Reakcia na: myslavcan #86400:
Ja by som to nevidel až tak čierne aj keď 35 rokov bez novej trate abo dačoho podobného je dosť, ale myslím že ak sa občania tohto mesta spamätajú tak si zvolia o pár rokov dakoho lepšieho lebo toto mesto zažíva už dlho úpadok, tiež si nemyslím že sa budú zatvárať trate hlavne keď sa so spomenutými počíta aj v novom územnom pláne (ÚP), takto ja si myslím že by to železiarne rozdýchali bez električiek keďže už ani nechodia také natrieskané ako kedysi a linky RA sú relatívne spoľahlivé. Ohľadom trate Barca by som dvakrát o zrušení nehovoril lebo nieže s ňou počíta aj ÚP + DP má už vypracovaný znalecký posudok na rekonštrukciu osobne som dosť sklamaný že sa nepočíta s predĺžením cez Šebastovce do Volva ale to by muselo ísť 100% z mestských peňazí (príp. ešte štátnych alebo súkromných) a potom je tu ešte jedna menšia vec a to tá že keby DPMK úplne zastavil el. premávku do Barce tak by jeho reputácia klesla na toľko že by sa nedala už získať naspäť
Ap4che
ako územný plán asi fajn, ale chcelo by to začať aj realne na tom niečo konať, lebo keď pôjde podnik súčasnou situáciou naďalej, tak o pár rokov sa bude dať na ten plán pozerať ako na krásnu spomienku aká krásna by tu MHD mohla byť, kebyže ju ešte niekto poriadne využíval.
pride mi ale smutne že sa upustilo od nejakeho planu trate po triede KVP, resp. medzi L8/L9, myslím si že priestor tam na to je... cestu zužiť na 1 a 1 pruh, do stredu koľajový pás v úrovni cesty, resp. kľudne by to mohlo byť na štýl toho, žeby sa dalo jazdiť oficialne aj po kolajniciach, napr. pre predbiehanie... a natiahnuť to až po KVP, ak by sa nakúpili obojsmerné električky, tak by sa nemuselo riešiť ani obratisko ani napojenie niekam na tr.SNP
Čo sa týka využitia, neviem, kebyže L9 nebol v takom stave ako je... tak by to mohlo byť celkom fajn spojenie pre obyvateľov L9 najmä.