Tak postupne. Uz v dnesnom linkovom vedeni sa kazdu chvilu ocakava zrusenie linky 70, ktoremu by v paetach mala ist uprava grafikonov liniek 71 a 72 tak, aby boli poskladane v celom spolocnom useku pekne "na polovicu", hovori sa tomu dokonala koordinacia. Intervaly ranna spicka 12 minut, popoludnajsia spicka 15 minut, sedlo 20 minut, okrajovy rezim 30 minut. Ak to skratite na polovicu (su 2 linky), dostanete ranny zdruzeny interval 6 minut, popoludnajsi 7,5 minuty, sedlovy 10 minut a okrajovy 15 minut. To je aj podla mojho nazoru to najlepsie, co trolejbusom v dnesnom ponimani treba.
Ak tieto intervaly potom zachovame, vychadza z toho moj druhy spominany variant o 3 linkach 71, 72 a 73, pricom na 72
nasadime male vozy. Cize bez linky 70.
eMareq - nevidim potrebu stavat trolejbusy na Popradsku ulicu, sam dobre vies, ze intenzita prepravy je tam tak nizka, by bola hlupost resp. mrhanie peniazmi postavit tam tbus, hlavne ak mame pre trolejbus v meste aj zaujimavejsie "destinacie".
Nodes - pokial ja viem, tak upravu Namestia osloboditelov ma celu hradit firma, ktora financuje vystavbu Gayparku. je taky spracovany cely projekt a DPMK (a aj mesto) tak vdaka tejto investicii dostane aj opravene namestie.
Sarko - ano, mas recht, ze "stále je to len v teoretickej rovine, nič nie je uzavreté, ani potvrdené všetkými stranami". Este pred sviatkami mi sam riaditel dopravy vravel o nakupe siestych clankovych autobusov v roku 2005 a teraz toto. No ved uvidime, kocky su hodene, dalsi tah ale musi byt velmi skoro, pretoze taketo investicne akcie sa nezrealizuju za 10 dni..
Ak tieto intervaly potom zachovame, vychadza z toho moj druhy spominany variant o 3 linkach 71, 72 a 73, pricom na 72
nasadime male vozy. Cize bez linky 70.
eMareq - nevidim potrebu stavat trolejbusy na Popradsku ulicu, sam dobre vies, ze intenzita prepravy je tam tak nizka, by bola hlupost resp. mrhanie peniazmi postavit tam tbus, hlavne ak mame pre trolejbus v meste aj zaujimavejsie "destinacie".
Nodes - pokial ja viem, tak upravu Namestia osloboditelov ma celu hradit firma, ktora financuje vystavbu Gayparku. je taky spracovany cely projekt a DPMK (a aj mesto) tak vdaka tejto investicii dostane aj opravene namestie.
Sarko - ano, mas recht, ze "stále je to len v teoretickej rovine, nič nie je uzavreté, ani potvrdené všetkými stranami". Este pred sviatkami mi sam riaditel dopravy vravel o nakupe siestych clankovych autobusov v roku 2005 a teraz toto. No ved uvidime, kocky su hodene, dalsi tah ale musi byt velmi skoro, pretoze taketo investicne akcie sa nezrealizuju za 10 dni..
bonzak