1018: Vyhradná preprava pre U.S.STEEL je kód 930 Linka(robotník na prednom a bočnom paneli a na zadnom U.STEEL)+cieľ,a zamestnanecké sú kódy 980 nahor? Že?...
OPRAVUJEM info, že všetky SOLARIS-y majú nové BUSE--> 3506 ešte nemá. Takže zatiaľ ho majú SU15: 3501-3505,3507-3534, a určite ho dostane aj SU15CNG. a SU12: 5101-5103
... ináč SU15CNG nemá pod jazvečíkom nápis "nízkopodlažný" alebo "nizkopodtogowy" Ale je zase pravda,že tento nápis nemajú už aj napr.3501,3505(ten vzadu nemá ani jazvečíka),a asi celá 2.séria SU15 3505-3510 a aj 3520 atď... ☺
Nevie niekto, autobusy z ktorych liniek vykonavaju spoje RA do zeleziarni (rano, poobede a vecer) a potom sa naspat zaradzuju na tu linku ?
Viem napr. o L18.
Môže byť. Moja chyba, že som si ešte 395 a 414 nevystihol a v 337 som sa viezol len dve zastávky od Starej radnice ku Krajskému súdu a stál som akurát pri tom zadnom okne, ktoré vypadlo. Že by paralela? ?
Jasné, ale stále je to len v teoretickej rovine, nič nie je uzavreté, ani potvrdené všetkými stranami. V tomto smere som dosť skeptik, i keď veľmi rád by som nemal pravdu, lebo súčasná trolejbusová sieť je len také torzo troch etáp spojených neplánovanou spojkou. A ak už nákup trolejbusov, nič krajšie, než Trollino si neviem predstaviť ?
Veduci, spominas tu tovu trolejbusovu trat ako klucovu investicnu akciu pre tento rok. Znamena to, ze rekonstrukcia elektrickovej trate na NO sa nekona? Alebo jej neprikladaju taky vyznam?
Nooo na stanicu by predsa mala byť trolíková trať z Jakabovho paláca, nie? A zo stanice cez Svätoplukovu a Masarykovu je zase (už dávno) plánovaná obnovená trať električková.
Pokiaľ sa nemýlim, tak to všetko (vrátane trolejbusového úseku NMM-KVP) viazlo na prestavbe križovatky pri Mlynskej bašte a zobojsmernení Hviezdoslavovej. Tak by ma zaujímalo, či sa nejako teda pohli ľady aj s tou električkovou traťou...
Ked uz tu tak rozoberame tu bliziacu sa investicnu akciu vystavby trolej. trate.
Myslite si, ze ci by L17 mohla byt nahradena trolejbusovou verziou (samozrejme s lepsim intervalom)? Prakticky by sa zo z. st. dobudoval usek po NMM, potom by sa vybudoval usek po Mikoviniho s napojenim na stavajuci usek po ktorej by jazdila L73. Premavali by na nej kratke vozidla.
L70 zostane zachovana? Keby sa z buducej L73 spravila L70 co by to znamenalo (boli by linky 70 - nova, predlzena; 71, 72)?
Ten 12 min. spickovy interval vyzera lakavo. Keby bola aj L70 tak mi to vychadza kazde 3 min (pripadne 4 ak by linky boli len tri) trolik po Mlynsku bastu ?. Sedlovy by zostal aky (20 min?) aj ked ja by som si prial 15 minutovy.
Sarko:
Uz nemas uplne pravdu. Na nedavnej porade dopravneho useku bola riaditelom dopravy navrhnuta prave vystavba trolejbusovej trate NMMM - Vojenská - Sidl. KVP ako klucova tohtorocna investicna akcia.
Podme si to teda zhrnut. Vo vozovom parku TD mame 20 clankovych a 7 malych trolejbusov. Dnesna vyprava v pracovny den je 13 clankovych a 3 male.
Ak budeme vychadzat z dnesneho vyzoru grafikonu trolejbusovej dopravy, ktory sa bude s velkou istotou zachovavat (az na male vynimky uvedene nizsie), je potrebne zachovat interval spicka - 15 minut, sedlo 20 minut a noc 30 minut.
Cize chce to:
linku 71 (Lingov - Mier - N. oslob. - Lechkeho)
linku 72 (N. oslob - Myslava)
linku 73 (Lingov - Mier - NMMM - Vojenska - Myslava)
-->vsetky v spominanom intervale 15/20/30, cize vyprava:
71 - 6+1
72 - 3+1 (cez vikend mozno dat male trolejbusy)
73 - 5+1
---------
suma 14 celodennych sluzieb + 3 trhane = vyprava 17 vozov.. Pri potrebe prevadzkovej rezervy (v teorii sa uvadza 10%) nie je teda potrebne dokupit nove clankove trolejbusy, v reale ale nejaky ten jeden bude potrebny (uz len preto, ze trolejbusy 1001-1015 sa tento rok dozivaju veku 12 rokov).
Je jasne, ze sa to odrazi aj v linkovom vedeni autobusov. Predpokladam ponechanie linky 36, skratenie linky 34 od Tahanoviec po niektory centralny uzol (NNMM) alebo jej spojenie s niektorou zapadnou vetvou (napr. s linkou 37, cize by existovalo celodenne spojenie Sidl. Tahanovce - Mier - N. oslob. - Rastislavova - Hala Cassosport) a vytvorenie niecoho ako linka 31A, ktora by premavala celodenne v useku Lechkeho - Hala Cassosport.
Je tu este jeden variant, ktory je intervalo iny, ale hovori sa o nom v kuloaroch DP uz dlhsie, a to je 12-minutovy spickovy interval na trolejbusoch (ostatne nezmenene), co by v tomto pripade znamenalo mozne nasadenie na 72 (Myslava - N. oslob.) malych trolejbusov (ponukana kapacita by sa zhruba vyrovnala) a teda fungovanie len 2 clankovych liniek - 71 a 73. Vyprava v tomto pripade by bola:
71 - 6+2 clankovych
72 - 3+1 malych
73 - 5+3 clankovych
------------------------
suma denna vyprava 16 clankovych a 4 male, co by bolo pre dnesny stav a vozovy park uplne usite na mieru.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bonzak
pekná predstava...škoda že nereálna... ale keď pojde 73 cez Vojensku do Myslavy v danom intervale a pod. tak sa ti ospravedlnim...