Ako tu už bolo spomenuté v Budapešti to bežne funguje a tá je smerom na JUH a nie na ZÁPAD Maďarsko je tiež postkomunistická krajina ako SVK - čiže je porovnateľná a nemusíme sa vôbec baviť o ZÁPADE
A už vôbec neviem pochopiť čo je na tom zlé ak sa DPMK zachová trochu ľudsky a na konečných kde je to možné nechá ľudí sedieť vo voze
Či je podľa teba lepšie správať sa v 21. storočí ako debil a nechať ľudí vonku mrznúť alebo moknúť ??
Ale napríklad aj v Myslave na Maši , ľudia vystúpia a na zastávke už stoja tí, ktorí chcú nastúpiť. Vodič po vystúpení zavrie dvere, a o 3-4 minúty ich znova otvorí, aby mohli nastúpiť.
Akosi ste spohodlneli, roky nevadilo, že niekto musí postáť / posedieť pár minút na konečnej, už by ste sa chceli trepať do vozov, lebo tak to na západe funguje.
Tak, napriklad v Budapešti je zauživane to, že cestujuci nastupuju do voza na konečnej prakticky hneď po odchode spoja pred nim, vodiči maju na konečnych miestnosti, kde trávia čas do odchodu, pričom vozidlo nechaju na zastávke, a umožnia cestujúcim nástup.
Stavba trate súvisela s ďalšími investičnými projektami:
Napojenie Hviezdoslavova-Ul. ČSA bolo vykorigované na rádius 55,0 m. Kvôli tomu bola asanovaná časť bývalej jazdiarne, v tom čase v prestavbe na Športovú halu.
Prebiehala masívna družstevná výstavba na Ulici ČSA (Sídlisko Košice II, 2. etapa), t. j. bloky Ďumbier, Kriváň, Fatra, Roháče, Karpaty a Tatry.
Zimná ulica bola prerazená až do Ulice ČSA - zbúrané rodinné domy. Profil ulice bol ustálený v rozmere 12 metrov komunikácia+trať a 4 metre na oboch stranách pre chodník a zelený pás.
Vybudovaná bola komunikácia "KE-11003 Ulica medzi Švermovou a Solovjevovou ul." v dĺžke 757,36 m, neskôr pomenovaná na Ulicu Boženy Němcovej (aj keď pôvodne sa uvažovalo o názve Akademická ulica). Táto komunikácia, ako aj samotná trať prispeli k dopravnému napojeniu sídlisk Košice II a Solovjevova, ako aj VŠT a jej internátov a slobodárne, ktoré boli vybudované v rokoch 1953 až 1956 (Boženy Němcovej 1).
V uvratovych konecnych je casto javom to ze cestujuci nastupuju do vozidla este v dobe ked vodic ma prestavku. Osobne proti tomu nemam nic a uvital by som to taktiez(aspon v zime nevidim dovod preco by sa na 1. zastavke nemohlo pristavit vozidlo 5-10 minut pred odchodom nech vonku aspon nemusis mrznut a pozerat na odstavenu elektricku). Co sa tyka vodicov samotnych zrejme malo kto by stym mal ozaj problem. Psychicke tlaky sa prestavaju stavat tlakmi ak dokazes prijat niektore veci a pozitivne mysliet. Ako vodic MHD ludi vozis a nie malo preto ak si k tomuto povolaniu a taktiez aj k nim nevytvoris ziadny vztah budes vela veci znasat dost tazko.
Ja som to robil desať rokov a nervy som z troho nadranc nemal. Ak sa na to necíti, nech to nerobí. Cestujúcich by mal nechávať v trolejbuse preto, že práve oni mu dávajú prácu. Pán je asi členom odborov toho slávneho pána Stankoviča, čo?
Chcel by som vysvetliť Mikemu že aj vodič je človek chce mať kúsok oddychu má ĺudské potreby a má kolotoč to jest linka napr. 71,72, zodpovedá za vozidlo ! prečo by mal nechávať ĺudí v trolejbuse nato ú zastávky vodič nie je platený turista vžite sa do jeho koži nervy má na dranc a je vystavený tlakom ktoré Vy nepoznáte ,tieto tlaky sú najmä psychického rázu kto to nerobí tak to nechápe ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.