Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: forest #75817:
Rozhovory a otazky. Treba sa pozriet na ten casopis. Podla toho, co viem, Kosice Dnes patri strane TiP. A podla toho, co viem, tu stranu financuje Pavol Paska. Je to druha kolona Smeru, urcena pre mladsich volicov, pre ktorych je klasicky Smer nevyhovujuci a je ideovo podriadena materskej strane. V tom duchu citajte aj tie rozhovory aj vsetko, co na ich strankach vychadza.
Reakcia na: Rudyke902 #75816:
proste argumentuju jak sa im to hodi-samozrejme hlupostami, potrebovali aby na 100% vyhral pragoshitex tak si vymysleli zrazu taku hlupost ze klima bude nefunkcna koli otvaraniu dveri aby mohli tie ich varia obhajit hoci totalnou somarinou(kedze vsade v eu klima v elektrickach vacsinou uz je v celom vozidle a je ucinna podotykam-z vlastnej skusenosti a to iste v autobusoch napr mercedesy v BA skuste sa v lete previezt ako v nich paradne slape klima a tiez kazde 3-5 min otvara bus dvere a vonku boli 40ky a nemalo to skoro ziadny vplyv-proste pokial je klima dostatocne silna a ucinna v pohode to utiahne-no problem) takisto hluposti a siriace sa sproste myty o skodiacej nizkopodlaznosti-keby to tak velmi skodilo asi by vacsina miest nenakupovali vo velkom plne nizkopodlazky ale by dodnes vyrabali ciastocne nizkopodlazky ako v 80-90rokoch takze opat argument ktory im paradne sadol a vyhovoval.. ? jednoducho trebalo narychlo nieco kupit a minut balik eurofondov pre mesto a kedze bicoval termin a kolaje stale neboli vymenene a vedeniu to velmi prislo vhod kedze si mohli aj nieco uliat do vrecak tak sa toto vsetko narychlo spiskalo a bakelitove varia boli realitou.. jednoducho vsetko nahravalo pragoshitexom, mali na to idealne podmienky..
..a neviem kto robil tie rozhovory s tym novym riaditelom dpmk na tej 10.strane ale totalne odveci a hlupe a casto nikam veduce otazky kladol, odpovede z ktorych sme sa vlastne absolutne nic nedozvedeli o dalsom smerovani a o dalsich tendroch a nakupoch vozidiel ci rekonstrukcie trati.. keby aspon padali otazky typu kam sa bude uberat resp ako bude vyzerat elektrickova/trolejbusova prip autobusova doprava pod vasim vedenim ake mate plany vizie do blizkej buducnosti..napr ..alebo aka je sanca ze v meste uvidime aj tolko ziadane plne nizkopodlazne elektricky s klimatizaciou? prip ako sa bude dalej uberat kolajova ci trolejbusova/resp ekologicka doprava v meste a pod. bude v plane aj elektrickova trat na tahanovce kedy asi/v akom termine aspon priblizne?ake su plany ohladom tramtrainov?atd atd proste otazky davam priamo a k veci..a ne ze kde pojde na dovolenku a co on ma rad a pod chobotiny.. koho to zaujima??? ? ? ?
Reakcia na: forest #75815:
Ja len nechápem jednu vec - ak o tej klíme sa jedná.. Prečo sa ten istý argument nepoužil ak sa kupovali busy SOR? Tie klímu aj pre cestujúcich maju (ako fungovala, či nie, to teraz neriešim).. Len ak sa kupovali busy - NA UVER podotýkam, teda zadlžili sme sa "my" (ako mesto), nikto nespochybňoval klímu či ano/nie .. automaticky sa bralo že ANO, pre cestujucich + . No ak sa išli kupovať električky z použitim EU FONDOV (teda "naše" peniaze su tam v minime), naraz sa polemizovalo všade, že načo klímu, a je to aj drahšie atd.. Tak isto autobus zastane každé 3 minuty a otvára dvere, tak isto ludia cestuju priemere 15 minut vo vozidle, a tak isto je "horucich" dni len 22 atd.. ?
Tomu ja nechápem - že argumentuje sa len v ED niečim, čo aj v AD plati... Pritom tu klímu v brikách by z väčšej časti aj tak financovala EU .. ?
Reakcia na: romeo #75810:
same keci a hluposti na tej 10.strane o variach co tu uz prezentovala aj sudruzka misska karafiatovie.. evidentne ich na dpmk miluju a zboznuju a su schopni koli nim "zapredat aj dusu" len aby sa mohli obohatit z eurofondov,je to do oci bijuca korupcia.. cize zrejme sa nezbavime tohto parazitickeho zastaraleho komunistickeho zmyslania ani pod novym vedenim..zial ? ani len naznak o nejakych nizkopodlazkach s klimou ? opat len "vymena strazi".. v tom sme radikalne odlisny od vacsiny ostatnych miest v EU kde idu s dobou a nezmyslaju dozadu ako rak naopak.. kde nakupuju plne nizkopodlazky s klimou a asi vedia preco.. a nikomu nizkopodlaznost ani klima nevadi naopak vacsina ludi si to pochvaluje,tu je to presny opak ? jedine to mozu zachanit tie tramtrainy kedy by sa mohli nakupit cafy ci napr alstomy kedze skody ani pragoimex tramtrainy nerobia.. inak tu sancu pre Kosice na nizkopodlazky s klimou zial nevidim..
Reakcia na: 110mat110 #75812:
Ja viem, ze kvoli obchadzke, som spozorovala, ze mi L31 meska v priemere 5 minut....hlavne cez spicku to paradne naberie, chapem, takze logicky,m tie CP sa upravit musia, hlavne kvoli prestupom.

