Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
5244- nový bus, avšak pri ceste ním si určite všimnete tie zvláštne zvuky, ktoré znejú ako škrípanie umelej hmoty ( ako keď sa obíjajú o seba plasty ) ?
Reakcia na: KubO #9692:
ozaj úchvatné, len čo s tým? ?
(žeby dôkaz, prečo sa tým bytom v paneláku v pozadí hovorí pražské byty???)
Reakcia na: Vševedko #9694:
Uz je to jasne ? ? ?
Reakcia na: eMareq #9698:
Eh, sorry, samozrejme mal byť rozsah v mV:-).
Reakcia na: Vševedko #9695:
Najprv pises ze su to voltmetre s rozsahom 60mV resp 150 ci 200 mV. A potom, ze su to miliampermetre aj ked sa zmienujes o milivoltmetroch. Ano to je pravda, staci tam dat iny 'budik' (= s inym rozsahom), trebars 200mV a uz to ukazuje inaksie hodnoty.
Reakcia na: Diggi #9690:
hej, tu jazdu s nim si pamatam. Len akosi velmi rychlo zabudol jazdit na Ikarusoch, moc mu to vtedy neslo ?
Reakcia na: Janosko. #9686:
Mne sa nedávno stalo, že si vodič zapálil cigaretu počas jazdy (!!!)... síce len jednu zastávku pred konečnou, ale aj tak... Nemienim trpieť nikotínový smrad v prostriedku hromadnej dopravy, nehovoriac o ohrození bezpečnosti takýmto počínaním vodiča.
Takže sa o celej veci okamžite dozvedel službukonajúci smenový dispečer...ako to dopadlo, neviem, ja som si svoju povinnosť splnil.
Reakcia na: eMareq #9685:
Viď odpoveď Balkymu - existujú dva druhy ampérmetrov, čiže v skutočnosti voltmetrov:-P - 60 mA vo vozidlách T3SU a ďlaších a 150 alebo 200 mA (nepamätám sa už presne) vo vozidlách starších (T3CS).
Reakcia na: Pivix #9673:
Tak ešte raz. Zrýchľovač je zariadenie, ktoré vyraďovaním jednotlivých odporových článkov tzv. lamel nastavuje hodnotu rozjazdového/brzdového odporu. Toto vyraďovanie je regulované obmedzovacím relé tak, aby hodnota jazdného/brzdového prúdu bola konštantná a zodpovedala stupňu jazdy/brzdy zvolenému vodičom na radiči. Pokiaľ by bola táto hodnota nižšia než spomínaných 230A, vyraďovanie jednotlivých podporových článkov zrýchľovača by bolo príliš pomalé a hrozilo by prehriatie buď týchto článkov alebo kontaktných prvkov zvaných palce.
Reakcia na: Balky #9672:
No tak to nebude také jednoduché, pretože voltmetre vo vozoch T3 mali iné rámiky ako vo vozoch T3SU/CS a aj iný rozsah - súčasné Ametre sú Vmetre s rozsahom 60 mV, v starších vozoch boli 150 mV alebo 200mV a mali tie rámiky tenšie. Stačí takáto zámena a hneˇ%d Ameter ukazuje bludy.
offtopic:

280: Na tej fotke 4085 je vodic z 3525 ex. 4058 ?
Reakcia na: Nodes #9688:
on nemyslel SPZtky... ☺ , ale Linkové tabule... ?
Mišo h: Ake to boli autobusy? Pokial vozidlo po 1.1.2005 jazdi so starymi SPZ, vodic sa dopusta dopravneho priestupku.
Reakcia na: Janosko. #9686:
Ja som za to, aby si sli fajcit vonku (mimo voz). Nehodlam trpiet ich neduh. Mali by si uvedomit, ze MHD pouzivaju aj nefajciari, ktorych dym moze jednoducho obtazovat (aj pasivne fajcenie zabija).

Rozpočet mesta na rok 2005: Diétny a bez investícii!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.1.2005/50447K

Cosi sa spomina aj o DPMK, celkom zaujimava je pasaz ako chcu pridat DPMK a zaroven mu dajeu menej ako v minulom roku (to mu chcu pridat 'zaporne peniaze'? 😃 ).
Teraz pozeram Nasu a ludia sa stazuju na DP.Hlavne na to,ze je nafajcene vo vozoch na konecnych.Komu sa to uz stalo,ze nastupil a ovalil ho dym z cigariet?Co si o tom myslite?
Reakcia na: Vševedko #9671:
Pokial viem, tak vsetky Ampermetre su vlastne milivoltmetre so zakladnym rozsahom 60mV (kedze tak velky prud sa priamo merat neda) a paralelne je k nemu bocnik + ciachovane vodice. Cize staci zmenit bocnik (vodice skracovat a predlzovat neslobodno) na polovicnu hodnotu oproti povodnej a hned pristroj ukazuje polovicnu hodnotu.
Mas pravdu je na 7 kolaji.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.