Cez víkend máš menšiu výpravu, teda nepotrebuješ toľko vozov. Ja chápem, že vozidiel nieje na zvyš, no ako som povedal, neverim tomu, že nikde nenaškrabu 3-4 vozy ...
Je to možné tak, že výluka TD je v úseku NO - Mlynská Bašta, od NO do Myslavi či na KVP jazdia trolejbusy, a taktiež z Mlynskej Bašty na Furču.
381+383: Ano, nemôžu ostať v garaži bez nejakeho vozidla, v pripade, že treba uskutočniť výmenu voza, no ajtak neverím, žeby sa v každej z 3 garáži nenašiel čo i len jeden voľny voz ... Nahrada v danom úseku pri intervaloch TD je takmer žiadna ...
Si precitaj vyluku. Tbusy idu, okrem jedneho kratkeho useku.
Dnes som aj na ostal trcat na Dome umenia. Potreboval som ist k malemu Tescu. Moja chyba, zabudol som na vyluku. Naozaj spojenie NO-Vodna je katastrofalne
Takže začneme rovno oznamom, ktorý je chybný. Ako mi má do čerta pomôcť z NO ísť L 27, ktorá tam ani nestojí ? L 13 detto. Pokračujeme L 25, tomu sa hovorí náhrada, pri hodinovom intervale mimo špičky /v špičke 30/, a L16 pri pol /v špičke 24/. Pri ceste z Mlynskej Bašty mi je pomoc L 13 či L 27 tiež prd platná, keď pokračujem po trase trolejbusu. Ďalšia super trasa je L 29 z Bottovej, pri super luxusnom intervale. Ozaj neverím, NEVERÍM, že sa niekde v garaži nenaškrabu 4 vozy, bez ohľadu na kapacitu, aby pendlovali medzi NO a Mlynskou Baštou, nemusi byť pripoj ku každemu troliku. Prípadne by nebolo od veci posilniť 15tku, všetko, čo išlo trolejbusom a pokračovalo na Furču spravilo z L 15 doslova sardinkáreň.
Jazero? Trať na Zimnej po Botanickú záhradu? Veď to obratisko je v zlom stave a tam sa už aj vykoľajila električka hoci nešla rýchlo (bol som pri tom). Ďalej trať do Barce? Aspoň jedna koľaj v obratisku pri soche Jána Pavla II. Križovatka pri VSS? ?
Pokial existuje taký interný predpis, tak je prihlúply. Bezpečnostná zastávka na kritickom spáde už nemá žiadny bezpečnostný efekt, pokial nezabrzdí, akorát o pár sekúnd skor bude vodičovi známy jeho osud.
V civilizovaných destináciách sa to robí tak, že brzdná skúška /bezpečnostná zastávka/ sa urobí ešte na rovinnom úseku a v poslednej zastávke pred spádom je POVINNÁ skúška kolajových brzd.
Tak je to asi len plán na papieri - otázka je, koľko z tých "presunutých" peňazí (čo tom393 spomína) vlastne aj skutočne do KE dorazí... Zaujímavé je , že v BA sa budú z toho predlžovať aj TD + nákup trolejbusov, no len v KE sa to využiť asi tak nedá - ak by reálne aj šanca bola.. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.