Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Astor #74327:
Pochopil by som to vtedy ak by tam moc nemali na vyber ti ludia..ale oni na vyber maju a 10tka chodi dost casto na to aby boli nuteni studenti sa pchat do 31ky ..o tom to je. V BA to mas tiez tak..chodi silna linka a popri nej kopiruje jej trasu nejaka slabsia..a urcite sa ta slabsia nebude posilnovat popri tej silnej..zaujimave ze v BA za do midakov ludia pomestia, v PO robi minibus L12 ktora krizuje skoro cele mesto a ma trasu dlhu viac ako polhodinu a tam sa ludia mestia..len tu je zrazu problem.
Reakcia na: LUKYmhd #74325:
Však práveže kvoli tej rannej špičke treba prehodiť bus, ako písal "5". Ak sa (v civilizovaných prevádzkach) na nejakej linky vyskytuje hoci 30 metrový úsek, kde sa ľudia nezmestia do autobusu, tak tam nízkokapacitné autobusy jednoducho NEMAJÚ ČO HĽADAŤ
Ešte jednu vec som v zásade nepochopil:
Ak nový 18m SOR robí trhané služby, tak to problém akosi nie je. Jazdí ich tak habadej a málokoho to tu trápi.
Prečo potom má byť problém, aby nový 9,5m SOR robil trhané, resp. nie úplne celodenné služby?
V čom je to iné?
Reakcia na: forest #74307:
Hej nove autobusy budu na zalohy a budu castejsie stat ako premavat..to sa ti zda logicke? A na 31 klbak..si ty normalny? koho by vozil? Na 31ku midibus stači a tak ako tu už spominala Iv tak kvoli rannej špicke sa nebude predsa prehadzovat teraz bus..ja to linka s okrajovym intervalom a nie je určena primarne študentom..už som to tu pisal. Su aj ine linky premavajuce z Lunika VIII a taka 10tka si myslim ma dost husty interval aby sa do nej vsetci pomestili a nepchali sa silou mocou do 31ky.
Reakcia na: Astor #74323:
Ja viem, že nie kĺbovom. Všeobecne SOR má prapodivnú koncepciu. Nie len hrbaté, proste všetky.
Reakcia na: Iv #74320:
Ten údaj s vozidlom 6705 je z 1.10.2014, avšak zvyšné údaje sú zo včera, aj ja som robil "prieskum"
?
veteran: Ja som o kĺbovom krysore nič nepísal, tie na 31čku fakt nie sú potrebné ? . Stačí sa vrátiť k situácii spred 1.10.
Reakcia na: Astor #74319:
Konštrukčné riešenie kĺbového krysoru je asi také, že pri zachovaní akej-takej hladiny kultúrnosti cestovania odvezie toľko ľudí, čo SU15. Hlavne, že má pejdzešatošem kapurkov.
Reakcia na: Astor #74319:
presne tak,tú poslednú vetu by som trikrát podčiarkol a zvýraznil

Reakcia na: Astor #74319:
pokial viem, vcera bol na 31ke prieskum, a nic take zeby nepobral vsetkych ludi sa nekonalo...
Reakcia na: Dispecer #74311:
Nejedná sa len o spoj linky 31 o 06:59 z Luníka VIII, ale aj o spoj 07:29 (včera tam bol 5719/z a bol úplne plný) a takisto 07:59 (vtedy ponechávala 6705 na zastávkach kopu ľudí).
A nejedná sa len o Luník VIII ... včera napríklad o 7.13 z Opátskeho-dediny (3 zastávky) cestovalo 32 ľudí, a to, koľkí pristúpili na Južnom nábreží som už ani nepočítal. Ešte šťastie, že tam bol 5619, lebo ak by tam bola minisorka, určite by ponechávala niečo. A zdorazňujem, nejedná sa o pohodlných vysokoškolákov, ktorí sú podľa vás jediným problémom nasadenia BN 9,5 na 31čku.
Ďalšou vecou, pre ktorú niesú vhodné na 31 (ako som už napísal, ale dajak to nikoho nezaujíma) je ich konštrukčné riešenie (za všetko hovorí až jedno sklopné sedadlo s bezbariérovým prístupom, ktoré aj tak je v priestore pre vozík)....
Reakcia na: romeo #74316:
PD: mimo výmeny zmien v železiarňach slabota. Pri návoze/rozvoze o 14:00 by chýbala kapacita, ale dalo by sa to vyriešiť (pri návoze zapojenie ľubovoľnej šacaslužby, pri rozvoze napr. R2502).

