Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neplánujete sem pridať aj mapu električkových dráh? Keď už sú tu trolejbusy, tak by hádam DPMK nemusela vadiť ani mapa električiek alebo je problém niekde inde?
Reakcia na: Yogi616 #84621:
Yogi pokial viem, tak VO ma byt na obojsmerne vozidla. To je k tomu omielaniu. A zazemie? Subezne s nakupom by mala ist vystavba novej haly, vacsej, modernejsej, prave pre dlhe elektricky. Tak sa nechajme prekvapit
Reakcia na: monoblok #84626:
1) Praha skupuje KT8 v rôznom stave skade-tade a opravuje ich (aj externe, aby neboli výhovorky na stav dielní), Košice ich, tipnem si, zošrotujú, lebo "nenájdu" kupca (v Košiciach nie je trh na ojazdené KT8 v príšernom stave).
2) Viď 1).
3) A to ovplyvňuje čo?
4) To je relevantná odpoveď, Košice nerekonštruujú, Košice nechajú dožiť a postavia znova. Čo je na rekonštrukcii vozovne Pankrác šialeného?
Reakcia na: S499.1023 #84625:
1) Dôležitý je celkový stav daných vozidiel
2) DPP ma dielne v inom stave ako DPMK
3) Povedzme si, ze tram maju v DPP specificke postavenie
4) Praha ich potrebuje aj kvôli rekonstrukciam, napr tie plány pri reko vozovne Pankrac vyzerajú šialene.
Reakcia na: afeno #84624:
Košice, ktoré nie že sa z posledných síl držia nad hladinou, oni už dýchajú cez tú najdlhšiu slamku, hľadajú náhradu za KT8, zatiaľ čo Praha, ktorá je relatívne za vodou, ich skupuje 🙄 .
Reakcia na: Yogi616 #84621:
V tomto smere by som zázraky určite neočakával. 🙂 je to celkom komplikovaná téma, osobne si myslím, že keby sa chcelo tak by sa aj v súčasných podmienkach dali robiť schopné opravy.

Mike: jo náhrada T6 a KT, plus sa stále rieši utópia s električkou na Ťahanovce
Reakcia na: afeno #84620:
Dakujem pekne. 🙂
Reakcia na: afeno #84620:
Nové el. by nahradili 2xT6 a KT8? Alebo by išlo o rozšírenie voz. parku a navýšenie výpravy?
Stále sa tu omieľa nákup nových vozidiel...
Jasné, určite som za, ale čo samotná údržba, garáže a vozovňa? Nepodpisuje sa tento súčasný stav základne k samotnému technickému stavu vozidiel?

Podľa mňa treba urýchlene začať riešiť aj túto problematiku. O ďalšej garáži nehovoriac.
Reakcia na: Corey #84619:
https://jaroslavpolacek.blog.sme.sk/c/553712/napriek-korone-predkladame-ambiciozny-a-transparentny-rozpocet.html

pan vedúci riekali, že sa pripravuje výberko na električky, zároveň v plánovaných kapitálových výdavkoch je písaný plánovaný nákup spolu 30 ks električiek v priebehu 2021-2023. Vzhľadom na to, že obstarávanie zatiaľ nie je, taktiež nie sú na to vyčlenené ani peniaze (či už z rozpočtu mesta, alebo nejakého eurofondového programu), silne pochybujem, že sa do 2023 kúpi. Bude zázrak ak dovtedy bude vôbec VO.
Zároveň sa v danom dokumente spomína nákup 24 autobusov a 5 elektrobusov v 2020...

Caute, myslite si ze by v tomto roku mohlo byt vyhlasene VO na nove briky podobne ako v BA? Presiel som si sekciu rozvojove plany a je tam uvedene ze v rokoch 2021-2023 nakup novych 32m elektriciek, je to sice podmienene realizaciou projektu MET2 ale tam uz prebieha projektova dokumentacia. Popripade v akom stadiu su niektore projekty. Vdaka za kazdu odpoved.
Reakcia na: TomoSK #84616:
Rozumiem, takže je to iba pre adminov. Škoda, lebo podľa mňa je to veľmi dobrá a praktická funkcia. V BA sekcii si ju neviem vynachváliť. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #84608:
Štát sľúbil trať japonskému investorovi pri letisku, ktorý ju POŽADOVAL - už nech to znie akokoľvek. 🙂 Niekde som k tomu našiel zverejnený dokument medzi SR (resp. min. hosp.) a tou firmou, kde to bolo čierne na bielom, ako jeden z viacerých bodov, ale ja si také veci neodkladám, takže ho nemám v šuflíku. Teda tá trať na letisko bola súčasť "pytačiek" pri lákaní investora, podobne ako štát iným firmám dáva daňové úľavy, inde sponzoruje výstavbu priemyselných parkov a podobne. Z tohoto pohľadu sa to štátu nemusí vidieť nič výnimočné. Hlavne keď úradníci pri služobkách videli trate natiahnuté k nemeckým letiskám. Nečakal by som, že si zvlášť uvedomia, že medzi KE a Frankfurtom môže byť v tomto rozdiel. A konieckoncov, v BA je električka na letisko plánovaná tiež (je to aj v BA sekcii imhd), tak z ich pohľadu prečo nepotiahnuť obe električkové prevádzky v SR až k letiskám? Viem si predstaviť, že pri takejto logike nebol problém zaviazať sa k tej trati do priemyselného parku. Pre Japoncov to môže byť tiež hodnota, na ktorú radi prikývli, veď v ich aglomeráciách je koľajová VHD populárna.
Reakcia na: Urbanway 2423 #84604:
Aktuálne to podľa všetkého nie je verejne viditeľné, ale popýtam sa, čo by sa s tým dalo robiť. 🙂
Reakcia na: LUKYmhd #84614:
Ďakujem za upozornenie, chybu som opravil. 🙂
Zdravim na CP liniek 54 a 55 sa objavili datumovo ohraničene CP a akysimi moc hustými intervalmi ako keby prazdninove a školske dokop..predpokladam ze ide o nejaku chybu servera...či?
Reakcia na: veteran #84610:
No, ak mám hovoriť za seba, ja z nej vôbec žiadne nadšenie nezdieľam, pretože je to IMHO v princípe "ďalšia rýchlodráha do USS".

Letisko stále nie je tak atraktívne, aby malo zmysel posielať tam električku. Stavať električku pre pár zvozov z podnikov a do podnikov denne nemá veľmi ekonomický zmysel tiež. A aj keby pozitívne efekty týchto dvoch vecí sčítame dokopy, stále mi to nepríde, že by to aspoň vyrovnalo náklady s týmto projektom spojené.

Lenže je to už dávno rozbehnutá vec a je v rukách štátu, tak som sám zvedavý, ako toto celé dopadne.
Reakcia na: N/A #84607:
Ak to vyjde, tak sa stavím, že číslo tej linky bude 5 a L23 sa kompletne zruší.
Reakcia na: veteran #84610:
No keby sa radsej stavalo ozaj tam kde treba..
Reakcia na: Dispecer #84609:
Už len zistiť, kto bude potom platiť výkony, údržbu, vozidlá atd. Lebo doteraz som čítal len „hurá, ideme stavať, lebo treba“.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.