Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bonzak #9494:
To nie je vodič, to je fanúšik MHD a ten trolejbus je objednaný a zaplatený.
len nech sa ne pototo z tej "storočnej" "tritrisedmičky"...niektorí...
Reakcia na: Diggi #9476:
škoda odbaliť; ešte aj sedačky pre cestujúcich by mali byť niečim pokryté, však sa môžu pošpiniť a tyče na držanie tiež ?
Irisb/Albert Fisch

? ? chachacha... mate niekto aspon nad 18 ? ?
Reakcia na: Irisb #9489:
Skoro ako ty, blbé decko.
Reakcia na: bonzak #9487:
ty si taký veľký debil ako daleko dovidíš
Reakcia na: Sarko #9484:
No síce chápem, že v KE nemáte výhybky stavané cez trolejový kontakt ale aj tak mi nie je jasné, načo je "chcípnutému" vozidlu zberač na vedení - žeby pre zvýšenie pravdepodobnosti strhnutia vedenia? A pri nakoľajovaní, to už vôbec nechápem. Radím si to medzi KE špeciality podobne ako nulovanie reverzu...
Sarko: ozaj, zabudol som sa ťa spýtať, včera medzi 12.00 - 12.03 hod, sme vzdavali úctu pamiatke obetiam tsunami, to akože zastali aj lietadla, ktoré boli momentálne vo vzduchu ? ? ?
Reakcia na: bonzak #9485:
A na čo to potrebuješ? Teraz to už nie je podstatné, takže sa o tom baviť nebudeme.
kde vtedy "pobehoval" SHORTY, keď sa diali tie veci ? ?
Reakcia na: Vševedko #9482:
Áno, v KE je to "samozrejmosť"... Dokonca aj po tak vážnej nehode, akou bola zrážka KT8D5 #525 s autobusom, bola táto ťahaná s KT8 #537, obe so zadným zberačom na vedení ( http://www.imhd.sk/ke/fotky/_00001/e525d17.jpg ). Zberač bol na vedení dokonca aj počas nakoľajovania ( http://www.imhd.sk/ke/fotky/_00001/e525d12.jpg ). To všetko pod drobnohľadom aj ľudí z vedenia DPMK.
Reakcia na: Vševedko #9481:
? ?
Reakcia na: Sarko #9477:
Vy v KE ťaháte/tlačíte neschopné vozidlo so zberačom na vedení???
Reakcia na: Diggi #9476:
No keď si nevie ten igelit strhnúť... Možno je fetišista:-P.
PIVIX:
skúsil som poslať ešče raz, uvidíme, či prešjde, ak nie, napíš... poprípade pošlem ešče aj OMNI(mu)_817
VLK
hurá babička "tetrojek" 337 jazdí ! uvidíme ako dlho... ?
Diggi: A kde si šiel s 337, po "morských vlnách" na Jazere? 😛 No, ja sa s tým tiež pôjdem povoziť.
Inak autorom predošlých info je Shorty.
Reakcia na: Omni_817 #9473:
V taký čas treba pozerať na podvozky, kde sú medzi nápravami brzdiče. Ťahaný/tlačený voz ich má odbrzdené a sú odchýlené smerom hore. Ak je tma alebo väčšia diaľka, treba pozerať na zberače, ktorý iskrí, ten je na hnacom vozidle. Alebo ešte jedno poznávacie znamenie, pri tlačení vodič nemá rozhľad pred vozidlo, ide pomalšie a cez vysielačku sa dohovára s vodičom z tlačeného vozidla. Vždy treba postupne a rýchlo pozrieť na tieto 3 veci a vždy správne odhadneš situáciu. 😉
Reakcia na: Sarko #9475:
No v tej 337 to dosť hádže a divné zvuky to má, ale spravená je celkompekne na pomery DP. Najlepšie je že vodič sedí na sedačke ešte zabalenej v igelite ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.