojov na nosných linkách a podobne.
Skôr je problém, že platnosť lístka sa pevne viaže na počet zastávok, čo je pri medzizastávkových vzdialenostiach 300 metrov až 3 kilometre doslova absurdnosť. A to sa ukážkovo prejavuje pri R/RA linkách. Obzvlášť zvláštne to vyznieva, ak si spomenieme, že zavedenie časovej tarify malo priniesť spravodlivejšiu tarifikáciu, než to bolo pri jednorázových neprestupných lístkoch. Už dávno som písal, že tento lístok by sa mal zrušiť a nahradiť neprestupným 10 minútovým.
ako som už písal v #63346, zastávku Cassovar sa mi nezapočítala do 4-zastávkového cyklu. Teda som prešiel 5 zastávok ( aj s Cassovarom) a odpočítanú som mal sumu, ako pri prejdení 4 zastávok.
Pýtal som sa aj VLK-a a odpoveď som nedostal.
Či ... ?
1/ Nerozumiem, aká nejasnosť je pri zastávkach na znamenie. Zastávka na znamenie je normálna zastávka, akurát na nej platia osobitné ustanovenia, ktoré umožňujú vodičovi za presne definovaných podmienok na nej nezastaviť. Nechápem, aký to má súvis s tarifou a so 4-zastávkovým lístkom. Veď keď raz platí na 4 zastávky, tak platí na 4 zastávky a je mi jedno, či na niektorej z nich vodič zastavil alebo nie. Tá zastávka tam stále bola, ten medzizastávkový úsek precestovaný bol. Je to jasné ako facka.
2/ Prečo? V mestách, kde sú výlučne časové cestovné lístky, je normálne, že sa expresnou linkou za daný čas (a teda rovnakú cenu) doveziem ďalej, ako bežnou linkou. Prečo by práve 4-zastávkový lístok mal platiť odlišne?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.