DPP: v čase návozu/rozvozu zo železiarní priemerná obsadenosť, prípoje z/na električku slabota, mimo toho vzduch, vzduch, vzduch. Napr. o 17:12 z VA necestuje pravidelne nikto.
Reakcia na: romeo #74316:
V špičke je do/z USS vzdy naval. Tu sa riesi, kde by sa hodil midibus prave v spicke, mimo toho casu by bolo adeptov tolko, ze by bolo malo aj tych 10
aká je vyťaženosť linky 26? Nehodili by si midibusy skôr tam?
Reakcia na: Dispecer #74311:
Keby fungovali bočné východy z jednotlivých obytných blokov a nemuseli by všetci chodiť cez hlavný vchod, možno by ich ku Optime chodilo viac... Ale to je nereálne.

Odbremenenie autobusových liniek z Luníka VIII od študentov by vyriešilo obratisko v areáli ŠD Jedlíkova, niekde medzi „deviatkou“ a internátom maďarskej priemyslovky. Samozrejme s možnosťou nástupu/výstupu. Pozemky sú mestské (dokonca aj pod internátmi), takže s týmto by problém nebol. Ďalšia pridaná hodnota: odpadnutie presunov Optima–vozovňa a vozovňa–Optima (D4618), možnosť zavedenia nejakej celodennej linky.

Idem písať do Modrého z neba ?
Reakcia na: tbus #74313:
A este dost ludi ide elektrickou (prva co pride) na Amfiteater a ku TUKE potom pesi. Vyhladavac to dost skresluje, niektore vyuzivane spojenia proste nenajde, preto to tak vyzera ze to je pripoj len k R4.
Reakcia na: Dispecer #74311:
Nie kazdy ide na R4, cast studentov TUKE cestuje aj na Komenskeho, teda na 6+9+R3. A myslim ze ked sa parkrat nezmestia, tak spontanne zacnu vyuzivat ine spoje a problem sa vyriesi sam.

5: V lete (+-pocas prazdnin) na 14, v zime (pocas semestra) na 31.. a mame celorocne vyuzitie ?
Reakcia na: Dispecer #74311:
Vsetky spoje R4 rano z Optimy idu beznadejne preplnene. Dokonca aj 6+9 co chodi pomedzi to chodi dost plna. Ak by sa pridali este 2 spoje R4 aj tie by sa naplnily.
Reakcia na: Dispecer #74310:
Teda príklady troch najbližších spojení k začiatku na TUKE o 07:30 na odporúčanie nášho plánovača pre najbližší pondelok:
06:53 17 Luník VIII
07:03 17 Sokolovská
07:07 19 Sokolovská
07:12 19 Technická univerzita

06:59 31❗ Luník VIII
07:03 31❗ Spoločenský pavilón
07:07 R4 Spoločenský pavilón
07:19 R4 Technická univerzita

07:02 10 Luník VIII
07:06 10 Spoločenský pavilón
07:10 R4 Spoločenský pavilón
07:22 R4 Technická univerzita

A to isté k začiatku na TUKE o 08:15 na odporúčanie nášho plánovača pre najbližší pondelok:
07:23 17 Luník VIII
07:33 17 Sokolovská
07:37 19 Sokolovská
07:42 19 Technická univerzita

07:33 54 Luník VIII
07:37 54 Poliklinika KVP
07:42 19 Poliklinika KVP
07:52 19 Technická univerzita

07:44 34 Luník VIII
07:49 34 Poliklinika KVP
07:53 19 Poliklinika KVP
08:03 19 Technická univerzita

Určite ste v tom zápise vyššie postrehli už spomínaný spoj linky 31 o 06:51 z Maše (a 06:59 z Luníka VIII)...

No ja pozmením otázku:
Prečo študenti, ktorí začínajú na TUKE okolo 07:30 nejdú priamo od intrákov na OC Optima a odtiaľ priamo R4, ale idú opačným smerom na zastávku Luník VIII a tam nastúpia do autobusov aby prestúpili na Spoločenskom pavilóne práve do tej R4 v ktorej sa mohli viezť už od OC Optima?

Chcem tým povedať, že riešenie preplnenosti spoja linky 31 o 06:59 na Luníku VIII možno bude spočívať práve v motivovaní študentov využívať R4 už od intrákov, hoci to od intrákov majú možno trošililinku dlhšie... ?
Reakcia na: Iv #74308:
Či skôr to nie je tým, že vysokoškoláci sa správajú až "príliš racionálne" a práve spojenie 31+električka je do školy tá najvýhodnejšia časovo a s minimálnymi čakacími dobami...
Reakcia na: forest #74307:
Nerobím z komára somára, ale tu sa nedajú robiť veci šibnutím čarovného prútika... ?

Ja som tiež toho názoru, že väčšinu dňa BN 9,5 na linke 31 postačuje. Ale nepopieram, že napr. v rannej špičke na krátkom úseku pri intrákoch problém môže byť. Treba však zistiť prečo...

Jednoduchá výmena BN 9,5 a NB 12 NIE JE JEDINÉ RIEŠENIE tohto problému. DPMK midibusy na linku 31 nezaradil len preto, aby si z vás vystrelil a vy ste na to mohli nadávať... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.