Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: forest #74063:
Ak už cítiš potrebu to sem kopírovať, tak si aspoň prever či to, čo sa tam píše, je aj pravda... Pretože IKD + 28 ks LF2+ nebudú stáť 140 mil €, ale 88,6 mil € s DPH...
Reakcia na: tbus #74060:
Ja napríklad neodsudzujem busy len z nejakých šotoušských dôvodov,a nehovorím že je bus šrot, pre tieto veci, no ale mám známeho, ktorý je ZTP. Chodí s dvoma barlami a predsa len taký človek nebude liezť na schodíky a tiež ak cestuje sám, tak má problém sklopiť si sedadlo. Je tam síce pár sedadiel, kde sa môže dostať ale napriek tomu si myslím,že tie busy mohli byť lepšie. Taký mercedes má aj schodíky,ale aj dosť bezbariérových miest. To len na ujasnenie,aby som tu nebol fakt za nejakého šotouša,ktorý si vyberá podľa značky čo je šrot a čo nie ?

Reakcia na #74057 od Tatranka:
Aj ja by som rád vedel cenu, ale mohla by byť podobná ako u solarisov, ktovie
Reakcia na: Kona #74072:
Ked to bude realita za najblizsich 30 rokov, budeme radi ?
Reakcia na: KosickyTiger #74071:
Kľud, deti treba upokojiť sladkými slovíčkami...?

Ale bolo to tu viackrát zverejňované, že v ďalšom programovom období DPMK hodlá kúpiť z EÚ fondov asi nejakých 20 kusov 30-metrových električiek. KT-čka (aj tie nízkopodlažné) tu už nejako veľa rokov nepobudnú. A čo ty vieš, možno tu naozaj prídu práve Škodovky.To už by vtedy mala byť väčšina tratí na vyššej úrovni.?
Reakcia na: Kona #74069:
A odkiaľ máš tú informáciu? Načo by nám tu boli ? Akurát kúpiť aspoň 10 na L9, alebo aspoň jednu (na skúšku )?
Dosť pochybujem, že tu budú jazdiť Škodovky. Keby sa nahradzovali dlhé KT8D5/rn.2, tak určite by kúpili LF3 ( možno aj plus )?
Teraz je podstatné LF2+. Takú kapacitu sme tu ešte nemali. Uvidíme, na aké linky pôjdu.
Ešte ani 801 nie je v prevádzke a už tu špekulujete o nových tendroch.?
Pritom, ako dlho uz mozeme cerpat eurofondy to mohlo byt hotove uz davno, mohli sme tu mat nove trolejbusy ,zookruhovany okruh pre ne a dalsie veci..
Reakcia na: forest #74063:
Neboj sa, Škodovky sa nakúpia, zvyšok tratí a vozovňa sa tiež urobia len treba tak dva/tri roky počkať. Vyčkaj času, ako hus klasu? ?
Reakcia na: Dispecer #74067:
Bohužiaľ neviem, ako vyzerá a z fotiek som sa veľa nedozvedel ?
Reakcia na: Mino221 #74065:
Mne osobne sa páči žilinská verzia interiéru (tá, čo je v druhej sérii trolejbusov 30 Tr & 31 Tr), i keď aj tam si viem predstaviť ešte jednu drobnú zmenu... ?
Reakcia na: Astor #74062:
Poobede 2 kolečká.
Reakcia na: tbus #74060:
mne sa napríklad v SOR-och nepáči úzka ulička (možno sa mýlim, možno je to len opticky), priestor druhých dverí by sa dal využiť na sedadlá a tú štvorku oproti zrušiť (napr. nechať iba dvojsedadlo v protismere alebo úplne) a sedadlá medzi dverami otočiť a z ušetreného miesta spraviť 3x po dve sedadlá alebo niečo podobné......a vtedy by som uznal že tento autobus je dobrý a vhodný aj na vysoko vyťažené linky (10,19...) z pohľadu cestujúceho
Reakcia na: Yogi616 #74055:
Ak je to len kvôli zamestnancom využívajúcim jedinú zastávku, tak by bolo vhodné pouvažovať nad zriadením prestupného bodu z električkovej trate na Južnej triede.
pre porovnanie preposielam...
Porovnanie dvoch miest z www.skyscrapercity.com
Čo budú mať Košice za 140 miliónov € (možno):
- 23 ks čiastočne nízkopodlažných schodíkových (bariérových/preliezkových) električiek, ktoré nechce pomaly nikto ani v Čechách (len v Taškente a pred časom v Moskve)
- necelých 5 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- informačný a kontrolný systém na trati, ktorý nebude bez "utopeného" projektu MET 100%-ne použiteľný
Čo má Miskolc za 37 mld. Ft (cca 120 miliónov €):
- 31 ks nízkopodlažných električiek
- 9,6 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- 1,4 km novej trate na Felső-Majláth
- informačný a kontrolný systém na trati
- modernizácia vozovne
http://www.miskolc.hu/dokumentum/%E2...ojekt%E2%80%9D
http://www.miskolc.hu/sites/default/...ejlesztese.pdf
http://www.mvkzrt.hu/villamos-projekt/
http://www.mav-thermit.hu/VVVPN/3/19-3.pdf asi tak, viac k tomu netreba co dodat..
Reakcia na: Yogi616 #74054:
A D3103 ju bude robiť ráno či poobede, nevieš náhodou?
Reakcia na: tbus #74060:
Najskôr si asi cestujúci všimne, koľko miesta je na sedenie.
Reakcia na: Kona #74050:
schody a sedadlá bokom, fuj mercedes, fuj Solaris, to sú šroty, lebo majú sedadlá bokom ?
Reakcia na: monoblok #74058:
Pssst...Ta to nikemu ňehutor, že provizija robi 50% ceny?
Reakcia na: Tatranka #74056:
Tak SOR par supiek stoji, len provizia znacne zvysuje jeho cenu ?
Reakcia na: romeo #74049:
Ta to je ine kafe...By ma zaujímalo porovnanie ceny s inými značkami?
Reakcia na: romeo #74046:
S týmto plne súhlasím,cestujúceho nezaujíma okrem interiéru a snáď infosystému nič iné. Neviem ako postupujú konštruktéri v SORe a čo bráni riešiť veci inak, keď inde to vedia. Vraj v konštrukcii robia aj odídenci z Karosy čo majú skúsenosti, tak neviem.Bus nie je na jeden rok a nestojí pár šupiek...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.