Dufam, ze aspon v nedelu vecer to bude vyvesene ?

Reakcia na: romeo #75810:
Strana 10: rozhovor s novým generálnym riaditeľom DPMK – čierno pre trolejbusovú dopravu vyznieva medzi riadkami odpoveď na 3. otázku.
Reakcia na: Cathy #75806:
Maju sa menit aj CP ostatnych liniek kvoli meskaniam. Predpokladam, ze to pani vyhovorkyna da v pondelok alebo utorok 😃
Reakcia na: romeo #75809:
jaj zle som prečítal,chceš tam busy..no ako píše Vladimir, busov je málo
Inak zaujímavá príloha v košice:dnes- je tam obrazová história našej dopravy a niečo o variách ?

čítajte TU: http://issuu.com/kosicednes/docs/priloha_cestovanie_0213
Reakcia na: Michal21 #75807:
žeby preto,že v istom úseku nie sú koľajnice? ? tie utobusy tam nejazdia len tak zo srandy
Reakcia na: Michal21 #75807:
A potrebné autobusy kúpiš podniku Ty?
Nechápem prečo nedajú na celú linku 9 autobus... zbytočne musím prestupovať na X9 čo zaberá čas a tak isto aj X6...
Chcem sa opýtať, kedy budú zverejnené nove CP pre L 32 (po novom vymenená s L 31), ďakujem.
Reakcia na: Davidoshmhd #75802:
zopár ľudí na údržbe, ktorá pracuje iba 5 dní v týždni a aj to v režime osekanom na najnutnejšie minimum, myslím že v celkovom počte vodičov autobusov sú títo mechanici len omrvinka
Reakcia na: Davidoshmhd #75802:
na rozbehnutie TD dopravy ,staci malo.."pokyn z hora"
co sa tyka kvalifikacie,kazdy pracovnik TD ma odbornu kvalifikaciu platnu /vylukou mu kvalifikacia nezanika/
takze docasne preradeni pracovnici,by mohli okamzite vykonavat udrzbu a ine ukony spojene s prevazdkou TD /tak, ako v obvyklom rezime/



Reakcia na: Davidoshmhd #75802:
No to ja neviem, ja informácie z DP nemám žiadne - ale ak niekto získal nejaku kvalifikaciu aj na niečo iné (teda AD v tomto prípade) - neznamená to že "stratil" kvalifikáciu na to čo už mal, nie? (teda "zabudol" na TD) .. aspoň v normálnych firmách to tak býva, že človek len získa rozšírením kvalifikácie,, tak neviem ako je to v tomto prípade čo píšeš..
Reakcia na: Rudyke902 #75801:
Hlavne je otázne, kto by robil údržbu jazdiacich trolejbusov, lebo ak mám správne informácie, sa niektorí mechanici z TD prekvalifikovali na vodičov AD a na dielne AD.
Reakcia na: TA #75799:
Nechápem ale "politiku" DP.. ? Sú výluky ED v širšom centre na viacerých tratiach naraz, jazdia teda náhradné autobusové "X..." linky po náhradných trasách - to chápem. Cez mesto už len na linkách X sa dá prepravovať pomaly, teda prestupuje sa skoro na všetkých linkách na náhradné linky, môžem povedať obrazne pomaly, že prestupuje celé mesto.. - žiaľ to je realita, s tým neurobíme nič, aj to chápem.
Teraz sa ukazuje že je fakt nedostatok vozov AD nech tu píše kto chce čo chce.. (vypravuju sa aj male vozy na celodenné služby nosných liniek, či tam kde kapacitne nepostačuju apod)
No nechápem ale prečo nám teda stoja trolejbusy (aj klbove) prázdne v depe - a nezaradia sa aspoň počas tych výluk na svoju trasu - aspoň skrátenú po JUMBO centrum? ? A odtial by jazdili až miesto nich SOR-ky po svojich trasách ďalej..(71 72) Určite by sa tým súčastná výprava SOR-iek počas špičky zmenšila (aj klbákov samozrejme) na polovicu vozov a použili by sa kde ich viac treba. Prestupuje skoro každý všade už - myslím si že prestupovať by sa dalo aj z trolejbusu na bus a opačne... Aj tak väčšina ludi nejazdí zo sídliska na sídlisko (Furča-KVP), tak neviem prečo sa tak ľahostajne mesto a DP stavia k tým trolejbusm - teraz by určite trochu pomohli svojou prepravnou kapacitou tie trolíky, no žiaľ realita je iná a zmýšlanie vedenia DP asi tiež .. ?
Reakcia na: Dispecer #75795:
V prípade linky 20 sa nemení nič? Alebo majú na dpmk.sk len preklep?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.