1018: Vyhradná preprava pre U.S.STEEL je kód 930 Linka(robotník na prednom a bočnom paneli a na zadnom U.STEEL)+cieľ,a zamestnanecké sú kódy 980 nahor? Že?...
OPRAVUJEM info, že všetky SOLARIS-y majú nové BUSE--> 3506 ešte nemá. Takže zatiaľ ho majú SU15: 3501-3505,3507-3534, a určite ho dostane aj SU15CNG. a SU12: 5101-5103
... ináč SU15CNG nemá pod jazvečíkom nápis "nízkopodlažný" alebo "nizkopodtogowy" Ale je zase pravda,že tento nápis nemajú už aj napr.3501,3505(ten vzadu nemá ani jazvečíka),a asi celá 2.séria SU15 3505-3510 a aj 3520 atď... ☺
Nevie niekto, autobusy z ktorych liniek vykonavaju spoje RA do zeleziarni (rano, poobede a vecer) a potom sa naspat zaradzuju na tu linku ?
Viem napr. o L18.
Môže byť. Moja chyba, že som si ešte 395 a 414 nevystihol a v 337 som sa viezol len dve zastávky od Starej radnice ku Krajskému súdu a stál som akurát pri tom zadnom okne, ktoré vypadlo. Že by paralela? ?
Jasné, ale stále je to len v teoretickej rovine, nič nie je uzavreté, ani potvrdené všetkými stranami. V tomto smere som dosť skeptik, i keď veľmi rád by som nemal pravdu, lebo súčasná trolejbusová sieť je len také torzo troch etáp spojených neplánovanou spojkou. A ak už nákup trolejbusov, nič krajšie, než Trollino si neviem predstaviť ?
Veduci, spominas tu tovu trolejbusovu trat ako klucovu investicnu akciu pre tento rok. Znamena to, ze rekonstrukcia elektrickovej trate na NO sa nekona? Alebo jej neprikladaju taky vyznam?
Nooo na stanicu by predsa mala byť trolíková trať z Jakabovho paláca, nie? A zo stanice cez Svätoplukovu a Masarykovu je zase (už dávno) plánovaná obnovená trať električková.
Pokiaľ sa nemýlim, tak to všetko (vrátane trolejbusového úseku NMM-KVP) viazlo na prestavbe križovatky pri Mlynskej bašte a zobojsmernení Hviezdoslavovej. Tak by ma zaujímalo, či sa nejako teda pohli ľady aj s tou električkovou traťou...
Ked uz tu tak rozoberame tu bliziacu sa investicnu akciu vystavby trolej. trate.
Myslite si, ze ci by L17 mohla byt nahradena trolejbusovou verziou (samozrejme s lepsim intervalom)? Prakticky by sa zo z. st. dobudoval usek po NMM, potom by sa vybudoval usek po Mikoviniho s napojenim na stavajuci usek po ktorej by jazdila L73. Premavali by na nej kratke vozidla.
L70 zostane zachovana? Keby sa z buducej L73 spravila L70 co by to znamenalo (boli by linky 70 - nova, predlzena; 71, 72)?
Ten 12 min. spickovy interval vyzera lakavo. Keby bola aj L70 tak mi to vychadza kazde 3 min (pripadne 4 ak by linky boli len tri) trolik po Mlynsku bastu ?. Sedlovy by zostal aky (20 min?) aj ked ja by som si prial 15 minutovy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi