Ja som za to, aby si sli fajcit vonku (mimo voz). Nehodlam trpiet ich neduh. Mali by si uvedomit, ze MHD pouzivaju aj nefajciari, ktorych dym moze jednoducho obtazovat (aj pasivne fajcenie zabija).
Cosi sa spomina aj o DPMK, celkom zaujimava je pasaz ako chcu pridat DPMK a zaroven mu dajeu menej ako v minulom roku (to mu chcu pridat 'zaporne peniaze'? ).
Teraz pozeram Nasu a ludia sa stazuju na DP.Hlavne na to,ze je nafajcene vo vozoch na konecnych.Komu sa to uz stalo,ze nastupil a ovalil ho dym z cigariet?Co si o tom myslite?
Pokial viem, tak vsetky Ampermetre su vlastne milivoltmetre so zakladnym rozsahom 60mV (kedze tak velky prud sa priamo merat neda) a paralelne je k nemu bocnik + ciachovane vodice. Cize staci zmenit bocnik (vodice skracovat a predlzovat neslobodno) na polovicnu hodnotu oproti povodnej a hned pristroj ukazuje polovicnu hodnotu.
Ja som na súpravu 369+368 úplne zabudol. Všimol som si ju včera, ale nie je náhodou odstavená na 7. koľaji? Keďže má zberače dole, asi je to naozaj jej koniec.
Neviem ci tu uz bola taka infoska,ale voz 369-368 je odstaveny na 8 kolaji vo vozovni a ma dole pantografi.Dufam,ze to je jeho koniec lebo uz sa sni nedalo jazdit.
4 Vsevedko: Aha zle som ta pochopil . A co by sa dialo keby to bolo menej? Skodilo by to nejak zariadeniu? (poprosim detajlne vysvetlenie ked si najdes cas pripadne mailom).
Pivix:Veď som napísal že minimálna hodnota rozjazdového prúdu je 200 A a že ďalšie znižovanie neprichádza do úvahy. Balky:Ak sa vozidlo chovalo normálne,tak bol pravdepodobne použitý nesprávny A-meter.Nemal ten A-meter tenký rámik?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Janosko