Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak postupne. Uz v dnesnom linkovom vedeni sa kazdu chvilu ocakava zrusenie linky 70, ktoremu by v paetach mala ist uprava grafikonov liniek 71 a 72 tak, aby boli poskladane v celom spolocnom useku pekne "na polovicu", hovori sa tomu dokonala koordinacia. Intervaly ranna spicka 12 minut, popoludnajsia spicka 15 minut, sedlo 20 minut, okrajovy rezim 30 minut. Ak to skratite na polovicu (su 2 linky), dostanete ranny zdruzeny interval 6 minut, popoludnajsi 7,5 minuty, sedlovy 10 minut a okrajovy 15 minut. To je aj podla mojho nazoru to najlepsie, co trolejbusom v dnesnom ponimani treba.

Ak tieto intervaly potom zachovame, vychadza z toho moj druhy spominany variant o 3 linkach 71, 72 a 73, pricom na 72
nasadime male vozy. Cize bez linky 70.

eMareq - nevidim potrebu stavat trolejbusy na Popradsku ulicu, sam dobre vies, ze intenzita prepravy je tam tak nizka, by bola hlupost resp. mrhanie peniazmi postavit tam tbus, hlavne ak mame pre trolejbus v meste aj zaujimavejsie "destinacie".

Nodes - pokial ja viem, tak upravu Namestia osloboditelov ma celu hradit firma, ktora financuje vystavbu Gayparku. je taky spracovany cely projekt a DPMK (a aj mesto) tak vdaka tejto investicii dostane aj opravene namestie.

Sarko - ano, mas recht, ze "stále je to len v teoretickej rovine, nič nie je uzavreté, ani potvrdené všetkými stranami". Este pred sviatkami mi sam riaditel dopravy vravel o nakupe siestych clankovych autobusov v roku 2005 a teraz toto. No ved uvidime, kocky su hodene, dalsi tah ale musi byt velmi skoro, pretoze taketo investicne akcie sa nezrealizuju za 10 dni..
Reakcia na: Peter #9749:
Myslím,že sú to linky 34,27,18.
Na 100% viem, že L18 ide z Moskovskej na Ťahanovce na RA5 okolo cca 12:30-40 a späť, a naspäť na L18.

L27 je nejak tak že ráno je na L27 ide na RA a poobede na L11 no niesom si v tomto vôbec istý.
Sarko: To čo Ti mám poslať(vieš čo) pošlem o týždeň. (z technických dôvodov) Dik za pochopenie.
...nie vyhradná ale vyhradená preprava .?
1018: Vyhradná preprava pre U.S.STEEL je kód 930 Linka(robotník na prednom a bočnom paneli a na zadnom U.STEEL)+cieľ,a zamestnanecké sú kódy 980 nahor? Že?...

OPRAVUJEM info, že všetky SOLARIS-y majú nové BUSE--> 3506 ešte nemá. Takže zatiaľ ho majú SU15: 3501-3505,3507-3534, a určite ho dostane aj SU15CNG. a SU12: 5101-5103

... ináč SU15CNG nemá pod jazvečíkom nápis "nízkopodlažný" alebo "nizkopodtogowy" Ale je zase pravda,že tento nápis nemajú už aj napr.3501,3505(ten vzadu nemá ani jazvečíka),a asi celá 2.séria SU15 3505-3510 a aj 3520 atď... ☺
Reakcia na: Sarko #9731:
a má ho ešte aj T6A5 602-603 ☺
Reakcia na: Sarko #9731:
Aj 517 ho už má.
Nevie niekto, autobusy z ktorych liniek vykonavaju spoje RA do zeleziarni (rano, poobede a vecer) a potom sa naspat zaradzuju na tu linku ?
Viem napr. o L18.
Reakcia na: Diggi #9736:
Môže byť. Moja chyba, že som si ešte 395 a 414 nevystihol a v 337 som sa viezol len dve zastávky od Starej radnice ku Krajskému súdu a stál som akurát pri tom zadnom okne, ktoré vypadlo. Že by paralela? ?
Reakcia na: 1018 #9734:
Jasné, ale stále je to len v teoretickej rovine, nič nie je uzavreté, ani potvrdené všetkými stranami. V tomto smere som dosť skeptik, i keď veľmi rád by som nemal pravdu, lebo súčasná trolejbusová sieť je len také torzo troch etáp spojených neplánovanou spojkou. A ak už nákup trolejbusov, nič krajšie, než Trollino si neviem predstaviť ?
Reakcia na: Nodes #9744:
reko námestia možno bude hradiť stavba Auparku,ked to tam maju začať stavať (prerabať) toho roku,niečo podobne ako Kaufland upravyl cestu....
Reakcia na: 1018 #9734:
Veduci, spominas tu tovu trolejbusovu trat ako klucovu investicnu akciu pre tento rok. Znamena to, ze rekonstrukcia elektrickovej trate na NO sa nekona? Alebo jej neprikladaju taky vyznam?
e #9734
pekná predstava...škoda že nereálna... ale keď pojde 73 cez Vojensku do Myslavy v danom intervale a pod. tak sa ti ospravedlnim...
Reakcia na: Diggi #9737:
e #9737 aj ja som videl 537 na železiarňach a dakto tu minule písal že ide na z "erendvojkovanie" ? ☺
SU 15 CNG,zmenil stanovysko,dnes bol pred lakernickou dielňou... ?
Reakcia na: Isidor #9739:
Jaj vidis, na tu trat NMM - ZST cez Svatoplukovu som nepomyslel.
Reakcia na: eMareq #9738:
Nooo na stanicu by predsa mala byť trolíková trať z Jakabovho paláca, nie? A zo stanice cez Svätoplukovu a Masarykovu je zase (už dávno) plánovaná obnovená trať električková.
Pokiaľ sa nemýlim, tak to všetko (vrátane trolejbusového úseku NMM-KVP) viazlo na prestavbe križovatky pri Mlynskej bašte a zobojsmernení Hviezdoslavovej. Tak by ma zaujímalo, či sa nejako teda pohli ľady aj s tou električkovou traťou...
Reakcia na: 1018 #9734:
Ked uz tu tak rozoberame tu bliziacu sa investicnu akciu vystavby trolej. trate.

Myslite si, ze ci by L17 mohla byt nahradena trolejbusovou verziou (samozrejme s lepsim intervalom)? Prakticky by sa zo z. st. dobudoval usek po NMM, potom by sa vybudoval usek po Mikoviniho s napojenim na stavajuci usek po ktorej by jazdila L73. Premavali by na nej kratke vozidla.
Inac po prehliadke uz beha 530...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.